Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
HellBoy
Reactions:
Postovi: 189
Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
Lokacija: Neusatz

Re: Renault Clio IV

Post od HellBoy »

Floyd napisao:
cozmo napisao:Meni je lepsi od Ibize, od Poloa, od Corse...
I ako nije za poredjenje sa navedenim modelima jer je noviji, mogu da se slozim da ce biti jedan da je jedan od favorita u klasi.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
:kuku: :uf:

Pa naravno da nije za poređenje, jer je pravi automobil, pored tih nabrojanih igračaka :kezo:

Uživo IVka izgleda fenomenalno, bez zajebancije, ovo što nudi konkurencija je totalno bezveze u odnosu na Clia.

IIIka je bila bezvezna skroz, ali ovaj model su spakovali za medalju...
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

Pa Clio 4 je mladji od Pola 3 godine a od Corse cak 6 i kako moze da se poredi nesto sto je juce izaslo sa necim sto vec traje neko vreme ili necim sto je vec zastarelo?

To da li je pravi ili nije, necu da komentarisem jer ni nabrojani nisu igracke ;)
Pratim FR medije i Reno puno ocekuje od novog Klice jer su u svim ostalim segmentima ispu*ili.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Clio IV

Post od Uroš S. »

Koja kvalifikacija - bezveze. Šta to znači?
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

To ti je kvalifikacija koju koriste fanovi nekog brenda u nedostatku pravih argumenata.

Ono kao kad Samsungovci kazu "Galaxu je prava stvar a ostalo je bzv"...jbg znam da nije lako utesiti sebe kad za plasticno sranje das veliku lovu ;)
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Renault Clio IV

Post od Heineken »

:plusone:
:rofl: :rofl:
za samsung fanove :bravo: :klanjamse:
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

A taman sam planirao SGS3 :durise:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

Pa uzmi ako si bas resio ali nemoj posle s'njim da gadjas nekog kad shvatis da u praksi nije nista bolji od nekog modela koji je 100-200e jeftiniji.
Ja samsung vise ne uzimam...moj ide na servis i velika je verovatnoca da cu dobiti nov koji ce odmah na ebay ;)
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

Fora je sto ga mogu kupiti novog u DE za 450e i dobiti povracaj poreza i to izadje 360e.. Jedino ako nema povracaj na to?
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

Svaki non-EU rezident moze da ostvari povrat poreza za bilo sta kupljeno u DE ;)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Renault Clio IV

Post od Kuzmanovic »

Sa iPhona prelazis na SGS3? Po meni bezveze odluka.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Ovo je tread o Cliu bando spamerska. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

bio sam konacno da malo bolje pogledam novi klio... sta znam, ima stvari koje mi se svidjaju, ima koje ne...
generalno je malo odrasliji auto od trojke, sto je i normalno, i neophodno...
izrada je korektna, dinamik oprema je dobra, onaj klavir lak u prirodi i ne bode oci previse, verovatno su se ovi na slikama trudili da se sve sija kao pasje moodo pa deluje odvratno...
mulimedijalni ekran je dobar, sasvim solidne velicine i radi odlicno, po meni najbolja stvar od novina u untrasnjosti :doubleup:
na par mesta sam nasao lose uklopljen keder na zadnjim vratim, nadam se da je samo pojedinacan propust.
haubu drzi amortizer, konacno :doubleup:
patent za rezervni tocak je sta znam, meni se ne svidja. nije tezak za koriscenje, ali mislim da neko ko nema bas puno snage ( zensko recimo ) i nema neke sanse da sve odradi kako treba, bar ako pre toga ne proba malo kako se to radi...
prostor u kabini je slican trojci, gepek je vidno dublji i delije vece...
muzika je poboljsana, doduse u trojci i nije bila neka u osnovnim paketima ( a bogami ni sa doplatom nisi dobijao neku diskoteku, kod mene je podebelo doplacen cabasse sa kojim se situacija u smislu samog zvuka popravlja dosta ali bi trebao biti jaci ) zvuk je dobar pa to nije bilo tesko. mislim da sada solidno svira za tu klasu i novac...
ono sto mi je se jos posebno svidelo je mogucnost u okviru personalizacije ( eto, svi bas nesto insistiraju na tome u poslednje vreme ) je da za ako se ne varam 250e dobijes vrata i tablu presvucenu u kozu, u odredjenoj boji enterijera...nadam se sa onim savovima koji se vide, to je po meni pun pogodak...
sto se tice sedenja, za volanom je ok, dijapazon podesavanja dubine i visine volana je da ne kazem ogroman i zadovoljice svakoga, kao i podesavanje sedista po visini. rucica menjaca je ostala ista, nije to neka mana ali su mogli malo nesto da promene tu. ista prica je i sa prekidacima za retrovizore...
rucica rucne kocnice mi deluje slabunjavo...
spolja izgleda odlicno, barem meni, ima i aktivno otvaranje/zatvaranje grila ispred hladnjaka motora, tockovi su 195/55 r16 ( ne znam kakvo je stanje sa cenom tih guma )...
nazalost, onaj bitniji deo - voznja nije bio moguc, ali se nadam nekoj test voznji uskoro...
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od trojanac »

NOVI CLIO JE OSVOJIO PRIZNANJE "ZLATNI VOLAN" 2012

09. novembar 2012.

