ftj napisao: 18 Okt 2020, 15:47
Koja je to dimenzija koja svrstava skalu u B segment? Evo uporedi ga sa aktuelnim golfom, bukvalno je veći u svakoj dimenziji, kako onda može biti B segment?
Koja je to dimenzija koja svrstava Octaviu u C segment?
Evo, uporedi je sa aktuelnom BMW Serijom 3 (Octavia je kraća za 2 cm, iste su širine), ili sa Mercedesom C klase (Octavia je iste dužine i 2cm je širi auto), ili AR Giuliom (Octavia je 4cm duža i 3cm uža), a od Golfa8 je duža 40 cm i šira 4 cm. Kako su svi oni prvi nabrojani modeli primeri D segmenta, a Octavia istih dimenzija kao oni (sve u par cm manje/više ili isto čak) je ipak C segment? I od drugih u D segmentu je Octavia tu negde...sve u 5-10cm. Ili, uzmi isto tako dimenzije Superba, pa pogledaj gde je u odnosu na D...a, on se uprkos takvim svojim dimenzijama svrstava u D.
To je tako jer dimenzije nisu najvažnija stvar. Kad bi dimenzije bile jedino bitne onda Octavia nikako nije C...al' eto Octavia ipak jeste C jer postoje važnije stvari od njenih gabarita koji je čine C segmentom. Nije ''metraža'' auta jedino što se gleda...ili se to gleda kod Scale, ali se nikako ne gleda ''metraža'' kod Octavie jer marketing Škode ne kaže za Octaviu da je D, pa kad već za nju ne kažu da je D onda nemaju veze ni njene dimenzije...ali Scaline imaju veze jer tako kaže marketing Škode.
ikac2000 napisao: 18 Okt 2020, 16:38
Auto je nova generacija u odnosu na Rapid, pa nije bas za poredjenje.
Imaće i nova Fabia novu platformu (aktuelni Polo), pa će i dalje biti ono što je bila po pitanju segmenta i u vreme postojanja tog starog Rapida.
Imaće istu platformu kao i Scala, pa jel' to onda znači da i Fabia ide u C?

Mislim da se tako neće pisati jer će se tu želja marketinga Škode poklapati sa stvarnim stanjem, tj. praviće je na platformi koju VW grupacija koristi danas za B segment, pa će reći i za Fabiu da je B jer im marketinški odgovara takvo pozicioniranje nove Fabie.
Day Walker napisao: 18 Okt 2020, 20:56
Scala u klot opremi ima led farove, lane assist, front assist i hrpu vazdusnih jastuka.
- LED farove svi proizvođači u poslednje vreme stavljaju često kao standard jer mnogo manje troše struje od klasičnih, time potrošnja goriva bude manja i auto lakše ispuni normu oko količine Co2. Naravno, ne oslanjaju se fabrike samo na dobrobit od LED svetala, ali je to jedna od stavki ka navedenom cilju. To je najvažniji razlog zašto sve više fabrika poslednjih godina stavlja LED kao standard, a ne neka njihova velikodušnost prema kupcu.
- Koliko vaz. jastuka od te ''hrpe'' je obavezno za nove aute u EU kako bi uopšte mogli da se registruju za saobraćaj na putevima EU? Ima li ta klot Scala jedan vaz. jastuk više od broja koji je obavezan tokom njenog tržišnog veka?
- Koji od tih ADAS sistema su obavezni za sva nova vozila na putevima EU? Ima li ta klot Scala jedan ADAS više od tih obaveznih?
Da podsetim, u maju 2018. Evropska Komisija je usvojila šta stupa na snagu za sva nova vozila u EU kad je bezbednost u pitanju...i gle ''čuda'':
For cars and vans: lane-keeping assistance, advanced emergency braking...
https://safecarnews.com/safer-cars-in-the-eu/
To je potvrdio Evropski Parlament, i konačno i Evropski Savet. Ostavljen je rok od najkasnije 30 meseci da se fabrike automobila tome prilagode.
Scalin životni vek na tržištu će naravno trajati i debelo posle 2022. godine, pa im nije bilo druge nego staviti ono što mora da se ima. Isto tako i druge fabrike će te iste ADAS sisteme staviti, ili su već stavile u svoje klotare, ali opet ne zbog velikodušnosti i tih fabrika prema kupcu, nego zato što su obavezni da to stave ako hoće da prodaju svoje nove aute na EU tržištu.
Bezveze je stavke koje su obavezne navoditi kao nekakve prednosti...jer onda treba npr. i postojanje ABS-a kod te klotare istaći kao prednost.
Da se razumemo, i ne treba klot verzija da ima bilo šta više od obaveznih sistema, nije to sporno. Sporna je želja da se nabrajanjem tih stavki stvori utisak kod prosečnog korisnika Foruma da je to Škoda nešto dala, bila velikodušna, ono u stilu ''
vidite kako je dobro opremila klotaru''....a, ustvari je stavila samo ono od tih bezbednosnih sistema što taj auto mora da ima ako uopšte hoće da prodaje Scalu na tržištu EU.
Zaista neću više o ovome. Po meni je Scala B+. Ima takvih modela još...
Ljudi čitaju postove, navedeni su argumenti u prilog oba stava - svako će doneti sud za sebe. Taman posla kad bi svi mislili isto.
