Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dobro veče

Post od nikaragva »

Da, na to sam mislio.
Ako je po starom nagurao 5000 i 180, onda po novom ne verujem da ce dizel moci da digne nesto vise od toga, cak iako ima vise konja. Tu mora drugi menjac da se ti konji iskoriste.
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od snork »

Verovatno može u najvišoj brzini da izgura na više obrtaja nego što bi mogao da nije čipovan. :)
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od NexT »

Standardni Mercov 2.2 dizel, 150 konja, kao u mojoj E klasi. Samo sad ima 190 konja i 400 Nm. Mora da bude veca i maks brzina...
A cipovan je upravo zbog ovakvih situacija, da bi lakse pratio konvoj, pogotovo kod ubrzanja...

dragvorl, mislim da se prilikom cipa pomera i granica obrtaja... Iskreno, nemam pojma kako mehanika u tom slucaju funkcionise, ali znatno je brzi od obicnog 2.2.

edit: Evo sa sajta Revochipa, podaci za taj motor
http://www.revochip.com/modeli/22cdi-15 ... delid=3558
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13587
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Grujic »

Pa bez cipa dodje recimo do 3500 obrtaja i ne moze dalje, a ovako dogura jos par stotina i time navuce malo vise km
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24716
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od dragvorl »

Max brzina je definisana prenosnim odnosom i tu nema trte mrte. Ako su dimenzije tockova i sistem prenosa isti, na datom broju obrtaja brzina je konstanta.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Dobro veče

Post od dragan »

:plusone:

:doubleup:
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od snork »

Naravno da nema promene prenosnog odnosa, ali max. brzina ne zavisi samo od njega, nego i od obrtaja na kojima će moći da se vrti motor u poslednjem (ili pretposlednjem) stepenu prenosa.

Evo primera: Punto 1.2 8v ima max. brzinu 160 km/h, koju postiže u 5. stepenu prenosa na oko 4200 obr/min. Pretpostavimo da nekako povećamo snagu motora, a da sve ostalo ostane isto. Tada bi sigurno mogao da dođe i do većih obrtaja i veće brzine.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24716
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od dragvorl »

Pa sta sam napisao?

dragvorl napisao: Ako su dimenzije tockova i sistem prenosa isti, na datom broju obrtaja brzina je konstanta.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dobro veče

Post od nikaragva »

Da, ali to je dizel. On ima recimo maksimalnu brzinu 170 na nekom visokom broju obrtaja. Koliko on realno moze da podigne jos obrtaje, ne mozes ga voziti jbg na 6500 obrtaja?
Evo primer za moj motor. Moj auto ima blokadu na 4000 obrtaja u sestoj brzini, i tada je maksimalna brzina 211km/h. Ukoliko neko cipuje taj motor, a vidim da su radili da ima 192ks, brzina krajnja ce biti ista, jer ce opet zakucati na 211km/h.
Druga stvar, na engleskim forumima sam citao da su ljudi skidali tu blokadu i da je motor isao do 5000 obrtaja, i do brzine od 240 cini mi se, bez cipa. Sa cipom opet ne bi isao vise, jer preko 5000 obrtaja, ne znam da li ima smisla i da li bi to ostavilo posledice po motor, jer ulazis u crveno.
To sam hteo da kazem.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23536
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Day Walker »

LUKOIL LOPOVI

Dakle... Danas posle okupljanja, dodjem na Lukoil benzinsku stanicu u Bulevaru Oslovodjenja na Vozdovcu..
Auto mi je bio u rezervi, autonomija jos 50km...
Izasao ja da sipam, prilazi mi lik, kao ja cu ti sipati i kazem mu 1000rsd euro dizela... Sto mu dodje 7l
Odem ja platim, on kao sipao, sednem u auto, kazaljka i dalje zakucana...
Izadjem ja odem tamo i kazem meni gorivo koje sam platio, nije sipano... I tu krene svadja, ubedjivanje kako mi je sigurno sipano gorivo.. Na snimku se vidi da je lik kao stavio pistolj u rezervoar, gledao u ono sranjnce i navodno sipao..

Ali i dalje je moj rezervoar prazan, autonomija jos manja.... Novcanik prazniji za bednih 1000 dinara studentskih :twisted:

Jeb*m li im mamicu lopovsku! Nikada ali nikada vise necu otici na neki Lukoil, makar mi bila poslednja na putu.... Sutra cu podneti zalbu unutrasnjoj kontroli za malverzacije ili kako god da im se zvalo odeljenje,cale ih je vec zvao itd...

