Pomoć pri kupovini do 5000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32243
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od trojanac »

U suštini mu ništa ne fali, ali meni lično deluje malo poskup za 10 godina staru Daciu sa preko 150k km.
Posetite www.garaza.rs !
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

OMP napisao: 10 Apr 2025, 14:32 Ako ti je astra bila tesna tek ce ti ibica biti :) generalno te ibice su bas bedno uradjene unutra, plastika nikakva, prost dizajn, bas jeftino i nekvalitetno izgleda enterijer, kao i kod prethodne generacije.
Kod pezoa jedino ako navatas neki 207 sa 1.4 8v motorom od 73 konja (kao i za citroen c3 sto sam pisao) vredi sve ostalo zali boze sto se motora tice.
Nije Astra, Corsa je. 🥲
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

MarjanKG napisao: 10 Apr 2025, 16:55 To ti je Clio na rumunski način. Iskreno ovaj motor je idealan za male automobile tipa Renault tvingo. Uzbrdo kad ga voziš , gasi klimu obavezno, pogotovu kad je pun i samo druga - treća brzina, plus to je 16V motor, koji traži obrtaje. Dobra stvar je jeftino održavanje. 90konja je ipak idealnije za tvoje potrebe, ovo je više auto za gradsku gužvu tipa kreni stani.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Važi, hvala!
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

:thumbup:
trojanac napisao: 10 Apr 2025, 16:57 U suštini mu ništa ne fali, ali meni lično deluje malo poskup za 10 godina staru Daciu sa preko 150k km.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48137
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Ovako nešto mi se baš dopada, ali kao neiskusnom kupcu, deluju mi previše ulickano. Ne znam da li bih se usudila da kupim uvozne. Naši ni upola tako ne izgledaju sa istim godištem i kilometražom.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

A tek opremu što imaju... Previše dobro da bi bilo istinito. Uvek kada nešto deluje na prvu fino, mora da ima neku skrivenu falinku 😀
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9506
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od OMP »

Vozila iz uvoza su ulickanija od domacih, ne svih ali od vecine, iz razloga jer u inostranstvu ljudi uglavnom nemaju vremena da se posvete cestoj higijeni vozila pogotovo oni koji voze starija vozila i ne tako vredna, onaj ko vozi skup auto ili je neki auto entuzijasta kod njega je druga prica ali kod prosecnog korisnika vozila je drugacije. Nemaju mogucnosti kao mi da iznesu usisivac ispred kuce, zgrade gde god i usisaju auto, ne mogu da peru na ulici ispred kuce kao mi, u dvoristima retko, itd. pogotovo dubinska pranja, poliranja i sl., mislim nije to mozda ni toliko skupo njima ali jednostavno ne zele da placaju takve usluge koje ne moraju, ovo pricam konkretno za CH i prema recima ljudi koji zive tamo a verujem da je svuda manje vise ista prica.
Idu povremeno do usluznih perionica istuiraju auto i usisaju po potrebi ali i to ne rade cesto kao mi. Takodje njima tamo kad prodaju auto nije toliko bitno da bude ulickan, prodaju ga uglavnom u zatecenom stanju i ako je auto dobar, ima jos uvek vazeci tehnicki pregled, kupcu nije bitno da on sija, da je dubinski opran, namazane plastike itd. Oni gledaju da auto odrzavaju ispravnim, cak i servise rade onako kako fabrika preporucuje ako je rekla na 20.000 onda tako rade ne razmisljajuci dal je to ispravno ili ne, ne bave se takvim stvarima, dok kod nas retko ko radi servis na 20.000 ako auto nije u garanciji pa moraju.
E sad kad takav auto dodje kod nas, logicno je da ga moras oprati, odraditi dubinsko po potrebi, ispolirati i sl. da bi takav auto sto bolje prodao, ja ne vidim nista lose u tome jer sledeceg vlasnika resis troska od npr. 200tinak eura. Meni bi najlakse bilo da onakav auto kakav mi stigne samo uslikam i stavim na oglas, postedim sebe muka oko pranja, poliranja, dubinskog, sredjievanja sitnica itd. ali takav auto su jako mala sanse da prodam, kupci kod nas vole da sve bude kao iz salona, jos ako moze da bude nov auto po ceni jeftinog polovnog to je najbolje :) Tako da ne treba da te brine i plasi to sto je auto ulickan kako kazes jer uopste ne mora da ima skrivenih mana nego prosto to mora tako ako zelis da prodas. Ja licno ne volim da vidim oprane i usijane motore i motorni prostor jer su tu velike sanse da je nesto skirveno, tipa da je motor bio mastan pa ga oprali da se ne vidi pa posle kad krenes da vozis u stvari vidis gde curi ulje ali karoserija, enterijer, nema tu sta da se prikrije poliranjem i dubinskim pranje, ako je i nesto farbano pa polirano nema veze ako je ok uradjeno, to su oglavnom manje stete bile, jednostavno poliranje i deteiling da tako kazemo je tretman koji je potreban svakom autu pa neretko i nova kola idu prvo na detailing pa u prodaju zbog eventualnih ostecenja pri transportu ili od duzeg stajanja, pogledaj samo automoble na sajmu, 80% njih treba detailing posle sajma a pre prodaje iz razloga sto je hiljade ljudi selo u njih, isprljalo, muvalo se ok automobila ostetilo lak itd. ja licno video sva ta ostecenja na pojedinim automobilima na sajmu i ja prvi ne bih izbrojao pare za nov auto sa takvim "ostecenjima", znaci prvo sreds sve to pa onda prodaja.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

