Ne isplati se gas nama koji smo prešli 40-60 hiljada km za 10 godina.
Evo šta sam ja menjao: na oko 50000 km takođe cilindar kvačila na strani do menjača, tom prilikom zamenjena i kočiona tečnost (kočnice i kvačilo imaju spojen hidraulični sistem, tečnost je zajednička). Akumulator promenjen posle 9 godina i 55000 km (preventivno pred prošlu zimu), mada je još mogao da služi.
Auspuh - dva puta je pucao spoj cevi i zadnjeg lonca. Prvi put na oko 6-7 godina (nisam zapisao km) i tada je samo zavaren. Drugi put ove godine na oko 57000 km. Lonac je bio skroz dobar, ali je kraj cevi bio korodirao, pa je odsečen. Majstor je na presi napravio cev od dobrog aluminiziranog lima. Sve je pažljivo zavario i dao 5 godina garancije.
To je sve. Mali servis radim redovno, često na manje od 10000 km. Veliki servis nije rađen. Svećice nisu još menjane, jer ne primećujem da ima potrebe. Mislim da su te NGK iz prve ugradnje kvalitetnije od bilo kojih zamenskih.
Uskoro ću staviti nove kočione pločice. Još nije kritično, ali generalno ih treba zameniti.
Sijalica još nije nijedna pregorela.
