Do 10000 eura / C segment

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Avernus
Reactions:
Postovi: 51
Pridružio se: 19 Jun 2020, 15:39

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Avernus »

neshaoct napisao: 18 Okt 2020, 15:04 Izlgeda niko živ ne zna šta je Scala, samo znaju u marketingu Škode i njihovi prodavci. :mangup: Oni su tako rešili i valjda svi treba da samo kažu ''amin' na želju marketinga Škode... :D

Evo najnovijeg teksta sa PA, a baš oko dileme koju ima @Avernus:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 15000-evra
Možda i autor tog teksta ništa ne zna o automobilima (to se vidi po tekstovima koje godinama izbacuje), jer je i on za Scalu rekao da je ''Polo'' klasa i naslednik Rapida - između ostalog, napisao je:
Procitao sam ovaj tekst jutros. Kao da sam ga sam narucio :) Mada nista specijalno nije receno... Pitanje za servis, ako neko zna odgovor - za koje automobile je ovlasceni servis generalno najjeftiniji?
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ikac2000 »

Fora je sto je bazna platforma ista i za Golfa i za Pola, ali je samo baza, ima razlike.

Po velicini Skala je C, ali je tehnicki razvuceni Polo, pa ima dosta konfuzije da li je bitna velicina ili implementirana mehanika za svrstavanje u odgovarajucu klasu.

Auto je nova generacija u odnosu na Rapid, pa nije bas za poredjenje.
SlikaSlika

Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk

Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Day Walker »

Scala ima dobose u Active paketu sa motorom od 95ks.
Pripada C segmentu sto dokazuje i sama velicina vozila.
Scala sa parking senzorima, kamerom, digitalnim kokpitom, digitalnim klimom, bolerom sa smartlinkom, zatamnjenim staklima itd i motorom od 1.0 tsi 115ks 6G kosta 15.400€ i naziv joj je Ambition plus.

Pritom je zavrsna obrada ista ili cak i bolja od Octavie A7 kao i izolacija kabine.

Scala u klot opremi ima led farove, lane assist, front assist i hrpu vazdusnih jastuka.

Proputovao sam sa tim kolima podosta i mogu reci da je dorastao zadatku kao i 1.0tsi 115ks.

Ko god zeli moze da provoza istu, pa da polemisemo nakon toga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
mix024
Reactions:
Postovi: 757
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od mix024 »

Nevezano za Scalu, ali ja mogu da potvrdim za motor 1.0 tsi od 115 KS da je meni lično veoma pozitivno iznenađenje, pogotovo što sam bio protiv tog motora kada se uzimao auto.

Imamo Golf 7.5 sa tim motorom i više je nego dovoljan za normalnu vožnju, pa i više od toga. Jako lepo ide, ima dovoljno snage, mala potrošnja.

Što se mene tiče preporuka za motor, a i Scala mi deluje baš dobro.
neshaoct
Reactions:
Postovi: 45
Pridružio se: 26 Feb 2012, 02:20
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od neshaoct »

ftj napisao: 18 Okt 2020, 15:47 Koja je to dimenzija koja svrstava skalu u B segment? Evo uporedi ga sa aktuelnim golfom, bukvalno je veći u svakoj dimenziji, kako onda može biti B segment?
Koja je to dimenzija koja svrstava Octaviu u C segment?
Evo, uporedi je sa aktuelnom BMW Serijom 3 (Octavia je kraća za 2 cm, iste su širine), ili sa Mercedesom C klase (Octavia je iste dužine i 2cm je širi auto), ili AR Giuliom (Octavia je 4cm duža i 3cm uža), a od Golfa8 je duža 40 cm i šira 4 cm. Kako su svi oni prvi nabrojani modeli primeri D segmenta, a Octavia istih dimenzija kao oni (sve u par cm manje/više ili isto čak) je ipak C segment? I od drugih u D segmentu je Octavia tu negde...sve u 5-10cm. Ili, uzmi isto tako dimenzije Superba, pa pogledaj gde je u odnosu na D...a, on se uprkos takvim svojim dimenzijama svrstava u D.

To je tako jer dimenzije nisu najvažnija stvar. Kad bi dimenzije bile jedino bitne onda Octavia nikako nije C...al' eto Octavia ipak jeste C jer postoje važnije stvari od njenih gabarita koji je čine C segmentom. Nije ''metraža'' auta jedino što se gleda...ili se to gleda kod Scale, ali se nikako ne gleda ''metraža'' kod Octavie jer marketing Škode ne kaže za Octaviu da je D, pa kad već za nju ne kažu da je D onda nemaju veze ni njene dimenzije...ali Scaline imaju veze jer tako kaže marketing Škode. :)

ikac2000 napisao: 18 Okt 2020, 16:38 Auto je nova generacija u odnosu na Rapid, pa nije bas za poredjenje.
Imaće i nova Fabia novu platformu (aktuelni Polo), pa će i dalje biti ono što je bila po pitanju segmenta i u vreme postojanja tog starog Rapida.
Imaće istu platformu kao i Scala, pa jel' to onda znači da i Fabia ide u C? :) Mislim da se tako neće pisati jer će se tu želja marketinga Škode poklapati sa stvarnim stanjem, tj. praviće je na platformi koju VW grupacija koristi danas za B segment, pa će reći i za Fabiu da je B jer im marketinški odgovara takvo pozicioniranje nove Fabie.

