Vazduhoplovi
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
odoh sutra u banku da dignem kredit jer ne bih prodavao pasata, dobar mi je.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Za sada lici na tako nesto. Koliko sam procitao Boing jos nije sredio to , tek u Aprilu valjda treba. Za manje od godinu dana dve fatalne nezgode sa novim avionom, ne secam da je skoro bilo ovako nesto. Po meni trebalo bi dobro ispitati celu flotu MAX-a.zuzazu napisao:Kao i Lion Air. U inicijalnom penjanju. Vreme prelepo, bez oblacnosti i bez znacajnih meteoroloskih pojava. Da li je opet u pitanju otkaz istog sistema?
Od prvog leta tvrdim da je avion tesko govno. Od jutros me zovu drugari kojima vise nije sve jedno...
Takodje, izgleda da je jedan od putnika bio iz Srbije.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Boeing je osmislio kompletno novi sistem o kome do prvog udesa (Lion Air), nije nikoga obavestio. Ko je usao u knjige pa poceo da cita, mozda je mogao nesto da ukapira.passenger napisao: 10 Mar 2019, 13:33 Iako verovatno postoji greška kod MAX-a, moje pitanje je da li bi iskusan pilot mogao kako god da prizemlji avion, jer jasno je kao dan da ovi Instagram piloti nemaju šanse.
Na to pitanje imaćemo odgovor za par meseci kad bude jasno šta nije u redu sa MAX-om. Ali eto zanima me, jer očigledno treba imati i sreće da ne letiš sa Instagram pilotom. Ako se desi neka situacija u kojoj iskustvo izvlači stvari, odosmo mi u pizdu materinu
Uglavnom, momci iz Lion Air nisu znali za trik, ali su instiktivno odradili nesto sto je trebalo da zaustavi kormilo dubine ali se to nije desilo. Zato je enigma jos veca.
Mi smo u prilazu u Berlinu, na toranjskoj frekvenciji blokirali ceo sektor Rhein control i ako ta frekvencija nije bila selektovana ni na jednoj od tri kontrolne kutije. A zatim su culi nasu komunikaciju na emergency frekvenciji 121,5 i ako ni ona nije bila aktivna niti pritisnut prekidac za predaju! Zona Sumraka!
Izvestaj je otisao u Sijetl. Ko zna sta su pomislili, koje smo budale...
Ovo sa 737MAX nikako nije dobro
Re: Vazduhoplovi
Ajd’ da se nadovezem sam na sebe, da ne ostane nedoreceno.
Godinama unazad koliko sam u pecalbi, pratim kompanije koje se oglasavaju da traze pilote. Ethiopian uvek trazi pilote i ako nemaju tako rapidan rast flote, kao npr. Turkish. To samo znaci da nesto ne valja u firmi. Konacno sam saznao od nasih koji su radili tamo, da se leti preko zakonskih limita i da je vecina letova (bar dodeljenih strancima) - nocu. Normalno, kompanija pokriva krsenje radnih vremena jer im se moze. I oni, i Direktorat imaju istog gazdu - drzavu.
Dodajmo da je kopilot imao 200 sati! Ne kazem da je f/o nesto zabrljao, ali odlicno znam kako izgleda leteti sa novajlijama duzi vremenski period. Kapetan hteo - ne hteo, mora da radi dva posla i to neminovno vodi ka zamoru i greskama.
Godinama unazad koliko sam u pecalbi, pratim kompanije koje se oglasavaju da traze pilote. Ethiopian uvek trazi pilote i ako nemaju tako rapidan rast flote, kao npr. Turkish. To samo znaci da nesto ne valja u firmi. Konacno sam saznao od nasih koji su radili tamo, da se leti preko zakonskih limita i da je vecina letova (bar dodeljenih strancima) - nocu. Normalno, kompanija pokriva krsenje radnih vremena jer im se moze. I oni, i Direktorat imaju istog gazdu - drzavu.
Dodajmo da je kopilot imao 200 sati! Ne kazem da je f/o nesto zabrljao, ali odlicno znam kako izgleda leteti sa novajlijama duzi vremenski period. Kapetan hteo - ne hteo, mora da radi dva posla i to neminovno vodi ka zamoru i greskama.
Re: Vazduhoplovi
Moze biti, al' ne mora da znaci u ovom slucaju.
Ipak su oba Maxa pala na slican nacin
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Ipak su oba Maxa pala na slican nacin
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Sudeci prema onome sto se za sada zna, izgleda jako slicno Lion Air nezgodi. Kazu da je i ovde pilot trazio da se vrati na aerodrom nakon poletanja i prijavio je "unreliable airspeed and loss of control."
Ako je opet to bio uzorak, onda cela flota mora da se prizemlji.


Ako je opet to bio uzorak, onda cela flota mora da se prizemlji.


Re: Vazduhoplovi
Svakako, samo se prisecam o kakvoj se kompaniji radi, pa sve da je 100x clan star alliance ili sl.blaugrana napisao: 10 Mar 2019, 20:29 Moze biti, al' ne mora da znaci u ovom slucaju.
