Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- ivke74
- Postovi: 327
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
to si upravu ulozak je ustvari pumpa benzina ali kad narucujes u servisu ili kao ja sad u AP sportu uvek pitaju hoces li komplet pumpu ili samo ulozak pumpe . A ustvari ulozak je pumpa kao sto si rekao.
A ovo sa alkoholom nisam te bas razumeo.
1-2 litra alkohola na pun rezervoar benzina ili kako.
A sto se tice rdjanja pumpe ima sigurno do kvaliteta ali Sasa je u pravu trebe cesce menjati manje kolicine goriva jer kod mene uvek ima veca kolicina benzina u rezervoaru i ona se dosta vrti u krug i postaje los benzin jos losijeg kvaliteta.
Ko vozi samo na benzin ne menja pumpu ni posle 200000km a toci isti benzin kao ja.
A ovo sa alkoholom nisam te bas razumeo.
1-2 litra alkohola na pun rezervoar benzina ili kako.
A sto se tice rdjanja pumpe ima sigurno do kvaliteta ali Sasa je u pravu trebe cesce menjati manje kolicine goriva jer kod mene uvek ima veca kolicina benzina u rezervoaru i ona se dosta vrti u krug i postaje los benzin jos losijeg kvaliteta.
Ko vozi samo na benzin ne menja pumpu ni posle 200000km a toci isti benzin kao ja.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pumpa je glup uredjaj, vrti ukrugu benzin. Nema pojma da li vozis na benzin ili gas. Ona radi pa radi isti posao na isti nacin.
Alkohol se mesa sa vodom.
Takva mesavina se mesa sa benzinom.
Rezultat je da se voda koja je bila kao teza na dnu rezervoara sada nalazi u celoj zapremini rezervoara kao jedinstvena smesa vode alkohola i benzina pa se kao takva usisa u motor i sagori / ispari.
Zato se u benzin po pravilu dodaje mali procenat alkohola vec na pumpi, tj tokom proizvodnje.
Pusti trgovce, stvari treba zvati pravim imenom i uciti neobnrazovane trgovce kako im se koja roba zove.
Znam da moze zvucati prepotentno, ali kada cujes da trgovac nudi "bombinu", "akvamulator", neke izmisljene i potpuno pogresne reci uvek treba skrenuti paznju, Mozda bude efekta, i mozda porazmisli i raspita se.
Ulozak pumpe za benzin prosto ne postoji. Menja se cela pumpa, naravno njen nosac nema potrebe menjati ako nije slomljen ili ostecen. Isto i mehanizam plovka se ne menja ako nema potrebe.
Upravo je pravljeno namerno tako da se moze po potrebi zameniti samo ono sto je potrebno.
Alkohol se mesa sa vodom.
Takva mesavina se mesa sa benzinom.
Rezultat je da se voda koja je bila kao teza na dnu rezervoara sada nalazi u celoj zapremini rezervoara kao jedinstvena smesa vode alkohola i benzina pa se kao takva usisa u motor i sagori / ispari.
Zato se u benzin po pravilu dodaje mali procenat alkohola vec na pumpi, tj tokom proizvodnje.
Pusti trgovce, stvari treba zvati pravim imenom i uciti neobnrazovane trgovce kako im se koja roba zove.
Znam da moze zvucati prepotentno, ali kada cujes da trgovac nudi "bombinu", "akvamulator", neke izmisljene i potpuno pogresne reci uvek treba skrenuti paznju, Mozda bude efekta, i mozda porazmisli i raspita se.
Ulozak pumpe za benzin prosto ne postoji. Menja se cela pumpa, naravno njen nosac nema potrebe menjati ako nije slomljen ili ostecen. Isto i mehanizam plovka se ne menja ako nema potrebe.
Upravo je pravljeno namerno tako da se moze po potrebi zameniti samo ono sto je potrebno.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koji alkohol da ne bude zabune?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Neki, da je CxHxOH.
Viski, rakija, mediniski, etanol, ono sto je dostupno.
Metanol nije u prometu koliko znam, koncentrisani etanol takodje...
Ne treba puno, tek toliko da pokupi u sebe vodu ako je ima na dnu rezervoara. Pola litre.
Preporuka je 70% etanol, ima u apoteci i radnjama, mislim da je oko 300 din litar.
Viski, rakija, mediniski, etanol, ono sto je dostupno.
Metanol nije u prometu koliko znam, koncentrisani etanol takodje...
Ne treba puno, tek toliko da pokupi u sebe vodu ako je ima na dnu rezervoara. Pola litre.
Preporuka je 70% etanol, ima u apoteci i radnjama, mislim da je oko 300 din litar.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probaću, može da se nađe med. Alkohol 96%.
Ja ćz da nabavim onaj od 70%.
Ja ćz da nabavim onaj od 70%.
- ivke74
- Postovi: 327
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
i evo danas ja i zet zamenismo pumpu benzina. Pumpa je meat & doria 3190din stara magnetimareli. Posto nismo imali alat za skidanje pumpe odsrafili smo je pomocu cekica i parceta drveta otkacili dzek za struju i crevo od goriva. Izvadili kuciste pumpe pregledao sam rezervoar pomocu jake lampe u rezervoaru nema mulja niti ikakvih truncica pomocu creva izvukao sam benzin sa dna rezervoara u flasu providnu da vidim da li ce odvojiti bar malo vode i da li ima truncica ali samo cist benzin svetlo zut providan.
Iz kucista pumpe polako smo izvadili el.pumpu za benzin otkacili dzek za struju i polako skinuli crevo goriva i prikacili novu i vratili u kuciste.Uz novu pumpu dobio sam neki filter koji se kaci na samu pumpu i koji bi sigurno stitio pumpu medjutim pumpa u milimetar staje u kuciste i filter je nemoguce staviti.vratili kuciste u rezervoar zasafili i punto radi kao nov pumpa lagano zuji jedva da se cuje.
evo nekih slika izvadjene pumpe i filtera




A ovako bi trebalo da se menja kada imas original alat i komplet novu pumu sa kucistem
https://www.youtube.com/watch?v=xp3k3QYxZ0c
Iz kucista pumpe polako smo izvadili el.pumpu za benzin otkacili dzek za struju i polako skinuli crevo goriva i prikacili novu i vratili u kuciste.Uz novu pumpu dobio sam neki filter koji se kaci na samu pumpu i koji bi sigurno stitio pumpu medjutim pumpa u milimetar staje u kuciste i filter je nemoguce staviti.vratili kuciste u rezervoar zasafili i punto radi kao nov pumpa lagano zuji jedva da se cuje.
evo nekih slika izvadjene pumpe i filtera




A ovako bi trebalo da se menja kada imas original alat i komplet novu pumu sa kucistem
https://www.youtube.com/watch?v=xp3k3QYxZ0c
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Primetim na zadnjim stop svetlima posle kiše kao kondenzaciju unutar crvene plastike. Nije valjda da nekuda ulazi voda?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moguće, ali je možda i reč samo o kondenzaciji vlage iz vazduha usled toplote sijalica. U svakom slučaju negde nešto ne dihtuje dobro (možda neka guma oko ležišta sijalica iznutra). Prekontroliši sve.
Štopove kod Punta inače drže iznutra dve poveće navrtke, jedna je gore u visini vijka koji drži zadnji pojas za vezivanje (imaš veliki poklopac/čep na plastici zadnjeg stuba, skini ga i videćeš kroz otvor tu navrtku). Donjoj pristupaš iz prtljažnika, potrebno je malo odvojiti tapacirung da bi došao do nje. Da bi ih lakše odvrnuo odnosno prišao im posluži se onim malim plastičnim sivim alatom koji imaš u setu alata koji je došao uz Punta (liči na neki kao plastični nastavak gedore). On baš služi za tu svrhu pošto su te navrtke prilično duboko.
TT
Štopove kod Punta inače drže iznutra dve poveće navrtke, jedna je gore u visini vijka koji drži zadnji pojas za vezivanje (imaš veliki poklopac/čep na plastici zadnjeg stuba, skini ga i videćeš kroz otvor tu navrtku). Donjoj pristupaš iz prtljažnika, potrebno je malo odvojiti tapacirung da bi došao do nje. Da bi ih lakše odvrnuo odnosno prišao im posluži se onim malim plastičnim sivim alatom koji imaš u setu alata koji je došao uz Punta (liči na neki kao plastični nastavak gedore). On baš služi za tu svrhu pošto su te navrtke prilično duboko.

TT
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A što moraš da ga baš tako nipodaštavaš?
Ja bih opet stavio fabričke Magneti Marelli.
Ja bih opet stavio fabričke Magneti Marelli.

- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma to se tako kaze. Ne bih ja krnta menjao. Imao Pola i opet sam se radije vozio u puntu. Bem li ga. Samo Fiat, samo mjet, samo klotare 
Poslato sa Lumia 925

Poslato sa Lumia 925
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Svi nesto osetljivi ovih dana. Da nije PMS?Saša napisao:A što moraš da ga baš tako nipodaštavaš?

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne razumes ti to. Fiat je ljubav, to ti je kao clan familije. Nekad je sjajan, a nekad ume malo da podbaci, ali ima ejmojcije.
Poslato sa Lumia 925
Poslato sa Lumia 925
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Baš tako. 
Hebeš auto koji je savršen, na kome nemaš ništa da čačkaš i dorađuješ. Tu nema neke velike ljubavi.

Hebeš auto koji je savršen, na kome nemaš ništa da čačkaš i dorađuješ. Tu nema neke velike ljubavi.
