S druge strane, drugarica koja je bila u USA dva puta po jednu godinu zivela, morala je tamo da polaze ponovo vozacki, da bi mogla da vozi, iako je ovde imala polozeno. Ona je onako, sto mi kazemo, los vozac. Tamo je polozila iz prve i rekla da je to smesno, onda mogu misliti koliko je smesno nekome ko zaista zna da vozi. Da li je zbog toga USA zemlja sa losijim vozacima nego EU (ovo zaista pitam, ne gledam statistike)?
Trece, ko zeli da nauci, taj ce i nauciti, uvek bilo i ostace. Ja sam imao priliku da se skolujem "besplatno", odnosno nisam placao hiljade evra i koliko vec kostaju semestri na FTN. Sto sam zeleo da naucim naucio sam. Otkako je FTN poceo da se placa papreno, ne vidim da nam u firmu dolaze neki veci strucnjaci nego iz nasih i starijih generacija.
Cetvrto, poznajem ljude koji aktivno voze (znaci ne stoji im dozvola za ukras) vec 16 godina i jos uvek ne znaju da voze, sta vise ocajni su spram mene kojim aktivno vozim 4 godine, nije da se hvalim, ali jbg tako je.
Tako da verujem da ce povecanje cena vise da ima impakt na to da manje ljudi polaze, ili verovatnije, da isto ljudi polaze, a da banke izdaju vise kredita, nego da cemo imati na putevima bolje vozace. Ljudi koje poznajem u mom mestu, solidno zaradjuju i sada od auto skole, tako da tolika razlika u ceni nije opravdana sa stanovista njihovih prinosa. Moze malo da se poveca, ali ovo je nekoliko puta. Cenim da ce doci do ekspanzije auto skola i zanimanja instruktora

Edit: razmisljam se da odem i polozim za kamion sa prikolicom, dok nije poskupilo, nikad se ne zna sta ce covek raditi