Ipak su oba Maxa pala na slican nacin
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Jedno sr@ny€ nikad ne ide samo. Ako bi bilo ko zeleo da kopa dublje, sigurno bi dosao i do ovakvih stvari.
“Hajde da vidimo koliko je kapetan leteo ovaj mesec..... daj da vidimo nalet u poslednjih 12 meseci.... daj da vidimo vreme odmora...”
Izuzev osnovnog uzroka sto moze (a ne mora) biti horizontalac, uvek bi se tu naslo jos sto-sta.
Re: Vazduhoplovi
Za let Beograd Amsterdam od low cost prevoznika imam samo Transavia?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Zu, znas sta me interesuje. Jel u ovakvim nesrecnim situacija, kad se avion srusi postoji neka "pocast" prema kolegama i stradalima preko veze od strane on koji su u saobracaju.
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
@blaugrana, Niente, nichts, hiçbir şey değil...
Na grafikonu moze da se vidi da im je vertikalna brzina varirala od -2000 ft do +2000 ft u jednom minutu.
[attachment=0]vertical_speed.jpg[/
Vec sam ranije pisao da mi se avion ne svidja od prvog leta. Kokpit je cista sminka, ne razumem potrebu da se samo spoileri stave pod ''fly-by-wire'' (komotno je moglo ostati po starom), itd. Jedina promena je u motorima koji zaista trose osetno manje ali su pipavi i jos nisam cuo sta mehosi kazu kakav je za odrzavanje. Neshvatljivo mi je kako su lose upareni motor-krilo. i ako su motori vrlo jaki (27000lbs), avion jedva penje do nekih 20-25,000 ft gde 737-800 jednostavno ''cupa''. Nisam leteo 737 Original, ali sam leteo Classic i Next Generation, i svaki novi je bio gori od starog, a ovaj poslednji je ubedljivo najgori.
Na grafikonu moze da se vidi da im je vertikalna brzina varirala od -2000 ft do +2000 ft u jednom minutu.
[attachment=0]vertical_speed.jpg[/
Vec sam ranije pisao da mi se avion ne svidja od prvog leta. Kokpit je cista sminka, ne razumem potrebu da se samo spoileri stave pod ''fly-by-wire'' (komotno je moglo ostati po starom), itd. Jedina promena je u motorima koji zaista trose osetno manje ali su pipavi i jos nisam cuo sta mehosi kazu kakav je za odrzavanje. Neshvatljivo mi je kako su lose upareni motor-krilo. i ako su motori vrlo jaki (27000lbs), avion jedva penje do nekih 20-25,000 ft gde 737-800 jednostavno ''cupa''. Nisam leteo 737 Original, ali sam leteo Classic i Next Generation, i svaki novi je bio gori od starog, a ovaj poslednji je ubedljivo najgori.
- Prikačeni fajlovi
-
- vertical_speed.jpg (102.16 KiB) Pogledano 2065 puta
Re: Vazduhoplovi
Da. Imas i Wizz do Eindhovena ako ti nesto znacihavijer napisao: 10 Mar 2019, 22:11 Za let Beograd Amsterdam od low cost prevoznika imam samo Transavia?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Pa imas Wizzair preko Eindhoven-a - tu ti je nekih 1h voznje autobusom / vozom do Amsterdama, ili pak Dortmund / Dusseldorf/ Koeln pa onda neki voz, autobus. A i Airserbia se deklarise kao low costhavijer napisao: 10 Mar 2019, 22:11 Za let Beograd Amsterdam od low cost prevoznika imam samo Transavia?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Mada ja sam odusevljen sa Transaviom, i cenom i uslugom, i samo bi putovao sa njima ako mogu...
Re: Vazduhoplovi
https://simpleflying.com/breaking-china ... e-737-max/
https://www.theguardian.com/world/2019/ ... f-disaster
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Pise da Boing neke bitne novine vezano za ponasanje autopilota u MAXu nisu ni spomenuli kompanijama vec su drzali te informacije za sebe. Osim vece ustede goriva MAX je izgleda sve ostalo omasio. Koliko se secam spominjao si i da displeji iako veliki prikazuju manje informacija nego na NG.zuzazu napisao:@blaugrana, Niente, nichts, hiçbir şey değil...
Na grafikonu moze da se vidi da im je vertikalna brzina varirala od -2000 ft do +2000 ft u jednom minutu.
[attachment=0]vertical_speed.jpg[/
Vec sam ranije pisao da mi se avion ne svidja od prvog leta. Kokpit je cista sminka, ne razumem potrebu da se samo spoileri stave pod ''fly-by-wire'' (komotno je moglo ostati po starom), itd. Jedina promena je u motorima koji zaista trose osetno manje ali su pipavi i jos nisam cuo sta mehosi kazu kakav je za odrzavanje. Neshvatljivo mi je kako su lose upareni motor-krilo. i ako su motori vrlo jaki (27000lbs), avion jedva penje do nekih 20-25,000 ft gde 737-800 jednostavno ''cupa''. Nisam leteo 737 Original, ali sam leteo Classic i Next Generation, i svaki novi je bio gori od starog, a ovaj poslednji je ubedljivo najgori.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk