Turbo benzinci vs turbo dizeli

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
moimoi
Reactions:
Postovi: 210
Pridružio se: 26 Apr 2012, 14:14
Lokacija: Beograd

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od moimoi »

Velja napisao: 03 Jan 2018, 11:58 Pa ako to dizel odradi na 1500-2000rpm, a benzinac vrišti na >5000, onda je donekle razumljiva erekcija traktorista :)
Što dizel odradi u 6. brzini, benzinac mora u 2? Izgleda da nije samo osećaj subjektivan nego i činjenice. :rofl:

Realni primeri od pre nekoliko godina.
viewtopic.php?f=31&t=140&start=645#p75438

Šta dizel odradi na 1900-2800rpm, benzinac "vrišti" na 2600-4000rpm i još je brži.
125i rucni menjac
Elastizität 80–120 km/h im 4./5. Gang
(mit Seriengetriebe) in s 5,9 / 7,5
4 brzina 2650rpm-4050 = 5,9 sekundi
5 brzina 2200rpm-3300 = 7,5 sekundi

125d rucni menjac
Elastizität 80–120 km/h im 4./5. Gang
(mit Seriengetriebe) in s 5,0 / 6,5
4 brzina 2350rpm-3500 = 5,0 sekundi
5 brzina 1900rpm-2800 = 6,5 sekundi
I drugi primer gde dizel ima 15KS i 130Nm više. Imaju isto međuubrzanje kad dizel startuje na 1800rpm, a benzinac na 2700rpm. Ovi odnosi 1500rpm dizel i 5000rpm benzinac su glupost.
118i
1.6L kW (PS) 125 (170) / 4.800; (Nm) 250 / 1.500-4.500
Elastizität 80–120 km/h im 4./5. Gang
(mit Seriengetriebe) in s 7,3 / 8,8
4 brzina 2685rpm-4025 = 7,3 sekunde = 93KS i 250Nm (oko 140KS i 250Nm pri 4025rpm)
5 brzina 2180rpm-3270 = 8,8 sekundi = 80KS i 250Nm

120d
2.0L kW (PS) 135 (184) / 4.000; (Nm) 380 / 1.750-2.750
Elastizität 80–120 km/h im 4./5. Gang
(mit Seriengetriebe) in s 5,7 / 7,2
4 brzina 2195rpm-3290 = 5,7 sekundi = 115KS i 380Nm
5 brzina 1755rpm-2630 = 7,2 sekunde = 93KS i 380Nm (oko 140KS i 380Nm pri 2630rpm)
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Laki021 »

Cela zbrka je iskljucivo sto automatski menjac u normalnoj voznji dizela drzi procentualno vise u obrtajima (tipa na 40% max obrtaja) nego benzinca (njih dezi na 25-30%). Ljudi ne znaju da stave menjac u Sport mode i eto pisanja svega i svacega. Raznih “subjektivnih osecaja” i sl.

Slicno je i sa rucnim, ne kontaju ljudi da benzincu ne skode obrtaji. Jos su ovi novi toliko tihi da se obrtaju prepoznaju samo po instrument tabli.

Ni ovi testovi elasticnosti ne pomazu, kad u njima benzinac ne moze da predje 4500rpm..
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9051
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od grujicd »

Još je gore kad se gleda i poredi npr. 80-120kmh u najvišem stepenu prenosa. Čemu to? Za preticanje mene veoma zanima koliko autu treba MINIMALNO za 60-80 ili 80-120. A nisam debil da pretičem u šestoj već lepo klik klik u optimalan stepen prenosa. Koliko vidim i drugari koji voze dizele spuštaju brzinu kod preticanja pa mi je ceo taj argument dosta tanak.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Laki021 »

Ok je i da prikazi to 80-120 ubrzanje u vise brzina, ali zasto je potpuno izostavljena treca koja je optimum za benzinca?
I onda zakljucak odatle ispadne ocigledan, dizel ima bolja medjuubrzanja...
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13371
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od shandu90 »

grujicd napisao:Još je gore kad se gleda i poredi npr. 80-120kmh u najvišem stepenu prenosa. Čemu to? Za preticanje mene veoma zanima koliko autu treba MINIMALNO za 60-80 ili 80-120. A nisam debil da pretičem u šestoj već lepo klik klik u optimalan stepen prenosa. Koliko vidim i drugari koji voze dizele spuštaju brzinu kod preticanja pa mi je ceo taj argument dosta tanak.
Cale u 6. maltretira merivu po AP. Vuce ona ali je meni to izivljavanje. Mene i dalje drzi benzinski stil voznje, pa mi je i prosek veci.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Kabal
Reactions:
Postovi: 3111
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Kabal »

Kako mislis maltretira u 6.na autoputu?

Tapatalk

Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Markoni »

Pa maltretira ako sa 80 kmh zabada pun gas u 6.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13371
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od shandu90 »

Sa 90kmh tacnije :kezo: To ti je kad pratis onaj sugavi indikator brzine. Jos ako si brzi od 'proseka', leti glava a ne par crvenih. Rano se pobabio, nema ni 60 ljeta.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15353
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od pedja »

Ti indikatori su ekstra. Probao sam da ga ispoštujem i umalo da mi se Touran ugasi u VI na Gazeli :D

TT

danijel00
Reactions:
Postovi: 367
Pridružio se: 17 Jun 2014, 04:51
Garaža: Suzuki SCross
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od danijel00 »

Ode ova tema na razne strane :)

Ja imam lepo poredjenje
Sportage crdi 2.0 oko 140ks, 1.6t
Scross 1.4 boosterjet 140ks, 1.1t



Oko 1500 rpm su slični, oko 2-2500 traktor je ubedljiviji, naravno posle toga scross ide ko lud, samo ja nemam naviku da ga teram tako... indikator kaze da se prebaci na 2k rpm i to mi je ok po gradu

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

Using Tapatalk
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od McGruja »

Dizeli su sjebali uživanje u vožnji
Korisnikov avatar
Dani
Banned
Reactions:
Postovi: 654
Pridružio se: 26 Okt 2014, 02:41
Garaža: BMW F10 530d

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Dani »

Haha
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od ikac2000 »

Dosao do dilera TD 95 KS vratio se sa TB 125 KS:-)

TB je tisi, samo je muka voziti po autobanu 160 po auto a vracati se istim putem 100 :-) Razrada...

Tek posle 1000 km cu malo da ga gazim

Inace razumem kada kazu trocilindras, mada bas fino ide :-)

Dizel isporucuje vise snage na nizim obrtajima, to je glavna razlika, i subjektivno deluje jace.

Potrosnja na 100 kmh nakon 100 km po bordu je 5.6 l/100. TD je imao na istoj brzini oko 5.2.
Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7283
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od blaugrana »

Aj sad temu, pa da cestitamo :)

Gesendet von meinem SM-J500FN

Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Xepoj87 »

ikac2000 napisao:Dosao do dilera TD 95 KS vratio se sa TB 125 KS:-)

TB je tisi, samo je muka voziti po autobanu 160 po auto a vracati se istim putem 100 :-) Razrada...

Tek posle 1000 km cu malo da ga gazim

Inace razumem kada kazu trocilindras, mada bas fino ide :-)

Dizel isporucuje vise snage na nizim obrtajima, to je glavna razlika, i subjektivno deluje jace.

Potrosnja na 100 kmh nakon 100 km po bordu je 5.6 l/100. TD je imao na istoj brzini oko 5.2.
Koji to dizel od 95ks trosi 5.2l pri 100km/h?
Moj 10 godina star 2.2, poznat kao nestedljiv, od 136 i posle 191ks, trosi 4l.


Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori