BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Da to nije bitno ne bi ti svaki put skakao i objasnjavao kako je E klasa jako blizu, odmah iza sa 0.23.
To je nesto sto treba da se napomene u svakom review-u, nije uopste mala stvar biti najbolji u tako necemu cemu svi teze i pokusavaju da nadmase. Svi znaju kad Bolt osvoji zlato, i da je najbolji sprinter u istoriji, malo ko zna i zanima ga ko je kad bio drugi iza njega, iako je to obicno zanemarivih i potpuno nebitnih 0.1s.
Najgore od svega je da se ovako potpuno pogresno napise kao u ovom clanku.
ZF8 je osetno bolji menjac od 9G Tronica, tako da ne znam zasto bi se 9G Tronic nesto posebno naglasavao.
To je nesto sto treba da se napomene u svakom review-u, nije uopste mala stvar biti najbolji u tako necemu cemu svi teze i pokusavaju da nadmase. Svi znaju kad Bolt osvoji zlato, i da je najbolji sprinter u istoriji, malo ko zna i zanima ga ko je kad bio drugi iza njega, iako je to obicno zanemarivih i potpuno nebitnih 0.1s.
Najgore od svega je da se ovako potpuno pogresno napise kao u ovom clanku.
ZF8 je osetno bolji menjac od 9G Tronica, tako da ne znam zasto bi se 9G Tronic nesto posebno naglasavao.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Em zf8 nije bolji, a cak i da se nekome vise svidi, nije osetno bolji, em manji cd sluzi samo smanjenju potrosnje, gde ne pravi realnu razliku.
Zf je napravio menjac sa 9 brzina, ali bezuspesno, jer je tesko govno, pa su ipak ostavili ovaj zf8.
9g sam spomenuo u kontekstu manje potrosnje, jer 1 dodatna brzina sigurno vise utice na potrosnju, nego cd od 0.01.
Nadam se da kapiras koliko je glupo poredjenje rezultata Bolta u jedinoj stvari u kojoj se spominje i cd vrednosti kod automobila, koja je jedna od milion stvari u poredjenju 2 automobila.
Samo sam jednom iskomentarisao cd vrednost pre ovoga, kada si je prvi put spomenuo kao najbolju na svetu i sada, cisto da ti kazem koliko smesno i klinacki zvuci konstantno naklapanje takve gluposti.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Zf je napravio menjac sa 9 brzina, ali bezuspesno, jer je tesko govno, pa su ipak ostavili ovaj zf8.
9g sam spomenuo u kontekstu manje potrosnje, jer 1 dodatna brzina sigurno vise utice na potrosnju, nego cd od 0.01.
Nadam se da kapiras koliko je glupo poredjenje rezultata Bolta u jedinoj stvari u kojoj se spominje i cd vrednosti kod automobila, koja je jedna od milion stvari u poredjenju 2 automobila.
Samo sam jednom iskomentarisao cd vrednost pre ovoga, kada si je prvi put spomenuo kao najbolju na svetu i sada, cisto da ti kazem koliko smesno i klinacki zvuci konstantno naklapanje takve gluposti.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Taj koji ne zna za tog sto je ispod Bolta, taj sport ga ne zanima i ne prati ga. Onda tebe auta ne zanimaju?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslah im poruku sa navedenim greskama i ispravili su

Laki, salji za Cd - ispravi nepravdu

p.s. Mogli su bar da kazu "hvala"

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
I da insistiram da stave da je najnizi na svetu?
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kao i najbrži u kategoriji 4.9-5m i 335 do 340ks 

Re: BMW 5 (G30) 2017
I nakbrzi auto na svetu u mat crvenoj boji 
Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
ZF9 ni ne može da se stavi u G30, tako da je malo višak u temi.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nije visak, jer je najveci razlog povecavanja brzina, upravo ekonomija i smanjenje potrosnje, kao i poboljsanje aerodinamike.
Da je bolji od zf8, napravili bi oni i rwd verziju.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Da je bolji od zf8, napravili bi oni i rwd verziju.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ako naprave 9b menjač, ličiće na ZF8, neće veze imati sa trenutnim ZF9.
Ta jedna brzina definitivno ne menja ništa bitno. Minimalna prednost u konstantno promenljivim uslovima vožnje. Pri konstantoj brzini razlika ne postoji.
Ta jedna brzina definitivno ne menja ništa bitno. Minimalna prednost u konstantno promenljivim uslovima vožnje. Pri konstantoj brzini razlika ne postoji.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ozbiljno pricamo, ne pravimo tender.Floyd napisao:Kao i najbrži u kategoriji 4.9-5m i 335 do 340ks
Re: BMW 5 (G30) 2017
Naravno da postoji razlika i pri konstantnoj brzini, ali ne znam odakle si to sada izvukao, ko je spominjao konstantnu brzinu?nidza napisao: 19 Okt 2017, 21:03 Ako naprave 9b menjač, ličiće na ZF8, neće veze imati sa trenutnim ZF9.
Ta jedna brzina definitivno ne menja ništa bitno. Minimalna prednost u konstantno promenljivim uslovima vožnje. Pri konstantoj brzini razlika ne postoji.
Svakako vise utice na potrosnju od 0.01 cd razlike u aerodinamici.
Kao najveca prednost ZF8ice u odnosu na ZF6 tada je navodjena 11% bolja ekonomija.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa nije potrosnja najveca peednost zf8 u odnosu na zf6. Razlika jr bar kao i kod 7g tronika i 9g tronika ako ne i veca. Sto se tice brzine, ugladjenosti, razmisljanja...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ma kakva prednost, da je stvarno ima odavno bi bili na 9-10-11 brzina. Jos doda malo tezine i nema poente. Mnogo je bitnije kako se menjac ponasa, a tu je ZF nenadmasan.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Je l' ja opet pricam spanski?ROCK napisao:Pa nije potrosnja najveca peednost zf8 u odnosu na zf6. Razlika jr bar kao i kod 7g tronika i 9g tronika ako ne i veca. Sto se tice brzine, ugladjenosti, razmisljanja...
Mene licno potrosnja ne zanima, a pogotovo ne da to navodim kao najvecu prednost dobrog menjaca ili da to sto je E klasa u proseku ekonomicnija, navodim kao njenu veliku prednost i ponavljam 10 puta za redom, vec je ovo prvi put da i pricam o tome.
Evo sta stoji na njihovom sajtu i dan danas:
Takodje ne vidim kako je to 8 bolje od 6 i 7 brzina, ali eto, 9 nije bolje od 8?8-Speed Automatic Transmission
Innovation by reduction: efficiency, perfected
With the development of the new 8-speed automatic transmission by ZF, the focus is not on the number of speeds but rather on the minimization of fuel consumption. The new 8HP 8-speed automatic transmission, which was designed to be more lightweight, sets new standards for flexibility, efficiency, and economy. It is an excellent example of how the power of innovation can create a new classic design.
Ne mora da znaci da je 9G bolji menjac od ZF8, ali nema logike da 9 brzina bude losije od 8, ako gledamo samo broj brzina, nevezano za bilo koje konkretne menjace.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.