Realnost je da su ove brojke gore bullshit za realnu upotrebu, posebno zimi.
Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Na 50 bez kočenja i klime i moj xc90 ne troši mnogo
Realnost je da su ove brojke gore bullshit za realnu upotrebu, posebno zimi.
Realnost je da su ove brojke gore bullshit za realnu upotrebu, posebno zimi.
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Uskoroćemo da vidimo domet Enyaq-a RS.
Nadam se da do Kraljeva mogu dobaciti
Nadam se da do Kraljeva mogu dobaciti

Brzine idu u H-a !!!




Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Ako ga voziš 200, dobacićeš.
Ako ga voziš po ograničenju, možda možeš i da se vratiš
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Ako ga voziš po ograničenju, možda možeš i da se vratiš
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Pitaj bilo koju devojku da li bi na svoju profilnu sliku stavila "prosecnu" slikupedalaš napisao: 05 Dec 2023, 23:00 Bio bih iskreno zahvalan da mi neko objasni ovo WLTP deklarisanje dometa za električne automobile.
Primera radi, gore navedena Skoda-Enyaq-85x, za koju piše da verzija za 2024. ima domet od 538 km.
To vozilo ima bateriju od bruto 82 kWh (zato u nazivu i ima 85), a ona nudi iskoristivih 77 kWh.
Da bi sa 77 kWh prešli 538 km trebalo bi da sa ovim vozilom (koje prazno ima 2.200 kg) imate prosečnu potrošnju od 14,31 kWh/100 km.
To je čista budalaština. Objektivno nemoguće.

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Ako nije tajna, koji ti to EV po gradu na +20 stepeni troši 11 kWh? Pitam iz najbolje namere.kami napisao: 06 Dec 2023, 08:56 Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

Prešao sam sa malenim električnim Minijem (koji ima samo 1.365 kg ) par stotina km i kod njega šanse nije bilo po gradu za tih 11. Samo uz izuzetno cinculiranje na +20 (i bez ikakve upotrebe klime) je po gradu mogao da drži oko 12-12,5 kWh/100 km. A najčešće je držo na oko 13 kWh po gradu u tim idealnim vremenskim uslovima. Pri čemu uopšte nisam trkač. Čim je zahladilo, otišlo na 14,5-15.
A ova Škoda prazna ima 2.200 kg. Ta po gradu verovatno „pije“ bar 14-15 u idealnim vremenskim uslovima, a bar 17-18 kada je hladno. Mogu tek da zamislim kako na auto putu troši zbog svoje čeone površine. A kada je hladno ta će „po ograničenju“ (brzine) da bez problema predje iznad 25-26 kWh
Mislim da nije ni čudo da mnogi ljudi imaju averziju ka EV-u kada skoro svi prosto kao da se trude da im plasiraju očigledne bajke. Potcenjivanje zdravog razuma potencijalnih je često veoma kontraproduktivno.
Ne pišem ovo iznad samo na dušu Škode. Svih. Zato sam i pitao da mi neko objasni WLTP za električare. Gde je tu kvaka?
Znam gde je laž i prevara sa Plug-In-om i WLTP-om i kojom (legalnom) magijom (prevarom) se za njih deklarišu smešno male prosečne potrošnje ( od 1-1,5 litar u proseku za mešoviti ciklus ).
Ali, gde je kvaka sa (legalnom) prevarom oko WLTP deklaracija za EV ?
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

https://www.auto-data.net/en/mini-hatch ... onic-46743
Combined fuel consumption (WLTP) 5.9-6.6 l/100 km
Podjednako nerealno kao i 5.9-6.6l za Cooper S.
Na testu je sigurno vozač koji daje sve od sebe da ima što nižu potrošnju u okvirima testa, a to niko nikad neće da radi u stvarnosti.
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Bmw i3, egolf. Voznja NBGD bulevarima sa klimom off i voznjom po p.s. i bez korišćenja kočnica, kočenje isključivo motorom, moze da se spusti toliko. Neka moja svakodnevnica je 13-13.5, leti oko 15kWh kad jenbas toplo, ovih dana 20kWh. i3 mi je trošio od BG do Vršca i nazad uz vožnju do 80kmh ispod 10kWh, ali to realno nije voznja, više moje testiranje. E, ista takva su ova testiranja.
Evo Enyaqa u akciji.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

Evo Enyaqa u akciji.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pedja
- član 001
- Postovi: 15376
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Videh jednog danas na AP. Baš je čudan/ružan otpozadi.
TapaT
TapaT
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32237
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Škoda Auto unapređuje svoju strategiju elektrifikacije uvođenjem nove Enyaq porodice, ažurirajući jednu od najuspešnijih serija potpuno električnih modela u Evropi. Naime, i Škoda Enyaq i Škoda Enyaq Coupé sada imaju novi dizajnerski pravac brenda Modern Solid, naglašavajući njihovu vizuelnu privlačnost. Ažurirani Enyaq može se pohvaliti proširenim dometom, delom zahvaljujući optimizovanoj aerodinamici, uz održive materijale i opsežnu standardnu opremu. Pored toga, nova Enyaq porodica uvodi poboljšane digitalne mogućnosti i naprednije sisteme pomoći. Dvosmerno punjenje je nova karakteristika koja omogućava bateriji da služi kao dodatna jedinica za skladištenje energije kod kuće. Cene za novi Enyaq počinju od oko 44.000 evra.

https://www.garaza.rs/nova-skoda-enyaq- ... jn-pravca/

https://www.garaza.rs/nova-skoda-enyaq- ... jn-pravca/
Posetite www.garaza.rs !