Suzuki SX4 - generalna tema
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Verovatno lambda prijavljuje lošu smešu bikoz plin. Možda bi sa drugim tankovanjem nestala.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Plin je 99%. Servis Kotlajić Čačak, svaka preporuka.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- pigeon
- Postovi: 557
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 12:22
- Garaža: Škoda Octavia A8 1.4TSI 8AG + Fiat 500
- Lokacija: Sombor
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Da li je neko imao problem sa registracijom daljinskog ključa?
Kad sam kupio auto pre 2 meseca prethodni vlasnik mi je rekao da je baterija na rezervnom ključu potrošena i da kupim novu. Zamenio sam bateriju, ali radi samo otključavanje i zaključavanje (mada i to povremeno ne radi), ali ne konta daljinski za startovanje motora. Našao sam u servisnom uputstvu (na poslednjoj strani
) uputstvo za registrovanje daljinskog, sledio sam proceduru ali i dalje neće da upali...
Kad sam kupio auto pre 2 meseca prethodni vlasnik mi je rekao da je baterija na rezervnom ključu potrošena i da kupim novu. Zamenio sam bateriju, ali radi samo otključavanje i zaključavanje (mada i to povremeno ne radi), ali ne konta daljinski za startovanje motora. Našao sam u servisnom uputstvu (na poslednjoj strani

- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Baterija i sluzi samo za centralnu. Kod tebe je do imobilajzera.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Vidi gde je čip, možda mu samo nežni udarac treba
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Tesko. To je zalivena kockica i nebitan je polozaj u kucistu kljuca. Dovoljno je da je tu.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Molim za pomoc, evo ga prvi ozbiljniji problem. Iz cista mira potonulo kvacilo i potpuno je labavo, ne vraca. Pokusali smo da ozracimo i ponovo gubi pritisak, nema nista. U posudi nije falilo ulja, al tokom detaljnije analize majstor kaze da izlazi negde kao kod druk lagera, kaze mora da skida ceo menjac, kao sumnja ma cilindre a videce kakav je plivajuci korpa druk itd. Nesto mi ne uliva poverenje, ja dok nije poceo da izracuje nigde nisam video ulje da je prosipao ni da je falilo u boci. Sta moze da bude
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24636
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Moguce da su ti otisle gumice u cilindru, tj. ceo cilindar, to na Fiatu nije nista novo.
https://www.yourmechanic.com/article/ho ... sunderland
https://www.yourmechanic.com/article/ho ... sunderland

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Opet mi se upalila lampica. Da nađem nekoga da resetuje, pa kad se opet upali - upalipedja napisao:Neki sprej.
Dijagnostika je nešto prijavila...
Turbo servis Užice čisti za 50Eur, ali za to nema vremena. Ovaj taj sprej za čišćenje koristi, šta god da je, 4000 dinara.
Kako auto nije moj, nisam se baš mešao, niti sam mogao. Koliko se sećam, Velji je bilo slično i promenio je senzor isped katalizatora.
Edit:
Završio se, lampica ugašena, auto maltretiran, ne pali se. Videćemo dokle, a svakako ću videti šta dalje, kada se vratim u BG.
TapaT