• Novi Clio je pobedio u klasi malih automobila i osvojio priznanje "Zlatni volan" 2012.
• Nagradu dodeljuju nemački časopisi BILD am SONNTAG i AutoBILD.
• U žiriju su bili novinari časopisa i 73 miliona čitalaca, kao i nekoliko čuvenih vozača i poznatih osoba.

Međunarodno priznanje

Samo nekoliko sedmica posle dobijanja nagrade RTL/Auto Plus za ‘Najbolji serijski automobil’ prošlog meseca na Pariskom autosalonu, novi Clio je dobio ‘Zlatni volan’ za 2012., koji je sinoć na posebnoj ceremoniji u Berlinu primio g. Stefan Mueller, izvršni potpredsednik kompanije Renault i direktor za područje Evrope.

Novi Clio su za najboljeg u klasi ‘malih automobila’ proglasili najpopularniji nemački nedeljni časopis BILD am SONNTAG, i AutoBILD, najprodavaniji automobilski časopis na svetu. Oba časopisa su u grupi izdavača Axel Springer. AutoBILD takođe ima i brojna lokalna izdanja u istočnoj Evropi i Aziji. Ukupan broj čitalaca iznosi oko 73 miliona, i svi oni su bili pozvani da glasaju za svoj omiljeni model.

U svom 37. izdanju, Zlatni volan 2012. je obuhvatio 44 automobila koji su svrstani u šest kategorija. U kategorijama monovolumena i kupe-kabrioleta o pobednicima su odlučili direktno čitaoci. U četiri preostale kategorije konačnoj odluci je prethodio sveobuhvatni test pet finalista koji su na stazi za testiranje Balocco u Italiji obavili članovi stručnog žirija.

Među priznatim probnim vozačima na ovom testu su bili i poznati vozači Mattias Ekström, Hans-Joachim Stuck, Walter Röhrl, Christina Surer i Vanina Ickx, a takođe i glavni urednici evropskih izdanja AutoBILDA, kao i nekoliko slavnih osoba iz sveta sporta i zabave, među kojima i Franz Beckenbauer i Boris Becker.

Slika

Renault je osvojio deseti "Zlatni volan"

Nagrada "Zlatni volan" se dodeljuje svake godine od 1976., a Renault je sa ukupno deset ovih trofeja jedan od najuspešnijih proizvođača automobila. Prethodni Renaultovi dobitnici Zlatnog volana su bili Fuego Coupé (1980.), kompakt Renault 9 (1981.), limuzina Renault 25 (1984.), Clio (1990.), Espace druge, treće i četvrte generacije (1991., 1997. i 2002.), kompakt Renault 19 (1992.), Scénic (2009.) i sada novi Clio (2012.).

Razlozi za uspeh koji je postigao novi Clio

Nagrada koju su dodelili čitaoci i stručnjaci je odraz dobrog prijema Renaultovog novog vizuelnog identiteta u javnosti. Novi Clio je prvi model sa Renaultovim novim dizajnerskim obeležjima, od kojih je najuočljiviji vrlo vidljivo postavljen logotip, uz osećaje koje izazivaju elegantna zaobljenja i profinjene linije.

Privlačnost novog Clia je istaknuta i paletom manjih motora koji omogućavaju uštedu goriva od 20 posto u odnosu na prethodnu generaciju. Kad je reč o emisiji CO2, najbolji je benzinski turbo motor ENERGY TCe 90 sa potrošnjom od samo 4,3 litra na 100 km i emisijom CO2 od samo 99 g/km.
Sa novim dizel motorom ENERGY dCi 90 eco² ispod poklopca haube, novi je Clio postavio nov rekord potrošnje u klasi sa samo 3,2 litra na 100 km, što odgovara emisiji CO2 od 83 g/km. Ove brojke su uporedive sa onima kod mnogo skupljih hibridnih automobila.

Zahvaljujući konstrukciji, vešanju, produženom međuosovinskom razmaku i širem tragu, šasija novog Clia je i dalje polazište za obeležja vozila u ovom segmentu.

Sa osvojenih pet zvezdica na testu sigurnosti EuroNCAP, novi Clio je merilo i kada je reč o pasivnoj sigurnosti, a takođe je zaslužio najbolju ocenu u klasi gradskih automobila za tri od četiri ocenjivana parametra.
Još jedno od privlačnih obeležja novog Clia je multimedijalni sistem koji postavlja nove standarde u segmentu ovog vozila. Sistem MEDIA NAV ima ekran od 7 inča (18 cm) koji je osetljiv na dodir, a koji je ugrađen u 80 posto verzija. Takođe, obuhvata sudio sistem 4 x 20 vati sa Bass Reflex sistemom, uz sveobuhvatnu povezivost (Bluetooth®, USB, audio priključak) koja putnicima omogućava reprodukciju muzike sa prenosivih uređaja.


Izvor: Renault.rs
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
ZAXSPEED
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 26 Jan 2012, 16:43
Garaža: Passat B7 , Clio IV 1.5 dci

Re: Renault Clio IV

Post od ZAXSPEED »

Ma budale mu dadoše nagradu, umesto da su pitali forumaše za stručno mišljenje. :kuku: :kuku: :kuku:
Odgovori