Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Ako je 2010, da, domaći je i nije Z10 već Fiat. Centralnu bravu je sigurno imao fabrički, samo se dodavanjem alarma dobilo i daljinsko otključavanje :)

TT



Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od steva_anya »

Da, to je verovatno.

Cudi me samo da nema abs.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Pa to ti je Fiat, plus još specijalno rađen za ovo/domaće tržište. Pravili su stvarno čudne kombinacije i stavljali baš siromašne pakete opreme. Komšija recimo ima Punta kao moj ali u Emotion najvišem paketu a takođe nema ABS. Mogao si ga tada u tom paketu opreme kupiti sa ili bez ABS-a, po želji (i on kupio bez, meni neshvatljivo). Ja nisam mogao ni birati pošto su model sa fabričkim gasnim uređajem imali samo bez ABS-a, a hteo sam baš njega.
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Reactions:
Postovi: 583
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Spa-Francorchamps »

Da, bio je Emotion i Emotion ABS kad sam ja kupovao, 2011. godine. Ne sećam se koliko je bio skuplji ABS, mislim da je bila mala razlika.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

700 evra je bila razlika.
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Reactions:
Postovi: 583
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Spa-Francorchamps »

Sad sam našao stare cenovnike, tačno 700 evra (8999 i 9699 EUR), ali to je u vreme kad se davao popust od 1000 EUR za "staro za novo". Kasnije su pale cene, po jednom cenovniku su se prodavali po istoj ceni.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Bilo je kasnije svašta... Prvo su smanjili tu subvenciju sa 1000 na 600 EUR... pa opet vratili na 1000 kada više nije bilo kupaca, da bi na kraju taj auto prodavali za 3.000 evra manje nego što su u početku prodavali (ali je stajao skoro 2 godine lagerovan napolju na parkinzima i imao dosta problema zbog toga). Tako da je bilo raznih cena, kako se kome zalomilo...
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Znali neko koliki otpor ima ispravan MAP senzor za 1.2 8v
Imam probleme i dalje sa variranjem ler gasa dok motor ne postigne radnu temperaturu.
PLaniram da ispitam MAP senzor i lambda sondu, da li ima logike da ler varira zog njih ako su neispravni?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj »

MAP senzor odavno obradjuje digitalno signal. Cesto signal je frekvencija kao funkcija izmerenog protiska.
Nema omskog otpora koji bi merio prostim unimerom, to je bilo kod analognih MAP senzora recimo kod Bosch L Jetronica sa kraja 70tih na principu reostata.

Ler moze da varira usled signala sa lambda sonde ali je mala veorvatnoca da je sama lambda sonda neispravna. Ona jako retko crkava, u 95% slucajeva kada se sumnja na lambda sondu (prostim iscitavanjem kodova greske bez dalje dijagnostike same gorive smese) pokaze se da je problem na sasvim drugom mestu a lambda sonda ispravno prikazuje stvarno stanje loseg sagorevanja.
Lambda sonda se proverava osciloskopom i odmah se vidi da li je ispravna.

Obicno ler gas varira usled fals vazduha, bilo da pusta crevo bilo da motorizovani leptir (klapna) ne funkcionise kako treba. Prljava, pohabana, razdesena...prvo se to proverava.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Eskimko napisao: 20 Feb 2018, 17:49 Zdravo
Zna li neko sta moze da bude ova buka. Ja se nadam da je do goriva, sipao sam na nisu obican benzin. Kad potrosim ovaj probacu sa onim od 100 oktana da li ce da se cuje nesto.
Nasao sam odakle dolazi ovo lupanje.
Na usisnoj grani pored MAP senzora postoji jedno vakum crevo e iz tog dela u koje ulazi crevo dolazi to lupanje,
Da li da menjam celu usisnu granu
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Problem sa lupanjem sa snimka je resen. Ovaj deo je zamenjen i vise nema lupanja.

Praticu ovih dana da li variraju i dalje obrtaji na leru pa javljam,mozda se i to desavalo zbog ovog istog dela sa slike.
Prikačeni fajlovi
20180517_142159.jpg
20180517_142159.jpg (58.13 KiB) Pogledano 3950 puta
20180517_142153.jpg
20180517_142153.jpg (54.01 KiB) Pogledano 3950 puta
Korisnikov avatar
ivke74
Reactions:
Postovi: 327
Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
Lokacija: Kosjeric

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ivke74 »

Gde se tacno nalazi taj deo i sta je to
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Ventil oduška rezervoara, poznatiji još i kao evaporacioni ventil. Eskimko je gore već opisao gde se nalazi. :)
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Saša napisao: 17 Maj 2018, 22:36 Ventil oduška rezervoara, poznatiji još i kao evaporacioni ventil. Eskimko je gore već opisao gde se nalazi. :)
Da da bas zato sluzi,objasnio mi je lik iz prodavnice i rece da kosta oko 8 000 da se poruci nov pa sam uzeo polovan za 1 000 dindzi 😀
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Još nisam čuo/pročitao da je to nekom crklo, ali eto - dešava se.

TT

Odgovori