Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Da, verovatno će opet morati novi. Ovaj je bio neki iz AP sporta, ne sećam se šta je pisalo na njemu.

Zna li neko, da li postoji mogućnost da se cilindar loše ugradi, pa da zbog toga strada? Npr. da papučica gura klip malo ukoso, umesto pod pravim uglom? Najradije bih ga sam zamenio, kad ne bi bio tako nepristupačan. Iz kabine se jedva i vidi šta je oko papučice kvačila, pretpostavljam da je zamena iz motornog prostora?
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »


Ne možeš ga pogrešno ugraditi, cilindar se iz motornog prostora gurne u rupu/ležište u požarnom zidu i sa te strane pritegne sa dva vijka (čije su navrtke zavarene iznutra za zid). Njegov klip se unutra poveže sa papučicom kvačila a na njega se zavrne u motornom prostoru cev od ulja koja vodi prema drugom cilindru. I to je sve. Najlakše se menja kada se auto podigne na stubnu dizalicu, ili eventualno iz kanala.

TT


Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Hvala! :pivo:
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Da li se neko seća gde se nalazi tema o popravci obijene brave na Puntu? Ili je to možda bilo na starom forumu? :-|

Auto je preživeo 10 godina u Beogradu bez pokušaja obijanja, a onda ga prošle godine obiše na osvetljenom parkingu u centru Atine. :twisted: Standardna "procedura", verovatno nabijen šrafciger u bravu. Lim oko brave je jedva primetno ulubljen i nema drugih tragova. Ta vrata (suvozačka) se normalno zaključavaju centralnom bravom i iznutra, dok ključ ne ulazi.

Sada bih to konačno hteo da sredim, pa dok ne pronađem temu u kojoj je pisano, hteo bih da pitam sledeće: Da li se cilindar brave može "narezati" prema ključu, da se ne menjaju sve brave i ključevi? Koliko otprilike traje popravka i koja je cena? Kada se skine unutrašnja oplata vrata (što pretpostavljam da nije teško), koliko je teško skidanje same brave?
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48055
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza »

Kako da ne znam...

viewtopic.php?f=12&t=416
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Ajao Gezo, nisam znao da si i ti bio "žrtva". Hvala, odoh da čitam. :sesir:
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
rage_man
Reactions:
Postovi: 223
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man »

Drugari, moze mala pomoc, misljenja o Puntu sa motorom 1.4 i 105 konja 2005.g
Kako se pokazao, svaki savet dobrodosao, eventualne falinke i problemi, sta god

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Taj motor ima 95 a ne 105 konja. Dobar motor kao i svi drugi Fiatovi motori male kubikaže. Bije ga glas da voli da potroši malo više ulja (ali ništa strašno), no sve u svemu generalno dobar i pouzdan motor.

TT

Korisnikov avatar
rage_man
Reactions:
Postovi: 223
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man »

Moguce, naveo sam onako kako je stajalo u oglasu, verovatno da je prodavac napravio gresku pri popunjavanju oglasa.


Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Inače, taj motor je i dalje aktuelan i nalazi se sada recimo u 500L i Tipu.

TT


Korisnikov avatar
rage_man
Reactions:
Postovi: 223
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man »

Hvala Saša

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Korisnikov avatar
bozza1979
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od bozza1979 »

Ja sam razmatrao kupovinu 500L sa tim motorom, odustao baš zbog potrošnje ulja. Nije retko da posle 100k km troši i pola litre, što je za moje pojmove preterano. Servise radim na svakom autu na 10k km i za to vreme tolerišem pad sa max na minimum... Nikakvo dolivanje ne želim... 1.3 multijet posle 72k km ne troši "ni gram". Bukvalno za 10k km spusti možda milimetar, možda ni toliko...
Naravno, ima i primeraka 1.4 koji ne troše uopšte, ali nisam spreman, bar za sada, na taj rizik. I 1.2 8v u Puntu je umeo da troškari, moja stara Z10 je u prvih 5k km popila skoro litar, a posle skroz prestala...

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24655
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl »

Potrosnja ulja zavisi i od eko normi. "Isti" motor moze da trosi ulje u euro 5 verziji, dok u euro 4 ne trosi. Mislim da nije neka tema za zabrinutost, sem ako neko zali tih par stotina dinara za litru ulja.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
bozza1979
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od bozza1979 »

Nije stvar u parama, samo ne želim opterećenje da mislim o tome...

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Moj Punto za 15.000 km potroši oko pola litre ulja, odnosno svuče nivo na šipci sa max na pola i po meni je to sasvim o.k. Dok god ne moram dosipati - briga me. No i da potroši ceo litar ili malo više (kao recimo taj 1.4) to opet nije strašno. Strašno je kada između dva intervala zamene dospeš toliko da maltene zameniš celo ulje, a što je slučaj sa mnogim novijim motorima. Takav bih auto vrlo brzo zamenio i tražio nešto drugo.

TT

Odgovori