OMP napisao: 12 Apr 2025, 09:09 Vozila iz uvoza su ulickanija od domacih, ne svih ali od vecine, iz razloga jer u inostranstvu ljudi uglavnom nemaju vremena da se posvete cestoj higijeni vozila pogotovo oni koji voze starija vozila i ne tako vredna, onaj ko vozi skup auto ili je neki auto entuzijasta kod njega je druga prica ali kod prosecnog korisnika vozila je drugacije. Nemaju mogucnosti kao mi da iznesu usisivac ispred kuce, zgrade gde god i usisaju auto, ne mogu da peru na ulici ispred kuce kao mi, u dvoristima retko, itd. pogotovo dubinska pranja, poliranja i sl., mislim nije to mozda ni toliko skupo njima ali jednostavno ne zele da placaju takve usluge koje ne moraju, ovo pricam konkretno za CH i prema recima ljudi koji zive tamo a verujem da je svuda manje vise ista prica.
Idu povremeno do usluznih perionica istuiraju auto i usisaju po potrebi ali i to ne rade cesto kao mi. Takodje njima tamo kad prodaju auto nije toliko bitno da bude ulickan, prodaju ga uglavnom u zatecenom stanju i ako je auto dobar, ima jos uvek vazeci tehnicki pregled, kupcu nije bitno da on sija, da je dubinski opran, namazane plastike itd. Oni gledaju da auto odrzavaju ispravnim, cak i servise rade onako kako fabrika preporucuje ako je rekla na 20.000 onda tako rade ne razmisljajuci dal je to ispravno ili ne, ne bave se takvim stvarima, dok kod nas retko ko radi servis na 20.000 ako auto nije u garanciji pa moraju.
E sad kad takav auto dodje kod nas, logicno je da ga moras oprati, odraditi dubinsko po potrebi, ispolirati i sl. da bi takav auto sto bolje prodao, ja ne vidim nista lose u tome jer sledeceg vlasnika resis troska od npr. 200tinak eura. Meni bi najlakse bilo da onakav auto kakav mi stigne samo uslikam i stavim na oglas, postedim sebe muka oko pranja, poliranja, dubinskog, sredjievanja sitnica itd. ali takav auto su jako mala sanse da prodam, kupci kod nas vole da sve bude kao iz salona, jos ako moze da bude nov auto po ceni jeftinog polovnog to je najbolje :) Tako da ne treba da te brine i plasi to sto je auto ulickan kako kazes jer uopste ne mora da ima skrivenih mana nego prosto to mora tako ako zelis da prodas. Ja licno ne volim da vidim oprane i usijane motore i motorni prostor jer su tu velike sanse da je nesto skirveno, tipa da je motor bio mastan pa ga oprali da se ne vidi pa posle kad krenes da vozis u stvari vidis gde curi ulje ali karoserija, enterijer, nema tu sta da se prikrije poliranjem i dubinskim pranje, ako je i nesto farbano pa polirano nema veze ako je ok uradjeno, to su oglavnom manje stete bile, jednostavno poliranje i deteiling da tako kazemo je tretman koji je potreban svakom autu pa neretko i nova kola idu prvo na detailing pa u prodaju zbog eventualnih ostecenja pri transportu ili od duzeg stajanja, pogledaj samo automoble na sajmu, 80% njih treba detailing posle sajma a pre prodaje iz razloga sto je hiljade ljudi selo u njih, isprljalo, muvalo se ok automobila ostetilo lak itd. ja licno video sva ta ostecenja na pojedinim automobilima na sajmu i ja prvi ne bih izbrojao pare za nov auto sa takvim "ostecenjima", znaci prvo sreds sve to pa onda prodaja.
Nisam znala da ne održavaju toliko, jer imam rođake u Francuskoj i Nemačkoj i svake godine kada dođu, automobili su im baš održavani. 😀
Ali i kada bih kupila od uvoznika, pre bih volela da je to neko sa dobrom reputacijom (da sam čula npr. od ljudi koji su već kupovali). Kupila je skoro prijateljica. Ona još poznaje lično čoveka koji uvozi, plus je sa sobom povela trojicu mehaničara i automobil joj se već par puta kvario nakon kupovine. Niko mi to ne garantuje ni kod naših vlasnika, ali ako je automobil garažiran, redovno održavan, verujem da su manje šanse da odmah nastanu kvarovi.
Osim toga, po forumu sam čitala za "previše" ulickane, da nisu baš za preporuku zbog raznih prevara, pa i smanjivanja kilometraže. Volela bih pre sigurniju varijantu, baš zbog manjka znanja o automobilima, a I ljudi koji idu sa mnom su samo vozači koji takođe nemaju preterano znanja, čini mi se. 🙂
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24710
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od dragvorl »

