Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od Stjepa »

Ne vredjaj mi agregat pod haubom. :twisted:
Na sve se navikne. U pocetku je i meni bio katastrofa kilav, ali sam se navikao na to sta mogu ocekivati od njega ali i na to kako funkcionise.
Ako se bas, bas zeli izbiti brzo na tih 80 tu je drugi stepen prenosa. Od 80-100 je treci (moze trecom jos nego pricam ako se zeli recimo zbog preticanja). Nije to munja, ali spengla sasvim pristojno kad se stojicki nagazi. Jeste da je ekstremno, ali mora se preko 4-4500 obrtaja i tad izvrsava naredjenja.
Ne kazem da mu ne bi bilo bolje naci snazniji agregat, samo eto... brzi je od pola 6n2 sa najslabijim agregatom :mrgreen:
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11229
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Znaci,motor je kilav? Nema veze,nije ovaj trkac :smesko: Ne zuri nigde...naleteli smo na jedan 1.6 16V, pa cemo da vidimo... A za volan nisam znao :shock: Papucice su OK,cini se na slikama da su razstelovane...
Cherokee
Reactions:
Postovi: 1536
Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
Lokacija: München

Re: Dobro veče

Post od Cherokee »

Sa 1.6 16v motorom imao bi trkalicu sa kojom bi derao od semafora do semafora :eek:
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11229
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Nismo probali taj 1.6 16V jer ovo je bilo ono preliminarno gledanje... Ali znam kako je isao ortakov 1.4 16V (dok ga nije slupao) , mogu da zamislim kako ide ovaj :doubleup:
Cherokee
Reactions:
Postovi: 1536
Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
Lokacija: München

Re: Dobro veče

Post od Cherokee »

Ja u Meganu imam taj motor, i bas je filing kad mu uradis kickdown (posto je automatik)... :sreckovic:

Jednom prilikom sam vozio Clio sa tim motorom, sta reci kada je auto laksi 250-300 kg. Sa onim bi predstavljao potencijalnu opasnost na drumu, jer ne moze da se vozi lagano :shock:
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11229
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Verujem... probacemo pa cemo da vidimo :) Mada,kontam da je laksi od mmoje Alfe jedno 300 kg,tako da su tu negde sa preformansama :)
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15413
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od pedja »

Trojanac, sta ti znaci ono vgf na Honda Clubu? :P
Korisnikov avatar
Med
Reactions:
Postovi: 591
Pridružio se: 14 Jan 2012, 21:23

Re: Dobro veče

Post od Med »

Знам ја!

VGF - Very Good Feeling !!!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od Stjepa »

@TWM samo treba biti svestan da se taj agregat za Clio II nije kupovao tek onako. Vec su tu postojale ambicije za gazenje istog, cim se tipovalo na "misice" od starta. Za auto ~10 godina star moze biti pogubno, pride ako je do sad izmenjao 2-3 vlasnika. Treba biti oprezan, jer su po meni vece sanse da takav bude mnogo vise rabljen od recimo 1.2 8V (pominjana "mrcina").
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11229
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Stjepo,slazem se u potpunosti :prstgore: Svaki auto ce biti deeeetaljno pregledan pre kupovine :) Poenta je sto se kupuje bez zurbe,a ovaj drugar bi najradije 1.4 16V Ko jos uzima "jak" auto a da ga ne gazi :) Videcemo ,ima vremena,mada znajuci mog drugara,jer za njega nema pola gasa,kod njega je papucica gas on i off...zato je bolje 1.2 :smesko:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32287
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od trojanac »

Med napisao:Знам ја!

VGF - Very Good Feeling !!!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:
:bravo: :doubleup: :sreckovic:
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9311
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Dobro veče

Post od dragan »

