Biciklizam
Re: Biciklizam
Ako su šrafovi 3x12mm kao što kažeš onda lepo uzmeš burgiju od 1,5 ili 2mm i sa spoljne strane bušiš, a sa unutrašnje strane šrafiš šrafilicom i rešiš se maltretiranja.
Re: Biciklizam
Stos je sto se radi lagano, da ne popucaju sajle od gume, vec sam pisao, nije to to vise onda...
Nema veze posao je onako relaksirajuci, mozes da pevas usput
Sad samo da napada sneg da vidim sta rade u praksi, velika su ocekivanja, vec sad vidim da je na zemlji to druga prica i da je veliki otpor.
Nema veze posao je onako relaksirajuci, mozes da pevas usput

Sad samo da napada sneg da vidim sta rade u praksi, velika su ocekivanja, vec sad vidim da je na zemlji to druga prica i da je veliki otpor.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Nokian, Schwalbe, Continental...
Moze to i da se kupi. Tajvanske su dzabana...
Moze to i da se kupi. Tajvanske su dzabana...
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Javna debata o intenzivnijoj upotrebi bicikala u saobraćaju u Beogradu
M.Jovićević | 28. 11. 2012. - 20:17h 20:02h | Foto: FoNet | Komentara: 0
Večeras je u prostorijama Sekretarijata za saobraća održana javna debata o potrebi većeg korišćenja bicikla kao prevoznog sredstva u Beogradu. Debati su, pored predstavnika sekretarijata i UNDP-a, prisustvovali i brojni građani, koji su izneli stavove o problemima sa kojima se biciklisti u Beogradu suočavaju.
Bojan Bovan, gradski sekretar za saobraćaj, najavio je da će uloga Sekretarijata u intenziviranju upotrebe bicikala u saobraćaju u sledećem periodu biti sve značajnija.
U skladu sa tim, on je najavio osnivanje posebne komisije koja će se baviti promovisanjem upotrebe bicikala u urbanom saobraćaju u Beogradu, kao i uvođenje novih Zona 30, saobraćajnih deonica pogodnih za vožnju bicikla.
- Takođe, naš plan je da uvedemo još jednu zonu usporenog saobraćaja na Zemunskom keju. Moramo biti svesni da u Beogradu postoji oko 600 hiljada automobila, što predstavlja svojevrsni saobraćajni, ali i ekološki i zdravstveni problem. Promovisanje biciklizma je za nas značajno jer ova aktivnost predstavlja deo svojevrsne zdrave kulture življenja - dodao je Bovan.
Vilijam Infante, predstavniik UNDP-a u Srbiji, čestitao je gradskom sekretaru na inicijativi, i izrazio nadanje da će komisija početi sa radom što pre. On je podsetio da program Ujedninjenih nacija za poboljšanje održivog saobraćaja u Beogradu traje već godinu dana.
On dodaje da, iako su određeni pomaci u poboljšanju uslova za bicikliste napravljeni na Novom Beogradu, ukupna situacija na području glavnom grada i dalje nije sjajna.
Novica Milićević, još jedan predstavnik Sekretarijata za saobraćaj, naveo je da su Ulice Koče Kapetana i Mišarska već postale ulice sporog saobraćaja, a da se, pored Zemunskog keja, slični projekti očekuju na Dorćolu, u Ulici Kneza Miloša.
Grad obećava da će biciklisti koji učestvuju u urbanom saobraćaju ubuduće imati bolji tretman
- U planu nam je i projekat povezivanja novog i starog dela Beograda biciklističkim stazama. Ministarstvu za saobraćaj smo predložili da sastavi zakon kojim bise biciklistima dozvolilo kretanje u oba smera u jednosmernim ulicama - rekao je Milićević.
Nakon uvodnih izlaganja, razvila se živa debata o raznim problemima sa kojima se biciklisti u Beogradu suočavaju. Neki od pomenutih problema odnosili su se na izradu većeg broja biciklističkih staza, kao i na problem saobraćaja na Pančevačkom mostu.
Predstavnici Sekretarijata za saobraćaj su svim učesnicima debate predložili da svoje preldloge šalju na za ovu priliku posebno izrađenu i-mejl adresu
biciklirajbeogradom@beograd.gov.rs.
Sta ce se izroditi od svega ovoga, bojim se da je samo prazna puska. Bar se pokrenula prica o problemima biciklista u Beogradu
M.Jovićević | 28. 11. 2012. - 20:17h 20:02h | Foto: FoNet | Komentara: 0
Večeras je u prostorijama Sekretarijata za saobraća održana javna debata o potrebi većeg korišćenja bicikla kao prevoznog sredstva u Beogradu. Debati su, pored predstavnika sekretarijata i UNDP-a, prisustvovali i brojni građani, koji su izneli stavove o problemima sa kojima se biciklisti u Beogradu suočavaju.
Bojan Bovan, gradski sekretar za saobraćaj, najavio je da će uloga Sekretarijata u intenziviranju upotrebe bicikala u saobraćaju u sledećem periodu biti sve značajnija.
U skladu sa tim, on je najavio osnivanje posebne komisije koja će se baviti promovisanjem upotrebe bicikala u urbanom saobraćaju u Beogradu, kao i uvođenje novih Zona 30, saobraćajnih deonica pogodnih za vožnju bicikla.
- Takođe, naš plan je da uvedemo još jednu zonu usporenog saobraćaja na Zemunskom keju. Moramo biti svesni da u Beogradu postoji oko 600 hiljada automobila, što predstavlja svojevrsni saobraćajni, ali i ekološki i zdravstveni problem. Promovisanje biciklizma je za nas značajno jer ova aktivnost predstavlja deo svojevrsne zdrave kulture življenja - dodao je Bovan.
Vilijam Infante, predstavniik UNDP-a u Srbiji, čestitao je gradskom sekretaru na inicijativi, i izrazio nadanje da će komisija početi sa radom što pre. On je podsetio da program Ujedninjenih nacija za poboljšanje održivog saobraćaja u Beogradu traje već godinu dana.
On dodaje da, iako su određeni pomaci u poboljšanju uslova za bicikliste napravljeni na Novom Beogradu, ukupna situacija na području glavnom grada i dalje nije sjajna.
Novica Milićević, još jedan predstavnik Sekretarijata za saobraćaj, naveo je da su Ulice Koče Kapetana i Mišarska već postale ulice sporog saobraćaja, a da se, pored Zemunskog keja, slični projekti očekuju na Dorćolu, u Ulici Kneza Miloša.
Grad obećava da će biciklisti koji učestvuju u urbanom saobraćaju ubuduće imati bolji tretman
- U planu nam je i projekat povezivanja novog i starog dela Beograda biciklističkim stazama. Ministarstvu za saobraćaj smo predložili da sastavi zakon kojim bise biciklistima dozvolilo kretanje u oba smera u jednosmernim ulicama - rekao je Milićević.
Nakon uvodnih izlaganja, razvila se živa debata o raznim problemima sa kojima se biciklisti u Beogradu suočavaju. Neki od pomenutih problema odnosili su se na izradu većeg broja biciklističkih staza, kao i na problem saobraćaja na Pančevačkom mostu.
Predstavnici Sekretarijata za saobraćaj su svim učesnicima debate predložili da svoje preldloge šalju na za ovu priliku posebno izrađenu i-mejl adresu
biciklirajbeogradom@beograd.gov.rs.
Sta ce se izroditi od svega ovoga, bojim se da je samo prazna puska. Bar se pokrenula prica o problemima biciklista u Beogradu


- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Nista sedista?
E ja danas malo peglao preko leda sa spajkovima, jos je slabo za test, ali jedva cekam sneg...
E ja danas malo peglao preko leda sa spajkovima, jos je slabo za test, ali jedva cekam sneg...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Biciklizam
Dva puta sam se prosuo sa biciklom, kada je sneg poceo da se topi, naleteo na trotoaru, na ostatke snega i nasadio se prvo na volan, a posle zvekeno u kucu 

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Pa da sumiramo predjenu kilometrazu za 2012 godinu. Dopisi se ispod
1. Bajker 2940km.

1. Bajker 2940km.

- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Pa da sumiramo predjenu kilometrazu za 2012 godinu. Dopisi se ispod
1. Bajker 2940km.
2. Kuzmanovic 1320km.

1. Bajker 2940km.
2. Kuzmanovic 1320km.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Biciklizam
15.3-15.11.2012 - 5137 km,od toga samo za odlazak na posao otpada 1152 km.Da li se i to racuna onda?

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Biciklizam
Zamalotrojanac napisao:Jel ostala kuća na mestu?

1. Bajker 2940km.
2. Kuzmanovic 1320km.
3. Milosdoktorabs 5137 km
4. nikaragva 1696km (s tim da sam prestao aktivno da vozim sredinom jula, samo po gradu do ranje i tako to