Bojana, nemoj citirati post neposredno iznad, nepotrebno je i ne pomaze preglednosti. Hvala
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
MarjanKG
Reactions:
Postovi: 322
Pridružio se: 02 Avg 2022, 15:45

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od MarjanKG »

Bitno je da je auto održavan. Ne treba mnogo gledati kilometražu, ako je vlasnik ozbiljan po pitanju održavanja. Drugo, po meni je bitno da auto nije bio "zadružna kobila" pa je vozilo više ljudi istovremeno, pogotovu ako je neko od njih sa viškom adrenalina. Što kaže OMP, ne mora biti preterano čist. Gledati da nije razvaljen, da mu rade dugmići, da nema krckanja i vitalnim delovima, izlizan volan, pedale i ručica menjača. Što se tiče mehanike, to je mačka u džaku. Da bi ti mogla da proveriš ispravnost, mora na dizalicu, bukvalno kao tehnički da mu se radi. Kolega kupovao Passata CC 2.0 tdi ,poveo mehaničara, pa se zeznuo. Otišli na plac, upalili auto, sve super radi. Prešao sa njim 3000km i motor je prolupao. Kad su otvorili motor u servisu, u karteru bio gusti mulj od ulja. Ispade da je pre prodaje sipan aditiv, zbog trošenja ulja. Klasičan trik neproverenih prodavaca, da ti uvale auto. Kupovati od ljudi, koji drže do sebe. Mehaničar, koji mi održava auto kaže sledeće: motor od 1000 kubika do 300000 km prelazi,1600kubika 500000km. Sve ima logike. Vidi šta ima OMP u ponudi i kupi od njega.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9506
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od OMP »

