Upravo tako, koriste se tamo gde nema ni naznake bilo čega što liči na put, nosi se teška /glomazna oprema na nepristupačnom terenu gde se inače ide peške, na konju, itd...
Pick up vozila (kamioneti)
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Ono što neki smatraju ekstremni offroad nijedan pikap ne može da pomisli da prođe i šta sad? Evo recimo ja kad sam bio na jednom blažem offroadu jedini koji je imao problema sa pregrevanjem motora zbog konstantne uzbrdice je bio mitsubishi l200.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Pick up vozila (kamioneti)
dobar prijatelj na ostrvu ima L200 star okvirno oko 8 godina, ta vrsta vozila ima svoje limite i nema sanse da to moze da prodje tamo gde prolazi najobicniji suziki jimny i to starije generacije. vozio sam se ili sam vozio i jedan i drugi u ostrvskim off road uslovima, za makadam i slicno l200 je zakon, ali bilo je povuci potegni na mekanoj podlozi sa dosta proklizavanja ako se ne pazi kako se vozi. prosto, ova vrsta vozila se bira prema nameni a ne prema nekim apstraknim vizijama šta bi moglo kad bi moglo.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Pausalna ti je konstatacija. Za uslove koje sam nabrojao kupuju se pickupovi koji se svakodnevno koriste onakvi kakvi izadju iz fabrika, eventualno se stave gume za teren. Valjda je merodavnije sta kupuju korisnici koji moraju da se krecu na teskim terenima. Ne mozes da stavljas u isti kontekst offroad egzibiciju gde se pojavljuju ljubitelji sa modifikovanim terencima. A to vezano za L200 i blazi offroad, treba da navedes koliko je bio star auto, kako je odrzavan, da li je bio havarisan. Trojanac ga je koristio u tezim uslovima pa nije naveo taj problem. Ta vozila se uglavnom pregrevaju ako se koriste dosta u blatu pa im se zaprlja tj zapusi hladnjak.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Za terenca su najbitije prvo gume, a zatim vozač, a ako dođe do toga da koristiš blokade, onda su baš u heavy priči.Woodoo je napisao: ↑03 Jan 2021, 21:43Svi pick upovi koji mogu trenutno da se kupe imaju blokadu zadnjeg diferencijala osim aktuelnog D Maxa. Imaće ga tek novi model koji uskoro kreće sa prodajom. Taj nedostatak je do sada bio ozbiljan hendikep. Pored pick upova imaju ga svi ozbiljni terenci, Land Cruiser, Grand Cherokee, Pajero...
Ja sam bio u jednoj firmi u rudniku, imaju Fullback i L200 sa blokadama diferencijala, pa sam ja prošao tamo gde oni nisu. I posle toga su kupili flotu Dmax.
A razlog zašto su prešli na sistem bez zaključavanja je objašnjen ovde:
Novi ima sada blokadu, ali koliko znači vozilo, toliko je bitan vozač, a ja se često igram u blatu..
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Nije ti dobra priča iako se slažem da su gume i vozač presudni. Recimo ovako, iste gume i vozači sličnih sposobnosti u oba pick upa, jedan ima blokadu drugi ne. Šta je bolje? Uostalom da je bolje bez blokade ne bi je Isuzu implementirao u novom D maxu.
Vezano za rudnik, da li si prošao tu gde oni nisu sa stock ili modifikovanim D Maxom? Kakve su gume imali? Da li si vozio samo D max ili si vozio i njihova vozila? BTW Fullback nema blokadu.
Imam prijatelja u firmi koja obavlja poslove u Norveškoj, pick up bez blokade ne dolazi u obzir u njegovom poslu. Ima u portfoliju Rangera, Hiluxa, L200. Drugar iz smatse kaže da su odustali od D maxa jer im se zaglavljivao, prešli na druge brendove...
Vezano za rudnik, da li si prošao tu gde oni nisu sa stock ili modifikovanim D Maxom? Kakve su gume imali? Da li si vozio samo D max ili si vozio i njihova vozila? BTW Fullback nema blokadu.
Imam prijatelja u firmi koja obavlja poslove u Norveškoj, pick up bez blokade ne dolazi u obzir u njegovom poslu. Ima u portfoliju Rangera, Hiluxa, L200. Drugar iz smatse kaže da su odustali od D maxa jer im se zaglavljivao, prešli na druge brendove...
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Po toj logici, što je Isuzu prvi uveo mali motor u pickupove (1.9)? Probali, pa sad odjednom svi imaju male motore (3 godine kasnije). Isto tako je vratio blokadu jer većina klijenata to želi.Woodoo je napisao: ↑26 Jan 2021, 21:14Nije ti dobra priča iako se slažem da su gume i vozač presudni. Recimo ovako, iste gume i vozači sličnih sposobnosti u oba pick upa, jedan ima blokadu drugi ne. Šta je bolje? Uostalom da je bolje bez blokade ne bi je Isuzu implementirao u novom D maxu.
