Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Sta objasnjava poentu enterijera, hoces reci trazi opravdanje za stednju?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Ma sad kad svi prelaze na tablete, potpuno je nebitno. Nema više starih dobrih analognih cajgera. Neka stave sve na HUD a na tabli mogu i police da budu 
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Pa da bar ima HUD pa da razumem. Nema ništa.
Re: Tesla automobili
E jbg onda ako nema. Onda i nije baš auto budućnosti.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Poenta je da je taj auto prvenstveno zamišljen da vozi sam, a onda ti i ne treba instrument tabla ispred tebe i sve ostalo iz običnog automobila (čak ni volan
). A sve je to, na drugu stranu, naravno, dobro došlo Tesli da još dodatno spusti cenu proizvodnje auta jer je još jedna od glavnih poenti modela 3 i da bude dostupan širokim masama...

Re: Tesla automobili
Nema instrument tablu, treba stalno gledati na stranu, ma nije problem, nije ni opasno.
Ne moze se normalno podesavati ventilacija, ma nema veze, nije strasno. A za Porsche Panameru je jedna od glavnih ogromnih mana bilo sto se ventilacija na sredini podesava preko ekrana.
Kome jos treba da moze brzo da podesi retrovizore? Ma opste su svi proizvodjaci budale sto se zamajavaju ergonomijom u autu.
Enterijer je ko ToiToi klozet, ma super je to. Jaguaru i Audiu se oci vade za jeftinu plastiku i plasticna vrata, ovde je to bas cool.
Premium sedista nisu kozna vec imitacija, ali ta imitacija nije losija od prave koze.
Sad citam auto se otkljucava telefonom, aplikacijom. Vrlo prakticno, kome jos treba da se auto otkljuca sam kad mu pridjes.
Izgleda da panorama uopste nema navlaku, al dobro, svi vec znamo da se kola sa staklenim krovom ne greju previse.
Ne moze se normalno podesavati ventilacija, ma nema veze, nije strasno. A za Porsche Panameru je jedna od glavnih ogromnih mana bilo sto se ventilacija na sredini podesava preko ekrana.
Kome jos treba da moze brzo da podesi retrovizore? Ma opste su svi proizvodjaci budale sto se zamajavaju ergonomijom u autu.
Enterijer je ko ToiToi klozet, ma super je to. Jaguaru i Audiu se oci vade za jeftinu plastiku i plasticna vrata, ovde je to bas cool.
Premium sedista nisu kozna vec imitacija, ali ta imitacija nije losija od prave koze.
Sad citam auto se otkljucava telefonom, aplikacijom. Vrlo prakticno, kome jos treba da se auto otkljuca sam kad mu pridjes.
Izgleda da panorama uopste nema navlaku, al dobro, svi vec znamo da se kola sa staklenim krovom ne greju previse.
Poslednja izmena od Laki021 u 01 Avg 2017, 12:55, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Tesla automobili
Ozbiljno govno od kola, stvarno.
Re: Tesla automobili
Na tom autu je jedna jedina stvar cool, ubrzanje do 100.
A u isto vreme je strasno sto su to uradili i sto osnovni model ide za 5.5s do 100, skrnave sve.
A u isto vreme je strasno sto su to uradili i sto osnovni model ide za 5.5s do 100, skrnave sve.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8218
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Pa poenta je u minimalizmu.
Svaki premium ima 3-4 tableta + HUD
A ovde ima samo jedan tablet ali model i ne puca na premium...
Kako neko reče, do sad je samo Volvo ispratio donekle trend - neminovno je da se menja.
Ovi što imaju cajgere traže tablet, a ovi što imaju ekran umesto cajgera traže HUD
Ali da, svi proizvođači su budale, ne zbog ergonomije nego što su uložili milijarde u pogrešan pogon (dizel).
I pošto nam već decenijama uvaljuju istu stvar, mi smo budale što se uopšte ložimo na to kao nešto vrhunsko.
Da podsetim, ajnšpric smo imali u drugom svetskom ratu.
Turbo benzince visokih performansi još pre 30 godina.
To je sve bagra i treba ih kazniti zbog toga
Svaki premium ima 3-4 tableta + HUD
A ovde ima samo jedan tablet ali model i ne puca na premium...
Kako neko reče, do sad je samo Volvo ispratio donekle trend - neminovno je da se menja.
Ovi što imaju cajgere traže tablet, a ovi što imaju ekran umesto cajgera traže HUD

Ali da, svi proizvođači su budale, ne zbog ergonomije nego što su uložili milijarde u pogrešan pogon (dizel).
I pošto nam već decenijama uvaljuju istu stvar, mi smo budale što se uopšte ložimo na to kao nešto vrhunsko.
Da podsetim, ajnšpric smo imali u drugom svetskom ratu.
Turbo benzince visokih performansi još pre 30 godina.
To je sve bagra i treba ih kazniti zbog toga

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Samo kad drugi naprave nešto minimalistički onda se pljuje, a kod Tesle je to kul.
Enterijer je očajan i tu nema šta dalje da se priča.
Enterijer je očajan i tu nema šta dalje da se priča.
Re: Tesla automobili
Pričate o modelu 3 kao autu koji će da košta 9999$ 
Naravno da imamo pravo da kritikujemo enterijer u autu koji košta kao E klasa.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Naravno da imamo pravo da kritikujemo enterijer u autu koji košta kao E klasa.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Pa da vidim ovaj vrhunski, savremeni pogon da napravi 900km u cugu?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
I da ga napuniš za 5 minuta 
Pričam jutros sa jednim Švabom, puni Teslu ispred hotela na 220v. Muka je kad nemaš brzi punjač u blizini. Cele noći ga puni za 100km.
Crveni industrijski priključak od 400v je najbolja opcija u nedostatku brzih punjača ali ni njih nema na svakom koraku.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Pričam jutros sa jednim Švabom, puni Teslu ispred hotela na 220v. Muka je kad nemaš brzi punjač u blizini. Cele noći ga puni za 100km.
Crveni industrijski priključak od 400v je najbolja opcija u nedostatku brzih punjača ali ni njih nema na svakom koraku.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Ne može ni TSI.HKS napisao:Pa da vidim ovaj vrhunski, savremeni pogon da napravi 900km u cugu?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Ljudi rasprodali proizvodne pogone do kraja 2018-te. Normalno je da se ide na hajp, jer je rizik veliki, priča je nekonvencionalna sa ozbiljnim elementima guranja prsta u oko.
Razumljivo je da uopšte nije lako izaći iz duboko urezanog šablona kako automobil treba da izgleda, kako radi, kako se vozi i slično. Mozak je bombardovan određenim informacijama od rođenja do danas i svi smo zakucani u sličan momentum. Nema šta više novo da izmisle, kaleme do besvesti, robuju inerciji koju su sami uspostavili pre mnogo godina, dižu cene u nebesa.
Očigledno se tržište bitno ustalasalo, jer posle prvog novinarskog teksta o 3jci, Audi najavljuje seču budžeta od 10 milijardi eura kako bi pogurali razvoj elektromobila. Ne verujem ni da je drugima svejedno, potpuno drugačiji koncept automobila pod potpuno drugim funkcionalnim prioritetima se pojavio. Treba sad izokrenuti način razmišljanja, što je za bilo koju veliku i internu kompaniju ogroman izazov. Oni su najslabiji baš tamo gde se očekuje najveći napredak u narednim godinama, a to je softver. Sve drugo je već odavno izmišljeno i napravljeno, ostaje samo da se postepeno usavršava.
Analogija enterijera:
Premium:

Tesla:
