Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Darko Kg
Reactions:
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg »

Meni su na tehnickom pregledu rekli da je problem resen sa pojavom Punta Classic i to bas sa tom plocicom. Dosta ljudi imaju problem sa tim brojem, a i moj se vidi tek kad se sagleda iz svih mogucih uglova!
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Evo kako izgleda ta pločica. Zamaglio sam par brojeva (i ima ih još nekoliko posle toga), ali vidi se šta treba... Upresovana je u materijal bloka, a broj kao da je ukucan pre toga sa zadnje strane, deluje mi da su ove tačkice ispupčene.

Slika


Problem sa brojem je sa ovim zaista rešen, posle 7 godina i pločica i broj su kao novi. No zašto to nisu stavili na svaki motor? Koliko vidim iz postova 2009. i 2010. automobili ih nemaju. Ili, kako se kome zalomio koji motor, neki ima, neki nema.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj »

Možda zato što novi auto i nema broj motora, tj ne vodi se takva evidencija.
Na više faktura kupljenih novih auta u Austriji uopšte nema podatka niti rubrike broj motora, samo VIN broj šasije je deklarisan od strane proizvodjača auta.

Broj motora je problem srpske administracije, ostatak od SFRJ, koji još nje ukinut tj usaglašen sa opštim pravilima u Evropi.
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ikac2000 »

U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

ljubitelj napisao: 21 Mar 2018, 09:04 Možda zato što novi auto i nema broj motora, tj ne vodi se takva evidencija.
Na više faktura kupljenih novih auta u Austriji uopšte nema podatka niti rubrike broj motora, samo VIN broj šasije je deklarisan od strane proizvodjača auta.

Broj motora je problem srpske administracije, ostatak od SFRJ, koji još nje ukinut tj usaglašen sa opštim pravilima u Evropi.
Svaki Fiatov 1.2 8V motor ima broj, samo je izgleda kod nekih ukucan direktno na blok - što vremenom stvara problem jer ga pojede korozija - a kod nekih (kao kod mene) na mesinganu pločicu sa slike.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24655
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl »

ikac2000 napisao: 21 Mar 2018, 11:15 U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN
Nema ni u jednoj normalnoj drzavi, kao ni adrese u pasosu i kvacica na tablicama, ali...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Sta moze da bude uzrok ovome? Nije moj snimak ali imam isti problem i desava se s' vremena na vreme.
Step motor, senzor leptira gasa?


Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Meni se to nedavno dešavalo dok je bilo još hladnije, ali je prestalo i sada je opet normalno. Pretpostavljam kondenz od uljanih para zbog hladnijeg vremena i kraćih relacija na kojima je auto vožen. Sad dal' je bio zapušio neko od creva tamo oko usisa ili je sprečavao leptir gasa i step motorić da rade pravilno - ne znam, ali je posle jedne duže vožnje i dobro zagrejanog motora sve nestalo. Probaj i ti tako a ako ne pomogne - moraćeš čistiti taj motorić i leptor/klapnu gasa verovatno. Proveri pre toga obavezno ono crevce koje dovodi ta uljna isparenja u filter vazduha odnosno usis motora, da nije slučajno zapušeno. :)
Korisnikov avatar
superboss
Reactions:
Postovi: 3770
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od superboss »

dragvorl napisao: 21 Mar 2018, 12:44
ikac2000 napisao: 21 Mar 2018, 11:15 U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN
Nema ni u jednoj normalnoj drzavi, kao ni adrese u pasosu i kvacica na tablicama, ali...
Zadnji put kada sam gledao Slovenačku saobraćajnu za auto, ona je imala mnogo više podataka nego Srb. Uključujući i broj motora.

Jedino ako nisu nešto promenili u zadnjih dve-tri godine.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ikac2000 »

Saobracajna je od 2014 istog formata u celoj EU.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Saša napisao: 01 Apr 2018, 23:31 Meni se to nedavno dešavalo dok je bilo još hladnije, ali je prestalo i sada je opet normalno. Pretpostavljam kondenz od uljanih para zbog hladnijeg vremena i kraćih relacija na kojima je auto vožen. Sad dal' je bio zapušio neko od creva tamo oko usisa ili je sprečavao leptir gasa i step motorić da rade pravilno - ne znam, ali je posle jedne duže vožnje i dobro zagrejanog motora sve nestalo. Probaj i ti tako a ako ne pomogne - moraćeš čistiti taj motorić i leptor/klapnu gasa verovatno. Proveri pre toga obavezno ono crevce koje dovodi ta uljna isparenja u filter vazduha odnosno usis motora, da nije slučajno zapušeno. :)
Evo kako to izgleda nakon ciscenja, sta mislite da li da menjam ovaj step motor ova gumica ne izgleda bas najbolje. Crevo iberlaufa je takodje ocisceno, bilo je puno naslaga.
Prikačeni fajlovi
20180402_115742.jpg
20180402_115742.jpg (77.66 KiB) Pogledano 8824 puta
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Greska,to nije gumica u losem stanju to je samo garez,evo kako izgleda sad.
Prikačeni fajlovi
20180402_121510.jpg
20180402_121510.jpg (64.3 KiB) Pogledano 8810 puta
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Kada počne konstantno da zeza odnosno čišćenje više ne bude pomagalo - menjaj. Do tada ne bih dirao.

TT


ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ikac2000 »

Selenia 20k
Paraflu
Tutela
Filter ulja
Materijal i ruke 6400 rsd.
Reglaza 1400 rsd
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Saša napisao: 02 Apr 2018, 13:02 Kada počne konstantno da zeza odnosno čišćenje više ne bude pomagalo - menjaj. Do tada ne bih dirao.

TT
Ponovo zeza dok motor ne dostigne radnu temperaturu posle toga za sad lepo radi.
Koliko moze da kosta taj step motor da se kupi nov,ako me bas iznervira zamenicu ga.
Odgovori