A ka Hrvatskoj je samo jedan kolosek nov/remontovan, zbog čega i razlika u brzini vozova. Kada sam prvi put video red vožnje, mislio sam da je greška - kao da idem u Rumuniju pa menjam zonu, drastična razlika u vremenu



Većina pruga nam je jednokolosečna (najveći problem je Beograd-Bar), tako da je dobro da uopšte postoje dva koloseka.Pulp Fiction napisao: 10 Dec 2017, 14:57 @ snork Jel znaš možda pruga BG-Šid, u smeru ka Šidu koliko je stara, pošto voz kad prođe Rumu, do Šida ide pa daj bože 40-50 na sat. Ljudi se šale da je austrougarska pruga pa zato, a iz pravca Šida ka BG, se ide normalno. Dok sam studirao putovao sam tako, a što se tiče Beogrda, koristio sam BG voz baš često. Batajnica - Franš, pa do FPN šta naiđeBG voz je prava stvar.
 Zapravo samo Beograd-Zagreb (glavna pruga Jugoslavije) i Velika Plana-Niš (znači ne čak ni skroz Beograd-Niš) su dvokolosečne.
 Zapravo samo Beograd-Zagreb (glavna pruga Jugoslavije) i Velika Plana-Niš (znači ne čak ni skroz Beograd-Niš) su dvokolosečne. 

Da, Beovoz je imao katastrofalnu preciznost, a najgore što se dešavalo da nekad samo kažu da "polazak izostaje", tj. da ne sastave kompoziciju uopšte. Tako je bilo sve dok nije urađena ta podela na BG Voz i Beovoz, gde je Direkcija za javni prevoz grada Beograda krenula da strogo kontroliše BG Voz, ali je i grad počeo da sufinansira taj vid transporta, i ujedno je uvedeno (tj. vraćeno) važenje jedinstvenog tarifnog sistema. Ali kao što sam napisao, nije rešenje da Pančevo i Nova Pazova budu isključeni. Reč je o tome da nema dovoljno vozova, ali i o političkom preganjanju između gradskih vlasti Beograda i Pančeva, jer ovi drugi neće da učestvuju u finansiranju. Tu je umešan i pančevački autobuski lobi, ali da ne širim priču. Šta mislite zašto beogradska autobuska linija 108 ima krajnju stanicu malo ispred Pančeva, ali u sam grad ne ulazi...ljubitelj napisao: 10 Dec 2017, 15:22 @Snork, sve je to super što si napisaao ali kao da nema plana šta raditi sa prugama u i oko Beograda.
Ja sam koristio u drugoj polovini 90tih Beovoz do posla i nazad i naročito zimi je bilo sve ok. Ako radi tj dodje. Preciznost rada neže železnice je legendardna, i pri tome ne mislim na kašnjenja 2-3 minuta već i po sat ili čak više sati . To je jednostavno obesmislilo korišćenje Beovoza i naravno da sam se gurao autom u jezgro grada i gubio vreme/ skupo gorivo na besmislen način.
Druga korisna mogućnost je produžetak pruge od Dobanovaca do aerodroma.
To je tako mala relacija da se uradi a veoma bi ubrzala dolazak do aerodroma naročito onima koji nisu Zemun ili Novi Beograd.
Nikada mi nije bilo jasno zašto to nije čak ni u razvojnim planovima, ili nešto slično.
Ono što se naziva stanica Zemun je koo ogledalo železnice i organizacije firme. Mesta ima, nije skupo a može za 6 meseci da se napravi stanična zgrada, sredi putni i pešački prilaz, uvede neki info panel, postavi razglas...
Malo para, sitan posao, uslovi i lokacija gotovo idealni ali treba neko i da osmisli "projekat" što bi se popularno sada nazvalo.
Nije ni meni jasno.ljubitelj napisao: 10 Dec 2017, 15:22 Druga korisna mogućnost je produžetak pruge od Dobanovaca do aerodroma.
To je tako mala relacija da se uradi a veoma bi ubrzala dolazak do aerodroma naročito onima koji nisu Zemun ili Novi Beograd.
Nikada mi nije bilo jasno zašto to nije čak ni u razvojnim planovima, ili nešto slično.
Ono što se naziva stanica Zemun je koo ogledalo železnice i organizacije firme. Mesta ima, nije skupo a može za 6 meseci da se napravi stanična zgrada, sredi putni i pešački prilaz, uvede neki info panel, postavi razglas...
Malo para, sitan posao, uslovi i lokacija gotovo idealni ali treba neko i da osmisli "projekat" što bi se popularno sada nazvalo.
 Na linku koji sam poslao, može se videti da je Udruženje ljubitelja železnice predlagalo slične varijante za železnicu do aerodroma. Ima po ministarstvima i u Železnicama Srbije razumnih ljudi koji su voljni da prime i prodiskutuju takve planove, ali generalno se stiče utisak da od raspada SFRJ niti ima bilo kakvog plana, niti je ikoga briga za bilo šta. I to malo što se radi je zato što nas stranci teraju zbog svojih interesa, ne zato što Srbija ima neku viziju ili plan.
 Na linku koji sam poslao, može se videti da je Udruženje ljubitelja železnice predlagalo slične varijante za železnicu do aerodroma. Ima po ministarstvima i u Železnicama Srbije razumnih ljudi koji su voljni da prime i prodiskutuju takve planove, ali generalno se stiče utisak da od raspada SFRJ niti ima bilo kakvog plana, niti je ikoga briga za bilo šta. I to malo što se radi je zato što nas stranci teraju zbog svojih interesa, ne zato što Srbija ima neku viziju ili plan.A Beograd-Pančevo?snork napisao: Zapravo samo Beograd-Zagreb (glavna pruga Jugoslavije) i Velika Plana-Niš (znači ne čak ni skroz Beograd-Niš) su dvokolosečne.


Tačno, to sam zaboravio.pedja napisao: 11 Dec 2017, 06:58A Beograd-Pančevo?snork napisao: Zapravo samo Beograd-Zagreb (glavna pruga Jugoslavije) i Velika Plana-Niš (znači ne čak ni skroz Beograd-Niš) su dvokolosečne.
 Rusi napravili, ove godine pušten drugi kolosek. A Pančevo Varoš - Vladimirovac - Vršac - Temišvar (znači međunarodna pruga) ostaje jedan kolosek + nije elektrificiran. Vuče dizelka, tj. sad imaju i one crvene ruske dizel motorne garniture.
 Rusi napravili, ove godine pušten drugi kolosek. A Pančevo Varoš - Vladimirovac - Vršac - Temišvar (znači međunarodna pruga) ostaje jedan kolosek + nije elektrificiran. Vuče dizelka, tj. sad imaju i one crvene ruske dizel motorne garniture. 

Ne znam da li postoji zakonski rok, 7-10 dana je uobičajeno. Za ubuduće, lepa reč i čokolada pa pravac Ljermontova, dobijaš je za danjaksa napisao:U kojem roku je MUP dužan da izda novu saobraćajnu dozvolu (za nov auto)?