Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od nuk »

zadnji deo vec poznat i zbog toga bode oci u sustini, meni nije toliko los koliko ove bocne lajsne cudnog oblika i na cudnom mestu.
Dokle god su u boji karoserije i mogu da prodju jer su neupadljive dok varijanta crnih na belu karoseriju na slikama sa neke od predhodnih strana :thumbdown:
Karavan je apsolutni pobednik dok RS sta znam, nit' smrdi nit' mirise. Nekako ne odudara dovoljno od "civilne" verzije, suvise obicno deluje
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Ti bočni štitnici vuku koren sa Meganea 3. Videh još skoro negde render nekog novog modela sa sličnom izvedbom. Možda postane trend. :zbunjen:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Renault Clio IV

Post od Geza »

Spremna i verzija za Clio Cup.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od kvcali »

Ima li nekih podataka o motoru za RS
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Renault Clio IV

Post od Geza »

1.6 litre four-cylinder turbo engine with 147kW and 240Nm with maximum power developed at 6000rpm - down from 7200rpm - and top twist is now available between 1750rpm and 5600rpm.
The engine is mated to an Efficient Double Clutch transmission with paddle shifters, and three driving modes will be offered: Normal, Sport, and Race.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

sinoc sam malo guglao, do sada se ne zapadu dosta obelezavao kao rs210, implicirajuci na snagu motora od 210ks kako su i bile prve glasine. medjutim izgleda da to nije tacno.
u svakom slucaju bice ruzniji i brzi ( laksi je od trojke znacajno ) i mnogo ce manje da trosi...
a ovaj beli mi se cak i svidja samo je prenapucan za svakodnevnu voznju, barem za moje godine...
ako ikad budem vozio ovaj auto cim ga uzmem sklepacu mu aftermarket krila :kezo:
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od kvcali »

Cisto poredjenja radi opel za novu corsu OPC priprema 1.6 SIDI Turbo Eco Tec - 200KS i 300 Nm i to pri 1.700-5.400 o/min - takve performanse nema niko trenutno sa tom kubikazom... pa cak i u najavi. Taj motor ce biti u Corsi OPC. Najblizi konkurent ima 200KS i 230-240Nm...
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio IV

Post od Markoni »

...ali praksa je pokazala da to sto Opel ima na papiru ne znaci mnogo... :kezo:

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

@kvcali - evo sta sam ja kao vozac i postovalac renaultsporta napisao na rfs-u na post jednog clana koji je rekao kako ce moment kod novog motora biti veci od starog i u vecem opsegu obrtaja -
"slazem se, veliki raspon max momenta ce biti odlican za performanse, i ovaj hoce biti brzi od trojke, to nije sporno, pogotovo u kombinaciji sa brzim menjacem ( mada lepsi nikada ako ne izbace neki doplatni aero kit ili slicno ), ali je sramota da bude sporiji od recimo korse nirb ed koja se prodaje vec neko vreme...ili najjace verzije minija...korsa ima 260nm na ispod 2000rpm, a mini isto toliko na 1600rpm, a jcw 280nm pri 1850rpm...dakle, superiorno...
glavni konkurent za sada 208gti ima istu snagu uz 275nm pri 1700rpm, uz gotovo istu emisiju co2, dakle i slicnu potrosnju...
pogotovo s obzirom da treba da bude aktuelan do 2018-2019!"

trudim se da budem nepristrasan koliko se moze, i ovo sto oni pisu mi se ne svidja, ali sa druge strane ima o ovoga sto malo u sali kaze markoni - cifre su jedno a praksa cesto pokaze drugo...
a konkurenti imaju i po 260-280nm, nisu bas toliko daleko.

medjutim oko cega se ovde cesto pravi zabuna - taj moment je jedna na izlasku iz motora a sasvim druga stvar na tockovima, kad prodje kroz transmisiju. evo istrazuj malo po ovom sajtu, imaju kompletne tablice sa izmerenim momentom na tockovima u zavisnosti od brzine rotacije tocka -
http://www.rri.se/
videces, ima zanimljivih rezultata i primera kako automobili sa potpuno razlicitim karakteristikama motora imaju slican momenat na tockovima i slicnu elasticnost u praksi, i obrnuto, sa slicnim karakteristikama motora a velikim razlikama u transmisiji imaju veliku razliku u elasticnosti u praksi...i kako stari rs sa 215nm ne pati previse od manjka momenta u odnosu na 1.6 turbake kod konkurencije...
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od trojanac »

Odličan sajt!!!
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Piros
Reactions:
Postovi: 1027
Pridružio se: 13 Mar 2012, 18:00
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Piros »

:plusone:
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od kvcali »

aktuelna corsa OPC je na stazi je podjednaka ko odlazeci clio rs a u obzir treba uzeti cinjenicu da u momentu testiranja nije raspolagala sa LSD diferencijalom, za razliku od renoa, tek je sa nirmburgring edicijm ubacen sper, ali test vise nije ponovljen, tako da se ne moze reci "da to sto Opel ima na papiru ne znaci mnogo"
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio IV

Post od Markoni »

Moze se reci jer je tako u vecini slucajeva... Nurburgring Edition je znacajno poboljsana verzija, ali je kasno dosla ako se tako moze reci... Kroz ceo prodajni vek Clio 3 je bio brzi i jeftiniji... Corsa je i tad imala skoro 30% veci moment, pa opet... Samo sam hteo da kazem da to sto si naveo za novu Corsu u ovom slucaju nije garancija da ce auto biti brzi...

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Renault Clio IV

Post od Paja »

Poenta je, koliko ja razumem, da Nurburgring Edition nije video Nurburgring. :mrgreen: Eh taj Opel. Uništiće ga Ameri totalno.

Nego meni se Clio sviđa. Nije lepši od trojke, ali je drugačiji. Ono što mi se na exterijeru opasno ne sviđa je DL u masci hladnjaka. Rešenje na RS-u sa DL na mestu maglenki je neuporedivo lepše.
Za razliku od dosadašnjih modela enterijer nije preprazan i to je još jedna stvar koja mi se sviđa.
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od kvcali »

Necemo sad ulaziti u to koji je brzi jer je poredjenje jos uvek daleko, i ko sto rekoh izjednaceni su bili bez dorade corse.

nego se prica povela oko motora, no dobro, sacekacemo ga najavljen je za kraj godine u razlicitim verzijama ( rasponima snage i momenta)
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Odgovori