Ne brže od života!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ne znam tacno na koji momenat voznje se misli kada se pominje brzina od 178 km/h, ali da je pri udarcu bila ta brzina, ishod bi bio mnogo, mnogo gori.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Pri udaru max 80,90kmh
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ne brže od života!
I Slobo koliko su ti sendvica dali da napises to? 178? Prsut ili kulen?
Re: Ne brže od života!
U superbu postoji EDR (Event Data Recorder), uredjaj koji belezi parametre svih sistema u automobilu prilikom udesa, kao sto su stanje pojaseva, polozaj gasa, polozaj kocnice, brzina kojom se vozilo kretalo, ugao tockova i ostalo.
Pitanje je samo da li je u interesu da se utvrdi brzina u ovom slucaju.
Pitanje je samo da li je u interesu da se utvrdi brzina u ovom slucaju.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- TheWickerMan
- Postovi: 11214
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Ne brže od života!
Nema sanse 178 ali nema ni 54 km/h. Skoro sam imao "udes" tom brzinom ( bio sam suvozač ), posledice su bile mnogo manje.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
I ako postoji EDR do sada je odnet, kao i snimci video nadzora iz Šarićeve vile svojevremeno 

Re: Ne brže od života!
I zakopan negde na koridoru 10.
Re: Ne brže od života!
Pri 50-60km/h naletanja se jedva primeti na karoseriji ostecenje a nema ni govora o povredama ukoliko su nasloni za glavu ispravni i funckionalni. Nabije se branik i eventualno donji vezni lim/ plastika ispod 5.vrata malo ulegne unutra.
Imao sam naletanje otpozadi sa oko 60km/h , vrata pozadi se otvarala i zatvarala, nijedno staklo nije puklo. Niko nije bio povredjen, ni u mom vozilu ni u onom koje se zakucalo
Prema izgledu cenim da je tu oko 100+- km/h, verovatno i bez kocenja. Gledao se tablet, kuckale poruke, igralo sa multimedijom...??? tek nesto sto je potpuno odvuklo paznju vozacu.
Nema sanse da ne vidi naplatnu rampu, vozila i kucicu i treprcuca svetla ako je gledao ispred sebe a Doljevac je vrlo pregledna.
Ostaje i mogucnost da je bio pod opojnim dejstvom, tek nakon 24h su javili da je priveden a da li je uradjen test na licu mesta nisam nigde procitoa.
Imao sam naletanje otpozadi sa oko 60km/h , vrata pozadi se otvarala i zatvarala, nijedno staklo nije puklo. Niko nije bio povredjen, ni u mom vozilu ni u onom koje se zakucalo
Prema izgledu cenim da je tu oko 100+- km/h, verovatno i bez kocenja. Gledao se tablet, kuckale poruke, igralo sa multimedijom...??? tek nesto sto je potpuno odvuklo paznju vozacu.
Nema sanse da ne vidi naplatnu rampu, vozila i kucicu i treprcuca svetla ako je gledao ispred sebe a Doljevac je vrlo pregledna.
Ostaje i mogucnost da je bio pod opojnim dejstvom, tek nakon 24h su javili da je priveden a da li je uradjen test na licu mesta nisam nigde procitoa.
Re: Ne brže od života!
Sta reci sem mega lol na komentar iznad(mada situacija nije smesna ni malo).
@dusan
+ superb ovog godista bi trebalo da ima i upozorenje o naletanju na vozilo(osim ako nije iskljuceno).
@dusan
+ superb ovog godista bi trebalo da ima i upozorenje o naletanju na vozilo(osim ako nije iskljuceno).
Re: Ne brže od života!
@ljubitelj
Ako nisi imao auto ispred sebe u koji da se zakucaš, onda situacija ni sile koje su delovale na auto i tebe nisu uporedive. Žena nije stradala od posledica sila, nego je zadnja klupa na Astri dezintegrisana, baš iz razloga što auto nije imao kud dalje napred, nego da se gužva gde je najslabiji.
@ftj
zanimljivo primećeno. Ne samo to, nego je trebalo i sam da počne da koči, što se možda i desilo, ali u nedovoljnoj meri.