Vezano za rudnik, da li si prošao tu gde oni nisu sa stock ili modifikovanim D Maxom? Kakve su gume imali? Da li si vozio samo D max ili si vozio i njihova vozila? BTW Fullback nema blokadu.
Imam prijatelja u firmi koja obavlja poslove u Norveškoj, pick up bez blokade ne dolazi u obzir u njegovom poslu. Ima u portfoliju Rangera, Hiluxa, L200. Drugar iz smatse kaže da su odustali od D maxa jer im se zaglavljivao, prešli na druge brendove...
Vezano za rudnik, prošao sam Dmax sa A/T gumama, istom rutom (1h vožnje po krugu), tamo gde voze Fullback i L200 sa M/T gumama. Tamo gde su se oni zaglavljivali, tu smo prošli. TAM 150 služi za čupanje. Jedino dajem šansu da ja smem svoj auto da stisnem do kraja, a oni možda ne smeju (iako nemaju GPS u kolima). Postoji jedna serija Fullback sa drugih tržišta (pošto se prodavao odlično, ali kada bi se zezali, pa su imali ogromne stockove neprodatih vozila) koji su uvezeni po banana ceni sa blokadom. L200 je ima, jer Inoto ima više iskustva u tom poslu (da ne kažem više kontaktata tipa koji je potreban za plasiranje vozila tamo gde je pobeđuje....kvalitet).
Vezano za drugara iz Norveške, naša firma (sada ne postoji više) - Konsing, isto to je radila tamo, imala je flotu Dmax, koje je zanovila posle toga sa opet Dmax, i veći deo svog radnog veka su proveli u Norveškoj, dok nisu bili primorani da kupe vozila sa norveškim tablicama...
Čak začudo, najveći market share u pickup segmentu na svim evropskim tržištima ima Norveška (na stranu ozbiljnog uvoznika), tj. najprodavaniji pickup je već par godina (dobro, ne za tvog drugara).
Vezano za Smatsu, rekao bih da ti drugar nije baš visoko pozicioniran, jer da jeste, znao bi neke stvari. Dmaxove ja nisam prodao, to je uradila firma u pauzi između dve nabavke Mitsubishija, a kako su radili posao, činjenica je da ih nema više u priči Isuzu zauvek. A pošto Smatsa ima gomilu Peugeota u floti, a gle igrom slučaja je isti vlasnik i njih i Mitsubishija, ako sabereš dva i dva, biće ti jasno sve.
A pošto ti isti Dmaxovi dolaze sada kod mene na održavanje, imaju čiste putne zimske gume (iako imaju i vitlo), tako da bi eto mogao da sugerišem da kažeš drugaru da za početak nabave terenske gume tipa BFG A/T, da ne kažem M/T, pa će se iznenaditi šta sve mogu da urade.
I ja jesam trgovac (spora nema), ali ja vozim džipove dugo, i to bih vozio i da se time ne bavim, a upravo iz te ljubavi se sklopile kockice da spojim šansu da od tog hobija i inače živim, tako da sve ovo nije PR za moj brend, već pričamo činjenice.
Diff je odlična stvar, ali po toj logici, ajde onda portalne osovine, blokade sve tri, gume 35-37, ajmo onda na licitaciju za ex-vojne Unimoge, pa onda možemo i Sherpa 4x4 ATV terensku amfibiju da vozimo i tako u krug....do letećeg drona od Željka Mitrovića.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Zar nije Amarok prvi uveo manje od dve litre?
Od 2010.
Dmax 1.9 od 2012, ukoliko ne računamo modele za Kinu koji su ih imali ranije.
Od 2010.
Dmax 1.9 od 2012, ukoliko ne računamo modele za Kinu koji su ih imali ranije.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Jeste uveo, od njega je i krenuo ceo skandal sa lažiranjem. Dmx ga ima od 2016. za Tajland, a u Evropi od 2017. Realno, Hilux, Ranger, L200, Dmax, to su pikapovi koji se prodaju, ostalo su bile male količine od strane drugih proizvođača.
Paradoksalno, čim su ga izbacili i uveli 3.0 V6, skočila im je prodaja, a izbacili su i sve radne verzije i prešaltali se isključivo na Lifestyle sektor i imali više uspeha.
Ugašena je proizvodnja, a od 2023. to će biti klasičan rebadge na Rangera (Ford razvija novi model sam i VW uzima platformu).
Paradoksalno, čim su ga izbacili i uveli 3.0 V6, skočila im je prodaja, a izbacili su i sve radne verzije i prešaltali se isključivo na Lifestyle sektor i imali više uspeha.
Ugašena je proizvodnja, a od 2023. to će biti klasičan rebadge na Rangera (Ford razvija novi model sam i VW uzima platformu).
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Vjerovatno na dieselgate, koji je u nasim balkanskim zivotima maltene nebitan.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока