Novi Sad

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Novi Sad

Post od Laki021 »

Darko napisao:Cudi me da ne znas. Iz radničke se ulazi u veliku garazu spensa. Samo sto se ne koristi u tu svrhu.


Slika

Sad kad si stavio sliku sad mi je poznato, to je tamo kod DIF-a. Katastrofalno resenje, umesto podzemne garaze, oni napravili jos jedan nakaradni objekat pored u centru grada. Samo jos jedan dokaz koliko je Spens zastareo i lose osmisljen.


Nije ni cudo da ne znam, kad se nikad nije ni koristilo.
Nije to ni dovoljne velicine, to treba da bude parking pod bukvalno celim objektom gde je moguce.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Novi Sad

Post od Ji 4Tze »

To se nije radilo u to vreme jer je prevoz stanovništva drugačije koncipiran.
I tu je bio žešći promašaj...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Novi Sad

Post od swemir »

Podzemne garaze pocetkom 80 tih gde su visoke podzemne vode. Pa to bi bio promasaj ne ovo. Bas jer se razumeo teren. Obim zadovoljavajuci za vreme kad je radjen. Tehnologija je napredovala da je tek sad moguce to.

A promenada zasto ona nema podzene garaze na limanu 2018 godine? nego upravo isto kao spens reseno...

Mislim da je dosta receno o spensu ko hoce moze da sagleda sliku i donese zakljucak...

Valjalo bi ga rekonstruisati. Nije odrzavan skoro 40 godina. Pre svega energetski. Inace i dan danas samo osvezen bi dobio smisao da popuni program grada sa sportsko kulturnim sadrzajem.
Njega hoce da sruse zbog zemljista.
Kao u bg sto se nakbolja lokacija privatnog interesa predstavlja kao opsti. Bg na vodi... sve je to politika i zelja za profitom


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока



Kabal
Reactions:
Postovi: 3114
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi Sad

Post od Kabal »

Promenada ima dve podzemne etaze

Tapatalk

Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7285
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi Sad

Post od blaugrana »

I vec kubure sa podzemnim vodama.
Bila ove nedelje vest.

Sent from my SM-J500FN

Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Novi Sad

Post od swemir »

Da.velike probleme..postovalimu isto vreme... Parking je i nadzemni. Vertikala tj cela lamela.
Mogli su sve podzemno ali je naravno puno skuplje.
Upravo zato i spens nema podzemnu...
Jer i danas je zahtevnonu i skupo a i sika ima problema eno ga bazen..
To je svakako nebitno za temu o spensu...

Potrudio sam se da objasnim zasto je spens potreban bitan svojim programom a i kvalitetma je urbanisticko arhitektonksa celina cija je jedina mana menadzment.





Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока






Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13382
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi Sad

Post od shandu90 »

Kako su u mercatoru uspeli da odrade garazu.

Sent from my P10 Lite using Tapatalk

Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Novi Sad

Post od swemir »

Nije jako duboko. I sve se moze svakako. Posebno danas. Samo stvar je investicije i znanja

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7285
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi Sad

Post od blaugrana »

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Novi Sad

Post od Ji 4Tze »

Nisu nigde rađene podzemne garaže.
Takav je koncept saobraćaja bio.
I danas moraš dovesti publiku i dati im sadržaj a kad nema eventa da bude živo. A odavno se omladina ne dovozi autobusima.
I niko se ne loži više na navijanje, sem ako nije ova naša nakazna fudbalska liga.
A u ova matora groblja neće ljudi više da dolaze tek tako. Moraš ih privući. A gde će da se parkiraju? :)
40 godina je baš dosta za jednu sportsku zgradu a da nije održavana kako treba i nisu to sad ovi novi naprasno krenuli da je kvare. Oni samo hoće da je sruše jer ne umeju da smisle bolje. Kad Vođa pomera brda zbog autoputa što ne bi i oni srušili jedan SC.
Tako da možeš da je analiziraš koliko hoćeš jer vrtiš istu priču koja je šuplja, pa i ja sam arhitekta a ovde sem Darka :p nema studenata brucoša kome može da se proda takva priča. Jes, zvuči romantično ali šuplja je (i završena krahom socijalizma). I molim te bez ljutnje, ja bih isto uvek pre išao na revitalizaciju i promenu namene nego komplet rušenje.
Nije Spens jedini, to su sve spomenici jednog vremena... Kulturološki i istorijski se svakodnevno odričemo tog vremena, kad smo bili ispred svih i stavovima i socijalnom inteligencijom, društvenim normama, željom za tehnološkim dostignućima i izvedenim građevinama.
To su objekti koje treba da finansira grad, opština, država jer privatni sektor tu nema nikakvog interesa. Pa nismo mi Danska ili Norveška :)
S druge strane tradicionalni retail svugde posustaje (umire) a kakva sranja se sve trpaju da bi ih naprasno napravili zanimljivim, bolje da ne znate :)

Tu je blizu univerzitet, to je veći kapital za taj objekat nego bilo kakav tržnjak. Malo gde ima tako dobrog potencijala kao tu.
Možda neki manji da podrži ostatak ali taj deo NSa tu ima mnogo veći potencijal kao deo nekog budućeg univerzitetskog kompleksa, neki mixed use. To je idealno mesto za mlade iz celog regiona, Evrope ako treba. Jeftin univerzitet, što da ne, konkurencija sve skupljim zapadnim univerzitetima.
Novi-stari SC, univerzitet, kampus, retail, integrisano parkiranje. Sve može bolje nego što jeste ili što se planira samo evidentno da nemaju kapaciteta ili interesa za dobru inicijalnu ideju samoodrživog dela grada.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3506
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Novi Sad

Post od srdjanyo »

blaugrana napisao:http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... embra.html

Sent from my SM-J500FN
Promenada aka Hladnjača. :kezo:

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9473
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Novi Sad

Post od Darko »

Ako nije problem da okacim dozivljaj glavnog projektanta mosta prilikom ceremonije otvaranja. :srbin:
Kopirano sa nsbuild foruma.