Ako nisi imao auto ispred sebe u koji da se zakucaš, onda situacija ni sile koje su delovale na auto i tebe nisu uporedive. Žena nije stradala od posledica sila, nego je zadnja klupa na Astri dezintegrisana, baš iz razloga što auto nije imao kud dalje napred, nego da se gužva gde je najslabiji.
@ftj
zanimljivo primećeno. Ne samo to, nego je trebalo i sam da počne da koči, što se možda i desilo, ali u nedovoljnoj meri.
Re: Ne brže od života!
Mene je prošle godine na AP kod naplatnih rampi u Pazovi "spopao" neki manijak u Golfu 7 sa blinkerima.Day Walker napisao:Moje iskustvo je potpuno drugačije kada je u pitanju prijava vozača tj ugrožavanje saobraćaja.member napisao: 04 Feb 2019, 07:39 ^^
Ne reagujem više na takve stvari pošto naše vrle policajce zabole uvo za sve (zanima ih samo gde ima dobro da se jede).
U desnoj traci kolona šlepera, ispred mene kolona automobila...a manijak iza mene blica li blica, svira, jer eto, njemu se žuri.
Posle naplatne rampe stoji patrola, zaustavim se da im kažem broj tablica, rekoh ajde da provere i reaguju dok lažnjak nekog nedužnog nije oterao u odvodni kanal kad naidje. Pandur me ne jebe mi 2% , nije hteo ni zapiše broj tablica. Ma jebem ti mater.
Nije mi bilo mrsko pa proverim tablice na drugom mestu, i naravno,bio sam u pravu, vlasnik Golfa je fizičko lice.
- Kabe
- Postovi: 996
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Ne brže od života!
Ponovo "web hipotetika" na delu...
- Vrste i visine oba vozila
- Ugla pod kojim vozilo udara
- Da li vozilo ima kuku ili ne
- Da li su vozila bila pod kocnicom ili rasterecena u leru... i jos milion parametara.
A da li ce neko imati povrede glave zavisi od 1001 faktora. U kom je polozaju bila glava prilikom udarca, da li je osoba bila vezana ili ne, da li je osoba starija, mladja, koje je visine, da li je u treningu ili ne itd.
I na kraju, smara veoma sto se iznose raznorazne hipotetike na ustrb slucaja koji se dogodio. Svako iznosi po neku nebulozu i filuje pricu.
Jos jednom cu ponoviti da se zna kako se utvrdjuje realno stanje u normalnim drzavama i pod normalnim okolnostima. Mi svakako nismo normalna drzava te je velika sansa da ce ovde biti opstrukcije i da je bilo od samog starta. Opstrukcija se na kraju prenese i pred tuzilastvo i sud, gde se dobije finalna prica.
Nebulozno. Da li ce se ista primetiti na karoseriji zavisi od:Pri 50-60km/h naletanja se jedva primeti na karoseriji ostecenje a nema ni govora o povredama ukoliko su nasloni za glavu ispravni i funckionalni. Nabije se branik i eventualno donji vezni lim/ plastika ispod 5.vrata malo ulegne unutra.
- Vrste i visine oba vozila
- Ugla pod kojim vozilo udara
- Da li vozilo ima kuku ili ne
- Da li su vozila bila pod kocnicom ili rasterecena u leru... i jos milion parametara.
A da li ce neko imati povrede glave zavisi od 1001 faktora. U kom je polozaju bila glava prilikom udarca, da li je osoba bila vezana ili ne, da li je osoba starija, mladja, koje je visine, da li je u treningu ili ne itd.
To sto si ti imao naletanje od pozadi i prosao tako kako si prosao, kao i tvoji saputnici ne znaci da je isto na bilo kom drugom slucaju. Naprotiv, razlicito je u 1001 tacki.Imao sam naletanje otpozadi sa oko 60km/h , vrata pozadi se otvarala i zatvarala, nijedno staklo nije puklo. Niko nije bio povredjen, ni u mom vozilu ni u onom koje se zakucalo
Da, utvrdio si i da nije kocio. Bravo za ekspertizu. Nadri... Jeste, gledao se live prenos berlinske filharmonije. Dajte molim vas... nagadjanja.Prema izgledu cenim da je tu oko 100+- km/h, verovatno i bez kocenja. Gledao se tablet, kuckale poruke, igralo sa multimedijom...??? tek nesto sto je potpuno odvuklo paznju vozacu.
