Suzuki SX4 - generalna tema

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20427
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Heinz »

Verovatno lambda prijavljuje lošu smešu bikoz plin. Možda bi sa drugim tankovanjem nestala.
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3110
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od havijer »

Plin je 99%. Servis Kotlajić Čačak, svaka preporuka.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
pigeon
Reactions:
Postovi: 557
Pridružio se: 16 Jan 2012, 12:22
Garaža: Škoda Octavia A8 1.4TSI 8AG + Fiat 500
Lokacija: Sombor

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od pigeon »

Da li je neko imao problem sa registracijom daljinskog ključa?

Kad sam kupio auto pre 2 meseca prethodni vlasnik mi je rekao da je baterija na rezervnom ključu potrošena i da kupim novu. Zamenio sam bateriju, ali radi samo otključavanje i zaključavanje (mada i to povremeno ne radi), ali ne konta daljinski za startovanje motora. Našao sam u servisnom uputstvu (na poslednjoj strani :)) uputstvo za registrovanje daljinskog, sledio sam proceduru ali i dalje neće da upali...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Baterija i sluzi samo za centralnu. Kod tebe je do imobilajzera.

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od McGruja »

Vidi gde je čip, možda mu samo nežni udarac treba
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Tesko. To je zalivena kockica i nebitan je polozaj u kucistu kljuca. Dovoljno je da je tu.

Sent from my MI 5s using Tapatalk

raks88
Reactions:
Postovi: 204
Pridružio se: 10 Avg 2016, 15:06

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od raks88 »

Molim za pomoc, evo ga prvi ozbiljniji problem. Iz cista mira potonulo kvacilo i potpuno je labavo, ne vraca. Pokusali smo da ozracimo i ponovo gubi pritisak, nema nista. U posudi nije falilo ulja, al tokom detaljnije analize majstor kaze da izlazi negde kao kod druk lagera, kaze mora da skida ceo menjac, kao sumnja ma cilindre a videce kakav je plivajuci korpa druk itd. Nesto mi ne uliva poverenje, ja dok nije poceo da izracuje nigde nisam video ulje da je prosipao ni da je falilo u boci. Sta moze da bude
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24633
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od dragvorl »

Moguce da su ti otisle gumice u cilindru, tj. ceo cilindar, to na Fiatu nije nista novo.

https://www.yourmechanic.com/article/ho ... sunderland
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od pedja »

pedja napisao:Neki sprej.
Dijagnostika je nešto prijavila...

Turbo servis Užice čisti za 50Eur, ali za to nema vremena. Ovaj taj sprej za čišćenje koristi, šta god da je, 4000 dinara.

Kako auto nije moj, nisam se baš mešao, niti sam mogao. Koliko se sećam, Velji je bilo slično i promenio je senzor isped katalizatora.

Edit:
Završio se, lampica ugašena, auto maltretiran, ne pali se. Videćemo dokle, a svakako ću videti šta dalje, kada se vratim u BG.

TapaT
Opet mi se upalila lampica. Da nađem nekoga da resetuje, pa kad se opet upali - upali :D

I sada, kao i prošli put, upalila se nekih 40ak km nakon dotakanja TNGa na NISu van BGa. Verovatno nema veze, ali se poklopilo.




TapaT

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od pedja »

Pošto moram na put, svratih do ovlašćenog, najbliži mi, da očitaju i resetuju grešku.

Kažu: Otišao katalizator. Ne može biti neki senzor, sonda i slično. jedino rešenje zamena katalizatora, soma eura. Biram opciju dva, prelazim u Fiat/Alfa mod i ignorišem lampicu, kija će se upaliti opet, samo je pitanje kada.

Pored toga, pitah za štelovanje ventila, zbog plina. Kažu da je na 55k konstatovano da su te neke pločice tanke i da tu nema štelovanja. Sada je na 98kkm i nrma pomoći. Opcija jedan, vozi dok ne prestane da vuče, ali ako vozim na benzin, potrajaće duže. Opcija dva, skida se glava, radimo zamenu ventila i još nešto (zamračilo mi de, pa nisam čuo, a i video sam mutno) kad god hoćeš. U obe opcije, soma eura. Inače, ima kapalicu, ugrađen kod Rašića pri kupovini.

I tako...






TapaT

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Ja sam ventile na 1.5 16V stelovao kod Culeta. 15.000 dinara, uz ciscenje dizni i leptira gasa. Kada se skine dekla, izmere se zazori i od toga zavisi cena. Raspitaj se ti jos malo...

Sent from my MI 5s using Tapatalk



Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Suzuki SX4 - generalna tema

Post od McGruja »

Kako znaju da je katalizator?
Neka pogleda to neko ko se razume u dijagnostiku, jako su male šanse da je katalizator

Edit:
Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20427
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Heinz »

Od čega da crkne katalizator na tako maloj km?

Sipaj plin na drugom mestu, probaj malo na benzin i sl.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7497
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od dag81 »

Mozda te bas ventili jebavaju tj. smesa pa puni katalizator zbog neodgovarajuceg sagorevanja.
Kanda trazi novog vlasnika.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od ljubitelj »

Katalizator je u garanciji (obeveznoj za sve proizvodjače u Evropi) 160.000km pa ako je to traži besplatnu zamenu.
Ali, veoma mala je šansa da je katalizator zapusen i da je samo na benzin radio a na plin bi bio za rubriku verovali ili ne da se zapusi (prakticno nemoguce jer plin sagoreva bez ostatka i nema nikakvih cestica).

Mnogo realniji scenario je pomenuti ventili, ako je zazor van fabricke mere svakako da je sagorevanje van tolerancije od 3% i lampica treba da se tada upali.
Ako je tacno da vise nije moguce promenom plocica zazor ventila dovesti u normalu vec je sama glava mehanicki pohabana onda je i reparacija (generalna) glave od tih 1.000evra verovatno jedino trajno resenje da se sagorevanje dovede u red.

S obzirom da je pomenuta kapalica, ako je motor japanski i jos ako je 2003+ godiste motora sasvim je moguce da je motor odradio svoje. Mnogi (vecina, gotovo svi?) japanski motori nakon 2003. su na losem glasu ili na crnim listama proizvodjaca TNG sistema usled loših (mekanijih legura) materijala. Subaru i Honde su poznate po tome.
(Kod Hondi se javlja prijavljivanje da je lambda sonda kao neispravna, iako ni zamena novom ne resava problem a razlog je pohaban motor usled predugog rada na plinu i ECU ne moze vise da odrzi smesu u korektnim granicama).
Medjutim, ja bih ipak dobro proverio o cemu se radi i sta je uzrok jer moze biti i da se kvar sastoji u tome da treba ponovo prepodesiti mape benzina i mape plina usled normalnih promena na motoru i samim plinskim diznama.

Dizne nakon 100.000km su vec za reparaciju, stelovanje hoda ili zamenu zavisi vec koji je model i koja konstrukcija same dizne sta omogucava.

Poseti Rasica, zamoli da ti Ivan licno pregleda sve.
Odgovori