TheWickerMan napisao:Stjepo,slazem se u potpunosti :prstgore: Svaki auto ce biti deeeetaljno pregledan pre kupovine :) Poenta je sto se kupuje bez zurbe,a ovaj drugar bi najradije 1.4 16V Ko jos uzima "jak" auto a da ga ne gazi :) Videcemo ,ima vremena,mada znajuci mog drugara,jer za njega nema pola gasa,kod njega je papucica gas on i off...zato je bolje 1.2 :smesko:
iz licnog iskustva mogu da tvrdim da renoovi 1.4 16v i 1.6 16v motori ako se dobro odrzavaju mogu da budu jako trajni iako se gaze...
ovaj 1.4 16v kod mene je realno pregazio preko 200 hiljada ( na satu je oko 196 kkm ) od cega nesto preko 130.000km moje voznje. ako se nije cepao hladan i ako se ulje redovno menjalo taj motor moze da ide jos dugo dugo ( i to da ide dobro, pre neki dan smo trojke i ja malo potegli na jednom praznom delu puta, i pored dodatne tezine u autu od skoro stotinak kg ispratio sam tempo njegove honde u potpunosti ). ulje ne trosi skoro uopste, nekoliko deci na 15tak hiljada km izmedju servisa...
1.6 16v ide bolje ali i trosi nesto vise ( orijentaciono oko pola litre ), a stotku hvata za nesto preko 9s...
inace klio 2 sa tim motorima i 5 vrata je tezak ravno 1000kg po podacima iz knjizice koja dodje uz njih...tako da cherokee tvoj megan nije mnogo tezi od klija, posebno u varijanti sa manuelnim menjacem...automatik je tezi za 50-60kg od iste verzije sa manuelnim ako se ne varam...
iskreno, ako naleti neki 1.4 16v a ima ih ja bih najpre uzeo njega da sam na mestu tvog drugara...
ako razmislja o plinu, oba 16v motora ( mislim na 1.4 i 1.6 ) su dobra opcija...
ja sam gledao neki 1.6 16v pre par meseci, 2002. svetloplavi metalik, digitalna klima, u dobrom stanju, za 3250e...pre cenkanja...mislim da je jos uvek u oglasima, sad je u zameni prodavaca otisao u sabac...
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Dobro veče

Post od bane valjevo »

NeXt, da li vaši automobili imaju taksi oznake, onu na krovu i tablicu TX? Pitam jer sad čitam neki tekst o Ivanu Bosiljčiću i taksiju... :kuku:
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11229
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

dragan napisao: ovaj 1.4 16v kod mene je realno pregazio preko 200 hiljada ( na satu je oko 196 kkm ) od cega nesto preko 130.000km moje voznje. ako se nije cepao hladan i ako se ulje redovno menjalo taj motor moze da ide jos dugo dugo ( i to da ide dobro, pre neki dan smo trojke i ja malo potegli na jednom praznom delu puta, i pored dodatne tezine u autu od skoro stotinak kg ispratio sam tempo njegove honde u potpunosti ). ulje ne trosi skoro uopste, nekoliko deci na 15tak hiljada km izmedju servisa...
1.6 16v ide bolje ali i trosi nesto vise ( orijentaciono oko pola litre ), a stotku hvata za nesto preko 9s...
inace klio 2 sa tim motorima i 5 vrata je tezak ravno 1000kg po podacima iz knjizice koja dodje uz njih...tako da cherokee tvoj megan nije mnogo tezi od klija, posebno u varijanti sa manuelnim menjacem...automatik je tezi za 50-60kg od iste verzije sa manuelnim ako se ne varam...
iskreno, ako naleti neki 1.4 16v a ima ih ja bih najpre uzeo njega da sam na mestu tvog drugara...
ako razmislja o plinu, oba 16v motora ( mislim na 1.4 i 1.6 ) su dobra opcija...
ja sam gledao neki 1.6 16v pre par meseci, 2002. svetloplavi metalik, digitalna klima, u dobrom stanju, za 3250e...pre cenkanja...mislim da je jos uvek u oglasima, sad je u zameni prodavaca otisao u sabac...
Hvala za info :doubleup: plin je obavezan,to sigurno... ta potrosnja ulja je mizerna,ali bas... bas cu da mu dam da procita ovo,da se edukuje :) Ja mu savetujem 1.4 ili 1.6 ,ako je kilav 1.2 nece da bude zaovoljan :smesko: Dragane,koiko je okvirno veliki servis za 1.4?
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9311
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Dobro veče

Post od dragan »

ja sam ga radio vec dva puta, bilo je samo veliki servis izmedju 250 i 300e... djijuliju zna bolje kako se tacno krecu cene sa kojim markama delova, ali eto to je okvirna cena...
plin sekvent sa torusnom bocom je oko 500e, ja sam ugradio u eko luki, dobio garanciju 3 god ili 100.000km, korektni su ljudi :smesko:
ako jos nesto treba tu sam...
Odgovori