Day Walker napisao: 18 Okt 2020, 20:56 Scala u klot opremi ima led farove, lane assist, front assist i hrpu vazdusnih jastuka.
- LED farove svi proizvođači u poslednje vreme stavljaju često kao standard jer mnogo manje troše struje od klasičnih, time potrošnja goriva bude manja i auto lakše ispuni normu oko količine Co2. Naravno, ne oslanjaju se fabrike samo na dobrobit od LED svetala, ali je to jedna od stavki ka navedenom cilju. To je najvažniji razlog zašto sve više fabrika poslednjih godina stavlja LED kao standard, a ne neka njihova velikodušnost prema kupcu.

- Koliko vaz. jastuka od te ''hrpe'' je obavezno za nove aute u EU kako bi uopšte mogli da se registruju za saobraćaj na putevima EU? Ima li ta klot Scala jedan vaz. jastuk više od broja koji je obavezan tokom njenog tržišnog veka?

- Koji od tih ADAS sistema su obavezni za sva nova vozila na putevima EU? Ima li ta klot Scala jedan ADAS više od tih obaveznih?
Da podsetim, u maju 2018. Evropska Komisija je usvojila šta stupa na snagu za sva nova vozila u EU kad je bezbednost u pitanju...i gle ''čuda'':
For cars and vans: lane-keeping assistance, advanced emergency braking...
https://safecarnews.com/safer-cars-in-the-eu/
To je potvrdio Evropski Parlament, i konačno i Evropski Savet. Ostavljen je rok od najkasnije 30 meseci da se fabrike automobila tome prilagode.
Scalin životni vek na tržištu će naravno trajati i debelo posle 2022. godine, pa im nije bilo druge nego staviti ono što mora da se ima. Isto tako i druge fabrike će te iste ADAS sisteme staviti, ili su već stavile u svoje klotare, ali opet ne zbog velikodušnosti i tih fabrika prema kupcu, nego zato što su obavezni da to stave ako hoće da prodaju svoje nove aute na EU tržištu.

Bezveze je stavke koje su obavezne navoditi kao nekakve prednosti...jer onda treba npr. i postojanje ABS-a kod te klotare istaći kao prednost. :)
Da se razumemo, i ne treba klot verzija da ima bilo šta više od obaveznih sistema, nije to sporno. Sporna je želja da se nabrajanjem tih stavki stvori utisak kod prosečnog korisnika Foruma da je to Škoda nešto dala, bila velikodušna, ono u stilu ''vidite kako je dobro opremila klotaru''....a, ustvari je stavila samo ono od tih bezbednosnih sistema što taj auto mora da ima ako uopšte hoće da prodaje Scalu na tržištu EU.

Zaista neću više o ovome. Po meni je Scala B+. Ima takvih modela još...
Ljudi čitaju postove, navedeni su argumenti u prilog oba stava - svako će doneti sud za sebe. Taman posla kad bi svi mislili isto. :thumbup:
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Vladapetr »

Svaki put kad vidim ta naklapanja ko je u kojem segmentu, userem se od muke. Koga bre zabole da li je neki auto B, C ili Š segment, ako ti odgovara kupiš a ako ne odgovara ne kupiš. Eto koliko je prosto.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. »

Pa dobro, sa B smo došli na B+, i pored gomile netačnih informacija koje su iznete. Još samo malo i biće C segment.

I dalje nisu izneti kriterijumi šta čini da auto pripada određenom segmentu, rečeno je da to nisu samo spoljni gabariti, ali evo i dalje ne znamo po kojim kriterijumima je Scala svrstana u B, umesto u C, iako je u svakom pravcu (malo) veća od aktuelnog Golfa, po kome se C segment alternativno naziva i Golf klasa.

Slika
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od pedja »

Ako ćemo o dimenzijama, Citroen C-Elysee se vodi kao B segment, a duži je od Scale, ima i duže međuosovinsko ( svega 1-2cm kraće od Octavie)

T-T

Avernus
Reactions:
Postovi: 51
Pridružio se: 19 Jun 2020, 15:39

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Avernus »

mix024 napisao: 18 Okt 2020, 21:08 Nevezano za Scalu, ali ja mogu da potvrdim za motor 1.0 tsi od 115 KS da je meni lično veoma pozitivno iznenađenje, pogotovo što sam bio protiv tog motora kada se uzimao auto.

