Ma jašta, samo što ti šamarčinu ne opale kad dođeš. Ni za pare ne rade kako treba.mića napisao:Ams vise puta organizovao akcije besplatnog pregleda a odziv nikakav, jednocifrena brojka onih koji se odazovu.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
TT
Ma jašta, samo što ti šamarčinu ne opale kad dođeš. Ni za pare ne rade kako treba.mića napisao:Ams vise puta organizovao akcije besplatnog pregleda a odziv nikakav, jednocifrena brojka onih koji se odazovu.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Negde na prilasku Genexovim kulama, miris napalma i dimni oblak.Sloba napisao: 17 Maj 2018, 07:38Jesi i ti bio, ne mogu da se setim? Bese, iz Pazove smo isli, iz onog Bob Rockovog restorana gde su me svi gledali kada sam porucio ribu.Geza napisao:Marea karavan.
Ako je bila Marea, onda sam Pasata video iz busa pre koncerta Bijelog Dugmeta, na istom potezu, samo nisam mislio da je magla jer je bio dan.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Pff teška izjava.A170T napisao: 17 Maj 2018, 18:10 Najmanji uticaj u bezbednosti saobracaja ima ispravnost vozila, a najveci ljudski faktor a to je nepostovanje ogranicenja i bahata/brza voznja.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
A koja je referentna vrednost?ljubitelj napisao: 17 Maj 2018, 17:35 U celoj prici nedostaje test prigusenja amortizera, to bi isto trebalo da bude obuhvaceno.
Pa ja se licno ne secam da je u nekim vestima objavljeno da se neka nezgoda desila zbog losih guma, kocnica, korozije i sl, mozda je i bilo ne mogu da garantujem. Ja mislim da vozaci koji su primorani da voze takva vozila znaju da imaju nedostatke na vozilu i da su zbog toga oprezniji. Ali zato znam za dosta primera sto iz vesti, sto licno da je mnogo saobracajnih nezgoda bilo zbog neprilagodjene brzine uslovima na putu.Grujic napisao:Pff teška izjava.A170T napisao: 17 Maj 2018, 18:10 Najmanji uticaj u bezbednosti saobracaja ima ispravnost vozila, a najveci ljudski faktor a to je nepostovanje ogranicenja i bahata/brza voznja.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Pa u 100% slucajeva je tako objavljeno.A170T napisao: 18 Maj 2018, 09:53Pa ja se licno ne secam da je u nekim vestima objavljeno da se neka nezgoda desila zbog losih guma, kocnica, korozije i sl, mozda je i bilo ne mogu da garantujem. Ja mislim da vozaci koji su primorani da voze takva vozila znaju da imaju nedostatke na vozilu i da su zbog toga oprezniji. Ali zato znam za dosta primera sto iz vesti, sto licno da je mnogo saobracajnih nezgoda bilo zbog neprilagodjene brzine uslovima na putu.Grujic napisao:Pff teška izjava.A170T napisao: 17 Maj 2018, 18:10 Najmanji uticaj u bezbednosti saobracaja ima ispravnost vozila, a najveci ljudski faktor a to je nepostovanje ogranicenja i bahata/brza voznja.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Mislim da će nastati veliki problem na leto kad ljudi krenu put Grčke ili Cro!Geza napisao: 17 Maj 2018, 22:24 Mađari ne priznaju potvrdu o produženju važenja saobraćajnih dozvola
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ozvola.php
Mađarska granična policija ne priznaje potvrdu kojom se produžava važenje saobraćajne dozvole na kojoj piše da je istekla. Podsetimo se, reč je o potvrdi koju MUP Srbije izdaje na srpskom i engleskom jeziku i kojom se potvrđuje da saobraćajna dozvola važi još 2 godine od datuma isteka važenja na samoj saobraćajnoj dozvoli.
Već smo pisali o tom problemu kada je Crna Gora u pitanju, ali su nam iz tamošnje policije dali zvanično objašnjenje da nikakvih problema nema.
Što se tiče glasina da su neki vozači imali probleme na granici sa drugim državama, ispostavilo se da je problem ipak realan. Javilo nam se više vozača koji nisu mogli da uđu u Mađarsku.
Sada se i zvanično saznaje da je naša policija svesna tog problema. Nažalost, niko nije i zvanično upozorio vozače na taj problem.
Takođe se nezvanično saznaje da je mađarska granična policija dobila nalog da ne priznaje te potvrde, te da nije reč o hiru pojedinih graničara.
Navodno, naša policija radi sa mađarskom na rešavanju tog problema. Do tada, ukoliko imate potvrdu o produženju saobraćajne, odustanite od puta u Mađarsku, a videćemo da li i sa drugim zemljama postoje slični problemi.
Radi se, vec jedno dve godine sigurno. Potpuno je promenjen nacin vrsenja uvidjaja. Vise nema toga "neadekvatna brzina uslovima puta" vec se navode svi uzrocni faktori, stanje puta, da li ima nekih prepreka pored puta itd. 2016. godine je bilo 65 nezgoda (ako se lepo secam) sa poginulim licima gde je uticajni faktor bila tehnicka neispravnost vozila (sto je oko 12% od ukupnog broja nezgoda sa poginulim).McGruja napisao: 18 Maj 2018, 09:56 Zato sto naša policija ne radi ta istraživanja
Jedino sto postoji je “neadekvatna brzina uslovima puta”
A time je sve obuhvaćeno