I sada, kao i prošli put, upalila se nekih 40ak km nakon dotakanja TNGa na NISu van BGa. Verovatno nema veze, ali se poklopilo.
TapaT
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Pošto moram na put, svratih do ovlašćenog, najbliži mi, da očitaju i resetuju grešku.
Kažu: Otišao katalizator. Ne može biti neki senzor, sonda i slično. jedino rešenje zamena katalizatora, soma eura. Biram opciju dva, prelazim u Fiat/Alfa mod i ignorišem lampicu, kija će se upaliti opet, samo je pitanje kada.
Pored toga, pitah za štelovanje ventila, zbog plina. Kažu da je na 55k konstatovano da su te neke pločice tanke i da tu nema štelovanja. Sada je na 98kkm i nrma pomoći. Opcija jedan, vozi dok ne prestane da vuče, ali ako vozim na benzin, potrajaće duže. Opcija dva, skida se glava, radimo zamenu ventila i još nešto (zamračilo mi de, pa nisam čuo, a i video sam mutno) kad god hoćeš. U obe opcije, soma eura. Inače, ima kapalicu, ugrađen kod Rašića pri kupovini.
I tako...
TapaT
Kažu: Otišao katalizator. Ne može biti neki senzor, sonda i slično. jedino rešenje zamena katalizatora, soma eura. Biram opciju dva, prelazim u Fiat/Alfa mod i ignorišem lampicu, kija će se upaliti opet, samo je pitanje kada.
Pored toga, pitah za štelovanje ventila, zbog plina. Kažu da je na 55k konstatovano da su te neke pločice tanke i da tu nema štelovanja. Sada je na 98kkm i nrma pomoći. Opcija jedan, vozi dok ne prestane da vuče, ali ako vozim na benzin, potrajaće duže. Opcija dva, skida se glava, radimo zamenu ventila i još nešto (zamračilo mi de, pa nisam čuo, a i video sam mutno) kad god hoćeš. U obe opcije, soma eura. Inače, ima kapalicu, ugrađen kod Rašića pri kupovini.
I tako...
TapaT
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ja sam ventile na 1.5 16V stelovao kod Culeta. 15.000 dinara, uz ciscenje dizni i leptira gasa. Kada se skine dekla, izmere se zazori i od toga zavisi cena. Raspitaj se ti jos malo...
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Suzuki SX4 - generalna tema
Kako znaju da je katalizator?
Neka pogleda to neko ko se razume u dijagnostiku, jako su male šanse da je katalizator
Edit:
Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela
Neka pogleda to neko ko se razume u dijagnostiku, jako su male šanse da je katalizator
Edit:
Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Od čega da crkne katalizator na tako maloj km?
Sipaj plin na drugom mestu, probaj malo na benzin i sl.
Sipaj plin na drugom mestu, probaj malo na benzin i sl.
- dag81
- Postovi: 7498
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Mozda te bas ventili jebavaju tj. smesa pa puni katalizator zbog neodgovarajuceg sagorevanja.
Kanda trazi novog vlasnika.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Kanda trazi novog vlasnika.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Katalizator je u garanciji (obeveznoj za sve proizvodjače u Evropi) 160.000km pa ako je to traži besplatnu zamenu.
Ali, veoma mala je šansa da je katalizator zapusen i da je samo na benzin radio a na plin bi bio za rubriku verovali ili ne da se zapusi (prakticno nemoguce jer plin sagoreva bez ostatka i nema nikakvih cestica).
Mnogo realniji scenario je pomenuti ventili, ako je zazor van fabricke mere svakako da je sagorevanje van tolerancije od 3% i lampica treba da se tada upali.
Ako je tacno da vise nije moguce promenom plocica zazor ventila dovesti u normalu vec je sama glava mehanicki pohabana onda je i reparacija (generalna) glave od tih 1.000evra verovatno jedino trajno resenje da se sagorevanje dovede u red.
S obzirom da je pomenuta kapalica, ako je motor japanski i jos ako je 2003+ godiste motora sasvim je moguce da je motor odradio svoje. Mnogi (vecina, gotovo svi?) japanski motori nakon 2003. su na losem glasu ili na crnim listama proizvodjaca TNG sistema usled loših (mekanijih legura) materijala. Subaru i Honde su poznate po tome.
(Kod Hondi se javlja prijavljivanje da je lambda sonda kao neispravna, iako ni zamena novom ne resava problem a razlog je pohaban motor usled predugog rada na plinu i ECU ne moze vise da odrzi smesu u korektnim granicama).
Medjutim, ja bih ipak dobro proverio o cemu se radi i sta je uzrok jer moze biti i da se kvar sastoji u tome da treba ponovo prepodesiti mape benzina i mape plina usled normalnih promena na motoru i samim plinskim diznama.
Dizne nakon 100.000km su vec za reparaciju, stelovanje hoda ili zamenu zavisi vec koji je model i koja konstrukcija same dizne sta omogucava.
Poseti Rasica, zamoli da ti Ivan licno pregleda sve.
Ali, veoma mala je šansa da je katalizator zapusen i da je samo na benzin radio a na plin bi bio za rubriku verovali ili ne da se zapusi (prakticno nemoguce jer plin sagoreva bez ostatka i nema nikakvih cestica).
Mnogo realniji scenario je pomenuti ventili, ako je zazor van fabricke mere svakako da je sagorevanje van tolerancije od 3% i lampica treba da se tada upali.
Ako je tacno da vise nije moguce promenom plocica zazor ventila dovesti u normalu vec je sama glava mehanicki pohabana onda je i reparacija (generalna) glave od tih 1.000evra verovatno jedino trajno resenje da se sagorevanje dovede u red.
S obzirom da je pomenuta kapalica, ako je motor japanski i jos ako je 2003+ godiste motora sasvim je moguce da je motor odradio svoje. Mnogi (vecina, gotovo svi?) japanski motori nakon 2003. su na losem glasu ili na crnim listama proizvodjaca TNG sistema usled loših (mekanijih legura) materijala. Subaru i Honde su poznate po tome.
(Kod Hondi se javlja prijavljivanje da je lambda sonda kao neispravna, iako ni zamena novom ne resava problem a razlog je pohaban motor usled predugog rada na plinu i ECU ne moze vise da odrzi smesu u korektnim granicama).
Medjutim, ja bih ipak dobro proverio o cemu se radi i sta je uzrok jer moze biti i da se kvar sastoji u tome da treba ponovo prepodesiti mape benzina i mape plina usled normalnih promena na motoru i samim plinskim diznama.
Dizne nakon 100.000km su vec za reparaciju, stelovanje hoda ili zamenu zavisi vec koji je model i koja konstrukcija same dizne sta omogucava.
Poseti Rasica, zamoli da ti Ivan licno pregleda sve.