Frizider je neka minijatura po litraži i mislim da ces prvo to u praksi zameniti nakon prvog iskustva upotrebe kampera.
Dometic/ Electrolux je standard i daleko bolje resenje. Osim na bateriju radi i na struju i na TNG.
Ako ces nesto kuvati tj spremati hranu neophodan je sporet sa 2 gorionika i pored njega daska- pomoćni prostor.
Nisi pomenuo koje ces grejanje odabrati, Truma (trumatic) 3-5kW na TNG je standard a obicno se dodaju i "radijatori" na vazduh tj ventilacioni sistem (tzv umluft) sa airmix kontrolom.
Obicno ako koristis zimi se dodaje i Truma bojler za toplu vodu koji se spoji sa grejalicom.
Ako ces koristiti let vredi da razmislis i o klimi bilo Electrolux krovna bilo neka od alternativnih slicnih.
Nisi pomenuo kako si planirao rezervoare za vodu, i za otpadnu vodu posto si predvideo sudoperu za vodu.
Ako ima tipskih elemenata namestaja za Vito vrlo lako je da se uradi prepravka. Za VW Karavele/Transporter je skoro plug and play.
Za nedelju dana gotova prepravka
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Preostaje ti jos i TNG bocu ili dve uz Duo regulacioni ventil da smestiš u neki provetreni prostor a što mislim i da je najveći izazov jer su tehnički propisi vrlo jasni i strogi oko toga.
Hoćeš li zameniti sve bočne prozore (sa rolo komarnik kasetni sistemom) koji se otklapaju i koji su sa dvostrukim "staklom" od plastike sa termo izolacijom?
Kada se sve uzme u obzir zar nije bilo jednostavnije da si uzeo polovni fabrički takav mini kamper?
Pretpostavljam da nećeš sam raditi prepravke a trebaće dosta radnih sati, čitati evra pa i krajnja cena može da se višestruko uveća u odnosu na nabavjeno prazno vozilo.
Koja su očekivanja krajnje cene do stanja funkcionalne upotrebljivosti uporedive sa gotovim fabričkim modelom, recimo u odnosu na Westfaliju VW T5?