Imamo Golf 7.5 sa tim motorom i više je nego dovoljan za normalnu vožnju, pa i više od toga. Jako lepo ide, ima dovoljno snage, mala potrošnja.

Što se mene tiče preporuka za motor, a i Scala mi deluje baš dobro.
Vredi li ovo?
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ort-10-tsi
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. »

Taj motor je verovatno najispoliraniji od svih malih turbaka u smislu razvoja snage, performansi. Pritom je već druga iteracija treće generacije te tehnologije kod VW, najmasovniji sigurno.

Lično se ne bih osmelio da kupujem Kia 1.0tgdi, jer je to njima prvenac, na primer. Ford je isto ispeglao nedostatke prve generacije, ne znam za Renoe, njihova prva generacija je bila zavaren turbo za stari atmo, posle su ih valjda malo usavršili, mada mi se čini da 0.9Tce nije adekvatan suparnik za 1.0TSI.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Imala je kia direktno ubrizgavanje jos sa 1.6 gdi, veci ke izazov to direktno ubrizgavanje od samog turba. Zato sto imaju probleme sa naslagama na ventilima.

Turbo benzinci sa direktnim ubrizgavanjem imaju dva konstrukciona problema, naslage na ventilima i super detonacije.

Pokudavali su to da rese sa kvalitetnijim uljem svi proizvodjaci.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
mix024
Reactions:
Postovi: 757
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od mix024 »

Avernus napisao: 18 Okt 2020, 23:22
mix024 napisao: 18 Okt 2020, 21:08 Nevezano za Scalu, ali ja mogu da potvrdim za motor 1.0 tsi od 115 KS da je meni lično veoma pozitivno iznenađenje, pogotovo što sam bio protiv tog motora kada se uzimao auto.

Imamo Golf 7.5 sa tim motorom i više je nego dovoljan za normalnu vožnju, pa i više od toga. Jako lepo ide, ima dovoljno snage, mala potrošnja.

Što se mene tiče preporuka za motor, a i Scala mi deluje baš dobro.
Vredi li ovo?
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ort-10-tsi
Ovako sa slika deluje OK.

Nema onu potpuno touch multimediju (funkcije radio, media na touch) i fabričku navigaciju, halogeni su farovi sa LED DRL i ne vidim da li je suvozačko sedište podesivo po visini, što mislim da je značajna stavka, a ne ide serijski, nema parking senzore i rikverc kameru.

Ima 6 brzina što je super, a za motor sam već rekao, preporuka. Ima front assist, to imaju svi serijski.

Golf se baš lepo vozi, a sa 28000 km, po meni, je to još nov auto.

Za cenu stvarno ne znam da li je realna (pošto ne pratim cene) i da li se eventualno može naći opremljeniji primerak za taj iznos.
Morse
Reactions:
Postovi: 178
Pridružio se: 28 Jul 2020, 10:06
Garaža: Lancer 2009. 1.5

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Morse »

Bax napisao: 19 Okt 2020, 07:57 Imala je kia direktno ubrizgavanje jos sa 1.6 gdi, veci ke izazov to direktno ubrizgavanje od samog turba. Zato sto imaju probleme sa naslagama na ventilima.

Turbo benzinci sa direktnim ubrizgavanjem imaju dva konstrukciona problema, naslage na ventilima i super detonacije.

Pokudavali su to da rese sa kvalitetnijim uljem svi proizvodjaci.
Ja bih dodao i treći problem - mešanje ulja i goriva, Honda je na 1.5 motoru pokušavala to da reši 0W16 ili čak 0W12 uljem, zavisno od tržišta valjda, i novim softverom, ne znam kako sada stoji situacija. Ja bih bio veoma obazriv sa malom kubikažom, direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačem, pogotovu na težim/većim vozilima.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ljubitelj »

To je možda problem za Hondu, nije baš uobičajeno da bilo koji turbo motor meša ulje i benzin. Japanci generalno su dosta prespavali evoluciju benzinaca i vrlo kasno su ušli sa turbo benzincima u priču.
I Honda i Tojota I Mazda kao veliki igrači su forsirali ili atmo ili hibride gde je benzinac sporedna priča.

To sa naslagama na usisu je problem svih motora sa direktnim ubrizgavanjem, bilo da je dizel bilo benzin gorivo i jedino kod TNG/CNG taj problem ne postoji bilo da je indirektno bilo direktno ubrizgavanje.

I rešenja nema na vidiku a EGR kao sistem koji pospešuje stvaranje taloga samim svojim radom je dodatno faktor uništavanja motora.

Proizvodjač motora maltene nije bitan kada se priča o tom problemu, svi ga imaju jer je problem same konstrukcije.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od nidza »

Postoji rešenje za benzince, samo je skupo. Zguglaj dual injection 2.0 TSI.

Doduše, to što ne stvara naslage karbona je samo sporedni benefit, nije to razlog tako projektovanog ubrizgavanja, već ekologija.
Odgovori