bojanaboki123 napisao: 12 Apr 2025, 09:24

Nisam znala da ne održavaju toliko, jer imam rođake u Francuskoj i Nemačkoj i svake godine kada dođu, automobili su im baš održavani. 😀
Ali i kada bih kupila od uvoznika, pre bih volela da je to neko sa dobrom reputacijom (da sam čula npr. od ljudi koji su već kupovali). Kupila je skoro prijateljica. Ona još poznaje lično čoveka koji uvozi, plus je sa sobom povela trojicu mehaničara i automobil joj se već par puta kvario nakon kupovine. Niko mi to ne garantuje ni kod naših vlasnika, ali ako je automobil garažiran, redovno održavan, verujem da su manje šanse da odmah nastanu kvarovi.
Osim toga, po forumu sam čitala za "previše" ulickane, da nisu baš za preporuku zbog raznih prevara, pa i smanjivanja kilometraže. Volela bih pre sigurniju varijantu, baš zbog manjka znanja o automobilima, a I ljudi koji idu sa mnom su samo vozači koji takođe nemaju preterano znanja, čini mi se. 🙂
NIsam rekao da ne odrzavaju, samo ne lickaju kola svaki cas, sto realno ni nasi ljudi ne rade, to sto mi entuzijasti i car freakovi volimo da lickamo kola je druga prica svakako smo u manjini, ja imam par prijatelja kojima su kola u totalnom hausu unutra, prljava, neusisana, flekava, puna loma, ali mehanicki top stanje, njima nije toliko bitna estetika jer kola voze svakodnevno i prelaze dosta km bitno im je da im auto mehanicki bude top da svuda mogu da krenu sa njima a dal je ispoliran, uradjeno dubinsko i sl. ne mare za to, takva je prica i kod ljudi preko, imas i ovakvih i onakvih, ali vecina kola pogotovo jeftinijih bude zapustenija vizuelno ali ne znaci da su krsevi. Takodje postoji i varijanta da ko i inostranstvu odluci da u neko srkorije vreme proda auto tek ne mari dal mu je cist i usisan i sl. vozi ga jos koliko mu treba i u zatecenom stanju ide na oglase.
Juce mi svracao drugar iz BG-a kad sam video na sta mu lici auto unutra nisam verovao, nema cega nema, bukvalno haos, nije ga usisao sigurno pola godine, spolja ga samo kisa pere, sedista flekava od dece itd. ali auto je mehanicki spreman za put oko sveta, tu ne zali ni dinara, a kaze za estetiku nemam vremena niti volje.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Izvinjavam se, neću citirati 😀
Valjda sam i ja okružena većinom frikovima koji lickaju automobile, pa sam mislila da je to normalno održavanje, a I sama bih tako održavala auto. Nekako mi je bilo mišljenje da ko održava spolja, održavaće i iznutra, što se tiče vlasničkih automobila. Koga kog da pitam u okruženju, većina je uzela od prijatelja, poznanika, pomogli su im mehaničari rođaci da uvezu. Ja džabe ove moje imam, kada se niko ne otima. Kada mislite da je najveća prodaja automobila, u kom dobu godine? Igra li to ulogu? Čini mi se da je veći izbor bio pred zimu, jer sam tako nešto i počela da gledam, ali tada nisam ozbiljnije tražila. Sada mi je frka, ali sam svesna da ne treba da žurim. Možda sam i preterala sa svojim zahtevima, jer bih volela da vozim i do susednih zemalja, ali je to za sada sve u oblaku što bi se reklo. Realnost mojih potreba je gradska i pomalo međugradska vožnja.
Da mogu da biram bez ograničenja, najradije bih sa grejačima sedišta kao osnovno i ima tu još dosta interesantne opreme. Da mi nije hitno zbog posla, sačekala bih da sakupim 10k, pa bih onda nešto lepše uzela. Tu već ima boljeg izbora. 🙂
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9506
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od OMP »

i do 10.000 bi istu muku mucila, onda bi bilo da bar mogu do 12 i tako u zacarani krug, u svakom novcanom opsegu moze da se kupi dobar auto ali i los tako da tu nema garancije mada cinjenica je da sto noviji auto pogotovo do 5 god starosti i sa sto manje km manje su sanse da bude krs ali to mora i da se plati.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32243
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od trojanac »

Iz ličnog iskustva, strpljen - spašen. Pare nek stoje na gomili, ako se može neki dinar da se doda, pratiš oglase i širiš priću među prijateljima. I čekaš. Naići će nešto.

Pre godinu i kusur dana sam bio u situaciji da treba da menjam auto. stari je bio na izdisaju, ulaganje veliko i šta ću, krenem da vrtim oglase, tražim po forumima. No shvatio sam da se auto ne kupuje na brzinu. Uložio sam u stari auto i vozio ga još par meseci, a onda me pozvao prijatelj i ponudio mi auto koji danas vozim. Ni sanjao nisam da ću voziti taj model, gledao am sve nešto drugo. Želja mi je bila nešto drugačije, ali se na kraju namestlo ovo. I nisam se pokajao. Uzeo sam poznat auto, od prijatelja, star 10 godina sa 110.000km u tom trenutku, potpuno ispravan, sa kompletnom servisnom istorijom iz ovlašćenog servisa.
Posetite www.garaza.rs !
Odgovori