A onom muceniku koji mi se kleo da je sipao, ruke mu se osusile! :besan:


Ispao sam budala sto nisam ostao da vidim kako sipa, ali nisam ocekivao takav zajeb!
U rezervoar mi staje 45l, 7l + ono sto je bilo, moralo bi da znatno pomeri kazaljku, bar do 1/4 rezervoara...
Zajebao sam se sto nisam uzeo i napunio pred njima pun rezervoar i onda utvrdio na licu mesta da li sam pokraden ili ne...
I sve sam blizi Texovoj ideji iz teme o ponasanju djubretara(komunalaca)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13587
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Grujic »

Da li si siguran da nije sipao? Jer nekad kazaljka ne mora da se mrdne, pogotovo kada se mala kolicina sipa (npe sipas 5l ono se ne mrdne, sipas jos 10 a ona se pomeri za svih 15), a i bordu treba vremena da se ucita podatke
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dobro veče

Post od nikaragva »

Pa jel se vidi na snimku da je pritiskao okidac?
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11211
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Grujic napisao:Da li si siguran da nije sipao? Jer nekad kazaljka ne mora da se mrdne, pogotovo kada se mala kolicina sipa (npe sipas 5l ono se ne mrdne, sipas jos 10 a ona se pomeri za svih 15), a i bordu treba vremena da se ucita podatke
^^^baš to.,npr. na Pugu je često tako...

plus što više nijedna Lukoil pumpa nije više Lukoil nego su izdate privatnicima... jesi dobio fiskalni?
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23536
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Day Walker »

Nije mi prvi put da sipam dizel u svoj auto, dakle da siguran sam da se odmah mrdne -.-
I za 7l mora da pomeri kazaljku...
Isto tako, svaki put kad sipam, komp odmah promeni brojcano stanje...
Ovaj put se to nije desilo..

Fisklani je tu, na snimku se ne moze jasno videti da li pritiska ili ne dugme...

EDIT:
Zaboravio sam da napomenem da je coveku pre mene sipana indenticna kolicina goriva..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od NexT »

nikaragva napisao:Da, ali to je dizel. On ima recimo maksimalnu brzinu 170 na nekom visokom broju obrtaja. Koliko on realno moze da podigne jos obrtaje, ne mozes ga voziti jbg na 6500 obrtaja?
Evo primer za moj motor. Moj auto ima blokadu na 4000 obrtaja u sestoj brzini, i tada je maksimalna brzina 211km/h. Ukoliko neko cipuje taj motor, a vidim da su radili da ima 192ks, brzina krajnja ce biti ista, jer ce opet zakucati na 211km/h.
Druga stvar, na engleskim forumima sam citao da su ljudi skidali tu blokadu i da je motor isao do 5000 obrtaja, i do brzine od 240 cini mi se, bez cipa. Sa cipom opet ne bi isao vise, jer preko 5000 obrtaja, ne znam da li ima smisla i da li bi to ostavilo posledice po motor, jer ulazis u crveno.
To sam hteo da kazem.
Pazi, na dizelu na 2000 obrtaja u sestoj ides oko 100-120, dok si na 3000 vec oko 160, mozda i jace. Znaci, pod uslovom da motor ima snage da potera do 4000 u poslednjoj brzini, kada ga cipujes dovoljno je da pomeris granicu za 100-200 obrtaja i dobices razliku u maks brzini bez neke stete po motor predpostavljam... Mada ne znamo ni koliko je sam chip stetan po motor ili ne.

Grujicu, jbg, nov je auto...
A, cale je imao takav slucaj pre par godina na EKO u Pupina, na kraju je dobio kao izvinjenje pun rezervoar...

Wicker, dovoljno je da je onaj pre tebe sipao za 1000, dao kes i nije trazio racun. Ti dodjes odma posle njega, udjes unutra da platis a oni samo otkucaju njegov racun i sve ti uredno da...
Drugo, njemu je 45 litara rezervoar... Znaci za 7 litara mora da ga pomeri, pa da ga je*es.

I jos je on bio na rezervi, koja je oko 7 litara. Znaci morao je da bude na isparenjima da bi stvarno pokazalo toliko, a u suprotnom bi skocila do cetvrtine...
Odgovori