Otvaranje Mosta – lični doživljaj

Dva dana uoči otvaranja dobio sam mail – zvanični poziv Minisratstva građevina za prisustvo otvaranju Mosta. Znajući da će to biti festival svega, samo ne predstavljanje graditelja bar 30 sekundi, u prvi mah sam mislio i da ne dolazim. Ipak, prevladalo je da na pristojnost treba odgovoriti pristojnošću. Zahvalio sam se na pozivu i potvrdio prisustvo nas dvojice iz firme – projektanta Mosta, dajući imena i prezimena obojice, (mada to pozivom nije traženo), misleći da će to biti potrebno zbog kompletiranja spiska osoba koje će biti na Mostu kao pozvani gosti.

Očekujući gužvu u Novom Sadu i poseban režim saobraćaja, planirali smo da ostavimo našeg Punta kod hotela Aurora (na Novosadskoj strani i u neposrednoj blizini Mosta) i da se stepenicama popnemo na Most.

Ispostavilo se da je sve u ovom odličnom planu bilo pogrešno!

Stigli smo do „Aurore“, ali je pristup stepeništu na Most onemogućen. U redu, popećemo se nekako uz nasip van stepeništa. Nemoguće! Policija je sve do obližnjeg podvožnjaka potpuno onemogućila bilo kakav pristup nasipu.
Dobro. Vraćamo se u Punto, vozimo do podvožnjaka i ka Mostu, skrećemo desno i ostavljamo auto kod nekakvog placa sa automobilima. Peške prilazimo mostu. Policija je blokirala bilo kakav prolaz. Prilazim policajcu i zamolim za prolaz – ja sam među pozvanim gostima. Ljubazno odbijanje. Onda potežem najteži argument – ja sam projektant Mosta! Policajac: „Pre Vas su dvojica isto to rekla ... idite na VIP-ulaz ispod mosta!
Vidim da je rezultat isti kao da sam rekao da sam Napoleon.

Do tog „VIP-ulaza“, (verovatno kod stubova 4 i 5), ima nekoliko stotina metara. Nećemo stići na vreme. Zovem u pomoć jednu koleginicu. Kaže poslaće jednog vozača sa autom da nas pokupi. Čekamo taj auto, dugo čekamo ... Vozač se javlja telefonom: Gde ste? Opet opisujem našu poziciju. Opet dugo čekamo ... U međuvremenu, stižu crne limuzine, izlaze zvaničnici. Sa desne obale, vidimo, nailazi mnogo naroda uzvodnom pešačkom stazom. Oko nas nema mnogo sveta. Ljudi stoje, ćute i samo gledaju, neki najuporniji pokušavaju da od policije izmole prolaz.
Opet se javlja vozač. Ne može da nas nađe, gde smo? Zahvaljujem se na trudu i prekidam dalje čekanje.
Utom se čuju glasovi govornika sa Mosta. Očigledno je prekasno tražiti dalje bilo kakve „VIP-ulaze“.

Odlučujemo se da stupimo na Most sa druge obale, da se priključimo narodu, i onako nismo nikakvi VIP-ovi.
Prelazimo na drugu obalu, ali ... Malo dalje od „Akva Dorije“ policija je takođe blokirala prolaz. Otkud onda onoliki svet na Petrovaradinskoj strani Mosta?

Posle i ovog neuspeha, poslednja korekcija: idemo u „Balkan ekspres“, gde smo svih ovih godina odlazili na ručak ili večeru posle napornih dana na gradilištu. Posle toga, vratićemo se na Most koji je će biti otvoren za saobraćaj. Preći ćemo kolima ili peške, ili na oba načina.

Ispostavilo se da jedino poseta „Balkan ekspresu“ nije bila greška!
Na keju, (koji je bio zaprepašćujuće prazan), čekali smo više od sat, bezuspešno loveći bilo kakav znak uspostavljenog drumskog saobraćaja. Osim ponekog bicikliste i pešaka – ništa!

Najzad, u 2 sata, poslednja odluka - idemo kući!
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Novi Sad

Post od nikaragva »

Laki021 napisao: 02 Sep 2018, 01:01 Potpuno je neverovatno da Spens nema garazu.
Sta ce mu garaza, kada je u to vreme 5 ljudi imalo automobil.

Mogli su da naprave ogromnu nadzemnu garazu tamo gde je ta hladnjaca iza stadiona. Ali eto nisu.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Novi Sad

Post od swemir »

Ne nije moja priča šuplja nego tvoja je suviše površna.
Suviše banalizuješ višeslojan problem.


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Novi Sad

Post od Ji 4Tze »

Ne nego ti praviš previše slojeva a oni nestali vremenom.

Kako dovoziš publiku tamo? Proleterske priredbe su davna prošlost, sad se autobusima dovoze isključivo botovi.

SVI sad negde radi nekog ćefa putuju - kolima.
Parking i garaza imaju skoro 800 mesta.
A to je ipak uže gradsko jezgro.

Ja bih tu pravio univerzitetski kampus i NS bi procvetao na pravi način :)
Boringly average, but also perfect for school run mums
Odgovori