Re: DPF i regeneracija
Poslato: 08 Dec 2024, 12:47
Samo lično iskustvo, ništa forumi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da ima po stranim forumima ali imam ovde direktnih iskustava ljudi koji su to probali (davali nekome) a onda posle nekog vremena imali problema pa ponovo tražili rešavanje.dragvorl napisao: 08 Dec 2024, 11:26 Pa potrazi malo, poradi na tome, 1 munut pretrage po stranim forumima sa gomilom licnih iskustava. Nije tesko.
Rano ujutru odvezao sam auto u servis i tamo proveo ceo dan. DPF filter je očišćen mašinski, a ispostavilo se da je potpuno ispravan, samo zapušen ostatkom sagorele Eolys tečnosti. U početku su sumnjali da je senzor diferencijalnog pritiska pokvaren jer nije slao ispravne podatke u računar. Međutim, ispostavilo se da problem nije bio u senzoru, već u puknutom crevu koje vodi do njega. Pristup tom delu bio je komplikovan, pa je bilo potrebno demontirati mnogo delova. Na kraju je crevo zamenjeno.ljubitelj napisao: 06 Dec 2024, 08:54 215,000km je preko veka trajanja DPFiltera koji kod Citroena (PSA generalno) se puni ostatkom Eolys aditiva koji je čvrst talog i ne sagoreva dok čadj kroz regeneraciju sagori i očisti se od nje. Kada se čvrsti talog napuni filter je za zamenu.
Nekih 160-180,000km je obično predvidjeno vreme za zamenu.
S obzirom na godište 2016. i da ima + AdBlue sistem ne preporučujem igranje sa odstranjivanjem DPF i izmenama konstrukcije.
Klasično čišćenje DPFa od čadji ne važi za to, jer to nije čadj tako da se raspitaj o čiđćenju uz isticanje napomene da je PSA Citroen sistem a ne uobičajeni DPF.
A naravno proveriti putem čitača kodova greške i period automatske regeneracije i kada je bila zadnji put da bi bilo sigurno da DPF sistema kao celina funkcioniše.
Da je ranije godište pa i ajde, može da se skine i da ne pravi druge probleme dalje.
Čačkao oko Smaxa, ovaj 2.0Tdci 2008 nema DPF.Puzo81 napisao: 17 Avg 2024, 20:51Sa softverski izgašenim EGR i DPF +, naravno fizičko blokiranje pločicom i izvaditi saće DPF (ostaje lonac) izduvni gasovi su dibidus niski u odnosu na fabričku postavku iz ličnog primera mereno na tehničkim pregledu kod pašinog drugara.Saša napisao: 16 Avg 2024, 15:59 Neće da izbaci DPF pre svega jer se boji/brine šta će biti ako konačno zaista počnu sprovoditi testiranja emisije izduvnih gasova, ili pojačaju tehničke preglede a ono nemaš ni fizički DPF...
Upoređivana moja 159 1.9 JTDm sa EGR,DPF off i 159 1.9 JTDm kolegina sa fabričkom postavkom.
I dalje ne razumem kako je urađeno na ovom mom 2.0 Tdci 140ks jer za ovih 3000 prevezenih nisam primetio ni promil regeneracije.
Nije otklonjen osnovni kvar koji dovodi do brzog zagusenja DPF-a:farmakos napisao: 11 Jun 2025, 08:20 Pozdrav svima
Postavio bih jedno pitanje.
Imam C3 II HDI 70 2013. Na početku kada sam ga kupio nije uopšte radio regeneraciju DPF-a.
Jednom je u servisu urađena prisilna regeneracija nakon čega se ništa nije promenilo.
DPF je zatim očišćen u NS u DPF servisu i ispostavilo se da se katalizator raspao te je tada izvađen.
Tada mi je rečeno da sam DPF i nije naročito zaprljan ~30%. Nakon čišćenja verovatno i manje.
U servisu su "resetovali" DPF, šta god to značilo i dijagnostika je pokazivala zapušenost of 54%.
Nakon toga počele su regeneracije na ~300km, pa su se smanjile na ~200 i sada se dešavaju na ~70 km.
S obzirom da ludački dimi, u tim trenucima vožnja gradom je jeziva. Samo čekam da me linčuju.
Da li imate možda neko objašnjenje i rešenje?
Hvala,
Sergej
Zar nije upravo ovo znak da senzor diferencijalnog pritiska nije dobar... ne bi trebalo da pokazuje da je zapušen ako je očišćen i resetovanfarmakos napisao: 11 Jun 2025, 08:20
U servisu su "resetovali" DPF, šta god to značilo i dijagnostika je pokazivala zapušenost of 54%.
Ovo sto sam napisao je sve od kako je auto u mom vlasnistvu.