Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@ivke74;
A gde si kupio te gumice za 400 din ?
@Dare4x4
Hvala.
Mada ovde mislim da metalna čaura ulazi u metalni prsten
A gde si kupio te gumice za 400 din ?
@Dare4x4
Hvala.
Mada ovde mislim da metalna čaura ulazi u metalni prsten
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisu valjda te gumice skupe ni original, pa ne isplati se valjda menjati na svakih godinu, ja bih popizdeo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da bacas pare ukoliko ne radis sam . Jer ta guma se retko raspadne da lupa, a i ako se ona raspala ni amortizer sigurno nije u dobrom stanju bez obzira sto nije procureo.
Ne verujem da je zadnji amort vise od25- 30e za punta.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Ne verujem da je zadnji amort vise od25- 30e za punta.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moguće da njemu to lupa zbog lufta između šrafa i unutrašnjeg metalnog prstena.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@Dare4x4
Luft je kao što na slici obeleženo žutom bojom. Slika je sa nekih oglasa ali uvideo sam dok je auto bio na dizalici u servisu. Dakle, ono što je žuto, to je luft :

@Little bastard
Ne postoje original gumice za amortizer. Zato i mora da se menja ceo amort samo zbog gumica ( a kažu da taj fabrički izgura vuše nego bilo koji nov-nefabrički).
Luft je kao što na slici obeleženo žutom bojom. Slika je sa nekih oglasa ali uvideo sam dok je auto bio na dizalici u servisu. Dakle, ono što je žuto, to je luft :

@Little bastard
Ne postoje original gumice za amortizer. Zato i mora da se menja ceo amort samo zbog gumica ( a kažu da taj fabrički izgura vuše nego bilo koji nov-nefabrički).
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ima ovih u KG sto rade remont gumenih delova, moguce da oni imaju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- ivke74
- Postovi: 327
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Original caure za zadnji amortizer ne postoje to radi mala privreda. Ja sam na ove od 400din slucajno naleteo u oglasima tip iz Leskovca je prodavao. Ali ne mogu da pronadjem njegov kontakt mada bile su ne bas dobrog kvaliteta guma se raspadne posle godinu dana. Naj bolje uzmi nove amortizere ako si sa ovima dosta presao i ne uzimaj jeftine amortizere jer brzo propadnu.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Baš tako. Na 80.000 km su ti na "treskalici" rekli da su za zamenu i prednji i zadnji, ti si posle toga ipak još prešao 30.000, sad su ti se raspali i ti sileni u njima - šta drugo nego da su kompletno za zamenu. 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@saša
To da treba zamena su rekli u ovlašćenom servisu ( na 85 kkm) .
Ali oni su takođe rekli i da će mi auspuh prosvirati za mesec dana ( proslo oko 4 godine i jos uvek full ispravan).
Nove bih uzeo ali za tih 50-ak evra ne dobijam trajno rešenje niti ikakvu sigurnost ( nema poštene garancije nego priče "naleteo si na rupu").
Plus me i onaj majstor zaljuljao pričom o originalnim amortima koje treba čuvati ( a po komentarima na netu vidim da novi uglavnom kratko traju).
Kako god, da više "ne davim loptu" - ako neko ima dobru ideju ( jeftina SSM varijanta ili majstor koji to radi po razumnoj ceni) , može pp
Hvala
To da treba zamena su rekli u ovlašćenom servisu ( na 85 kkm) .
Ali oni su takođe rekli i da će mi auspuh prosvirati za mesec dana ( proslo oko 4 godine i jos uvek full ispravan).
Nove bih uzeo ali za tih 50-ak evra ne dobijam trajno rešenje niti ikakvu sigurnost ( nema poštene garancije nego priče "naleteo si na rupu").
Plus me i onaj majstor zaljuljao pričom o originalnim amortima koje treba čuvati ( a po komentarima na netu vidim da novi uglavnom kratko traju).
Kako god, da više "ne davim loptu" - ako neko ima dobru ideju ( jeftina SSM varijanta ili majstor koji to radi po razumnoj ceni) , može pp
Hvala
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema tu sta, presa ili onaj alat sa navojem sto je neko vec postovao, odgovarajuce plocice napravis i udri. Ili iseces bonsekom postojeci silent blok, ali opet ti treba presa da montiras novi.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma i originalni nisu bog zna šta, pogotovo ti zadnji. Meni je jedan procurio još davno (isto na 80.000 km, krajem 2015.), ali eto isto kao i ti se i dalje vozam tako, a realno su oba odavno za zamenu. 
100.000 km po našim putevima i rupama je plafon plafona za bilo koji amortizer.

100.000 km po našim putevima i rupama je plafon plafona za bilo koji amortizer.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sasa, bolke Itn za 20e nego procureli original.
Traju fabricki amorti dosta vise, ali zavisi od kvaliiteta auta.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Traju fabricki amorti dosta vise, ali zavisi od kvaliiteta auta.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, fabricki 200-220,000km traju. Kvalitetni.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod Resoa recimo. Meni na Stilu zadnji procureli na 150000, mozda i pre.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
E ne bih ti ja menj'o Puntaća ( iz KG ) za nekog sa placa, nema sile.
Uostalom imao sam ponudu za Francuza ( dobronamerni prijatelj , Srbenda, smrtno ubeđen da mi čak uslugu čini
) ali neka hvala.
Pravih 110 km, od poznatog vlasnika, kupljeno novo u Srbiji, auto iz jednog a ne 2+ komada... i nema panike od tehničkog.
Uostalom imao sam ponudu za Francuza ( dobronamerni prijatelj , Srbenda, smrtno ubeđen da mi čak uslugu čini

Pravih 110 km, od poznatog vlasnika, kupljeno novo u Srbiji, auto iz jednog a ne 2+ komada... i nema panike od tehničkog.