Ima sanse da ne vidi naplatnu rampu. Tog jutra sam dosao u BG iz NS i na 20m nisam video rampu. Jeziva je bila situacija i upravo sam prokomentarisao to sa jednim saputnikom. Da ne putujem svaki dan ne bi mi bilo svejedno. Prilagodio sam brzinu i prosao ENP.Nema sanse da ne vidi naplatnu rampu, vozila i kucicu i treprcuca svetla ako je gledao ispred sebe a Doljevac je vrlo pregledna.
Jeste, otaje mogucnost da je bio na kalemljenoj gudri. Alko test se radi u bolnici ukoliko je lice transportovano direktno sa mesta saobracajne nezgode. Na osnovu formule, moguce je proracunati kolicinu alkohola u krvi u trenutku nesrece sto je praksa.Ostaje i mogucnost da je bio pod opojnim dejstvom, tek nakon 24h su javili da je priveden a da li je uradjen test na licu mesta nisam nigde procitoa.
I na kraju, smara veoma sto se iznose raznorazne hipotetike na ustrb slucaja koji se dogodio. Svako iznosi po neku nebulozu i filuje pricu.
Jos jednom cu ponoviti da se zna kako se utvrdjuje realno stanje u normalnim drzavama i pod normalnim okolnostima. Mi svakako nismo normalna drzava te je velika sansa da ce ovde biti opstrukcije i da je bilo od samog starta. Opstrukcija se na kraju prenese i pred tuzilastvo i sud, gde se dobije finalna prica.
Re: Ne brže od života!
Napisao sam iz svog iskustva naletanja dok sam stajao sa brzinom pribliznom toj pomenutoj od 52.
Jeste svaki slucaj sudara zaseban niz faktora i posledica, ali ovo je toliko jako osteceno vozilo pa je realno da je bila dosta veca brzina.
Mnogi danas se igraju sa telefonima dok voze, svaki dan vidjam i uopste ne konstratuju sta se ispred njih dogadaja. za mene nije iskljucen ni taj scenario ma koliko ti odbacivao i samu pomisao na takvu mogucnsot.
U mom slucaju na Volvo 940 je naleteo VW Polo. Kod mene 3 kod njega 1, ukupno 4 lica niko povredjen.
@nidza, bilo je auta ispred mene ali su tacno u trenutku udara krenuli, svi smo stajali na pesackom do tada dok se lik nije zakucao. Ja nisam bio odbacen na auto ispred, taman je krenuo.
Naravno da ce se tek utvrditi cinjenice i konkretni podaci, izneadjen sam da neki toliko zapene na iznosenje misljenja koje je tako i tako samo misljenje, neobavezujc utisak.
Jeste svaki slucaj sudara zaseban niz faktora i posledica, ali ovo je toliko jako osteceno vozilo pa je realno da je bila dosta veca brzina.
Mnogi danas se igraju sa telefonima dok voze, svaki dan vidjam i uopste ne konstratuju sta se ispred njih dogadaja. za mene nije iskljucen ni taj scenario ma koliko ti odbacivao i samu pomisao na takvu mogucnsot.
U mom slucaju na Volvo 940 je naleteo VW Polo. Kod mene 3 kod njega 1, ukupno 4 lica niko povredjen.
@nidza, bilo je auta ispred mene ali su tacno u trenutku udara krenuli, svi smo stajali na pesackom do tada dok se lik nije zakucao. Ja nisam bio odbacen na auto ispred, taman je krenuo.
Naravno da ce se tek utvrditi cinjenice i konkretni podaci, izneadjen sam da neki toliko zapene na iznosenje misljenja koje je tako i tako samo misljenje, neobavezujc utisak.

- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Pojasni malo, da ne bi bilo nesporazuma.Ralee napisao: 04 Feb 2019, 13:29 I Slobo koliko su ti sendvica dali da napises to? 178? Prsut ili kulen?

- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Sa 50,60kmh se ozbiljno zgužva auto. Pogjedajte NCAP testove
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''