

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Što bi rek'o Ljubitelj, a jel proveren balans kočionih diskova?Ogi napisao: 28 Nov 2017, 08:26 Ako se ne varam, prvo je kod Ivana kupio gume I felne I treslo je I onda je kupio druge gume I druge felne I opet trese.
Nije alternator nego anlaser, a i mala je sansa da je od vode jer je to bilo u julu, a skripanje je odjednom krenulo krajem avgusta , preko mesec dana kasnije.Markoni napisao: 28 Nov 2017, 07:33 Sto se alternatora tice, on je verovatno manjkao od one vode u Grckoj kroz koju si prolazio. Dobro je sto nije crkao na licu mesta.
Slazem se sa tobom, stim sto vracanje guma koje su vozene je jako mukotrpan proces, tipa morao bi i prodavac da dokaze dobavljacu da gume nisu ok.Ogi napisao: 28 Nov 2017, 07:51 Zasto mu svi savetujete da proda krive felne, da prevari I unesreci nekoga drugog ? Vracanje prodavcu uz povracaj novca je jedina opcija.
Juce po onome sto sam video kod lokalnog vulkanizera felne su ok, znaci nije ono perfektno ali nista znacajno se ne vidi i sam vulkanizer juce posle balansiranja i zezanja sa mojim tockovima mi jeHeinz napisao: 28 Nov 2017, 08:05 Ali nisu krive felne koliko ja mogu da zaključim, onu jednu krivu je zamenio za pravu. Sad ima sve četiri krute, ovaj prave
Gume ne valjaju. Ako su se i felne deformisale, najbolje da ode kod onog udaljenog vulkanizera koji je provalio da je jedna kriva.
Nije jer ako sa letnjim setom nema ni najmanjih vibracija ne vidim kako ista na autu moze da bude problem.