Pa kad nema privatnih investitora da ulože u železnički čvor, kako drugo nego iz kredita. Neće valjda iz fonda železnice Mislim, ko je više realan da se pruga do Dunava koristila za bilo šta, to je davno trebalo raskantati.
A i ta stara železnička je realno za muzej.
Boringly average, but also perfect for school run mums
starac vujadin napisao: 27 Jun 2018, 15:17
A da u Nemačkoj dobiješ takvo objašnjenje za neku prugu koja se ne upotrebljava ili se retko upotrebljava sprdao bi se?
Al si našao da uporediš, ono baš baš .
O čemu mi pričamo, o strateškom koloseku za vojsku? Pa mi nemamo u celoj zemlji tri krštene lokomotive koje mogu da povuku neku iole ozbiljniju kompoziciju brže od 25kmh. Bilo kakav pokušaj da se u Srbiji prugom izvede bilo kakvo strateško pomeranje bilo čega što je teže od 15 kila bi završio kao gadjanje glinenih golubova.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
He, što volim ovu savremenu osobinu kod ljudi s viškom samopouzdanja da kada se negde zalete i zeznu umesto da prikoče, oni nastave i dalje, misleći da će na taj način da se izvade i isteraju svoje...Inače, prvi koji je počeo da fura taj "nikad izvini" fazon na našoj javnoj sceni je Šešelj.
U čemu je problem s poređenjem? Ako država u našem i u tuđem slučaju odluči da joj je neka saobraćajnica potrebna što bi ti to bez ikakvog predznanja kod Nemaca uzimao zdravo za gotovo, a kod nas kao glupost? Državna odluka i državna odluka, nebitno koja država stoji iza toga. Šta je tu neuporedivo? Jel si ti kompetentan za tu temu, imaš neka saznanja da je to glupo, prevaziđeno, neizvodljivo, znaš stanje naših resursa...? Ja sam odgovorio na to što je nekoliko ljudi pitalo čemu služi taj kolosek jer to znam i nisam ništa dalje komentarisao jer se ne osećam uopšte kompetentno da prosuđujem da li je nešto glupo ili pametno po tom pitanju i šta mi možemo, ne možemo, šta imamo ili nemamo...Sve što si napisao je sprdnja, banalizacija i preterivanje, a zašto?
Btw, to što sam rekao je nešto što je važilo decenijama, ali nije isključeno da će taj kolosek biti uklonjen, pre svega zbog Beograda na vodi. No, ni tu neću komentarisati da li je to dobra ili loša odluka. Ima ljudi koji su pozvani da to znaju i da o tome prosuđuju.
Poredjenje zapadno Evropskih zeleznickih stanica (infrastrukture) i Beogradske (Srpske) je u najmanje ruku neozbiljno, kao poredjenje izmedju novog BMWa i Zastave 101 oldtimera koja se stalno kvari i da li nam ona treba jel BMW ne mozemo da imamo. Zeleznica je jako skup sport, koji sistematski mnogo donosi onome koji moze nesto sistematski da uradi. Gde ne moze, bolje je cutati i giljati. Siromasi kao i svuda pesackom stazom, a bogatiji putevima...
PS: Ako si rad za poredjenje pocni od poredjenja saobracaja lokalnog / medjugradskog u slicni. Zapadnoevropskom slicnom gradu i Beogradu, mislim da je odnos vise od 1000:1
Poslednja izmena od ljuba u 27 Jun 2018, 19:10, izmenjeno 2 puta ukupno.
starac vujadin napisao: 27 Jun 2018, 18:44 Ima ljudi koji su pozvani da to znaju i da o tome prosuđuju.
Samo što se kod nas "pozvanost" ljudi da nešto znaju i o nečemu prosudjuju ne temelji na njihovom znanju i sposobnosti, već samo i isključivo na političkoj podobnosti, i tako već 70ak godina. Zato nam je kako nam je.
Mislim, posedovanje nekog "koloseka" u Srbiji za vojne uslove je uz raspoloživ hardver otprilike toliko efikasno kao i komanda "atomski s desna" na koju smo se osamdesetih godina u vojsci bacali na zemlju i okretali glavu na suprotnu stranu od eksplozije atomske bombe. Ko je tada bio u vojsci zna o čemu pričam i koja je to debilana bila.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Železnica zarađuje jedino na transportu robe, transport putnika je čist gubitak. E sad, treba navući Kineze da ulože što više svojih para ako žele da osvoje Evropu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...