Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
TDI=Tako Dobro Ide
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Bice uskoro sve vise turbo benzinaca sa elektrokompresorom i jos ponecim. Sto se tice performansi turbo dizeli su i sad ispod turbo benzinaca, a razlika ce se i povecati.
TB se prave da imaju konstantan obrtni moment u velikom rasponu obrtaja. Da bi to funcionisalo u visim obrtajima potreban je veci turbokompresor. Zato nema naglog ubrzanja kao kod TD na nizim obrtajima ali zato i TD posustane brzo, a TB nastavlja da vuce i ostavi TD iza sebe. Moze naravno i TD da se napravi da vuce do visokih obrtaja ali se tada gubi ekonomicnost dizela, a i zbog masivnije konstrukcije opet ne moze da dostigne TB.
TB se prave da imaju konstantan obrtni moment u velikom rasponu obrtaja. Da bi to funcionisalo u visim obrtajima potreban je veci turbokompresor. Zato nema naglog ubrzanja kao kod TD na nizim obrtajima ali zato i TD posustane brzo, a TB nastavlja da vuce i ostavi TD iza sebe. Moze naravno i TD da se napravi da vuce do visokih obrtaja ali se tada gubi ekonomicnost dizela, a i zbog masivnije konstrukcije opet ne moze da dostigne TB.
- Darko
- Postovi: 9092
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni je dosta lakse, lagodnije da vozim matori 1.9 mjet sa 250k km nego nov 1.0tb.
A sekunda gore dole, to me ne tangira.
A sekunda gore dole, to me ne tangira.
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa zato sto je daleko siri raspon obrtaja sa obrtnim momentom, na 4500rpm gde dizel pocne da posustaje, TB pocinje da se budi iz mrtvila, dok je na nekim putnim rpm oko 2000rpm osetno losiji odziv na gas kod TB, zato nekim ljudima prija taj komfor TD za opustenu voznju i preticanje.
Mada noviji TB nisu vise drasticno inferiorni i mrtvi ispod 4000-4500rpm vec su cak i upotrebljivi iako i dalje kaskaju naravno.
Mada noviji TB nisu vise drasticno inferiorni i mrtvi ispod 4000-4500rpm vec su cak i upotrebljivi iako i dalje kaskaju naravno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To su atmo motori mrtvi ispod 4500.
TB otkida već sa 1000rpm, pa do daleko u noć, pardon u crveno.
TB otkida već sa 1000rpm, pa do daleko u noć, pardon u crveno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nisu, to je zabluda jer ste pre T motora uglavnom vozili neka puvala
Boringly average, but also perfect for school run mums
- shandu90
- Postovi: 12380
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
ikac2000 je napisao:TDI=Trebalo Davno Istrebiti
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije 1.2 sa 86KS. U pitanju je verzija sa 110 KS. I uopste mi se ne dojmi kako ide. To sto nikaragva kaze da tecno ubrzava od 1000 obrtaja nije tacno, bar na primeru ovog motora. Do 2000 obrtaja deluje kao atmo od 110 KS. Posle toga je bolji do nekih 5000 obrtaja. Mozda njegov 1.0 TSI je malko optimizovaniji ali ovaj nije nista specijalno, jedino je dobro sto ne moras cesto saltati, verovatno je to poenta. Uzbrdo nije specijalno bolji od nekih dobrih 1.6 atmo motora. Jeste, ali ne toliko koliko sam ocekivao.
Da ne bude zabune, ja licno preferiram benzince jer nema vibracija i dosta su tisi za vece putne brzine (TSI je tih dosta).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To je tacno sto sam rekao.
Auto kad kreces iz mesta, deluje kao da ima 50ks vise.
Auto kad kreces iz mesta, deluje kao da ima 50ks vise.
- Darko
- Postovi: 9092
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Tb su postali preterano tihi. Totalna tisina u voznji. Neko to voli ali lepo je i da se cuje malo.
Kod dizela bar imas osecaj da vozis neku lokomotivu ispod haube.
Kod dizela bar imas osecaj da vozis neku lokomotivu ispod haube.
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
A u stvarnosti ide 30% brže do 100 a međuubrzanja su 30-50% bolja u svakom slučaju.cozmo je napisao:Nije 1.2 sa 86KS. U pitanju je verzija sa 110 KS. I uopste mi se ne dojmi kako ide. To sto nikaragva kaze da tecno ubrzava od 1000 obrtaja nije tacno, bar na primeru ovog motora. Do 2000 obrtaja deluje kao atmo od 110 KS. Posle toga je bolji do nekih 5000 obrtaja. Mozda njegov 1.0 TSI je malko optimizovaniji ali ovaj nije nista specijalno, jedino je dobro sto ne moras cesto saltati, verovatno je to poenta. Uzbrdo nije specijalno bolji od nekih dobrih 1.6 atmo motora. Jeste, ali ne toliko koliko sam ocekivao.
Da ne bude zabune, ja licno preferiram benzince jer nema vibracija i dosta su tisi za vece putne brzine (TSI je tih dosta).
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Evo pogledaj koliko su velike razlike za istu snagu, cak sa manje cilindara i manje kubika.
I to na linku je prakticno najjadniji TB, ne znam jel ima jadniji
http://www.zeperfs.com/en/duel6774-2994.htm
I to na linku je prakticno najjadniji TB, ne znam jel ima jadniji
http://www.zeperfs.com/en/duel6774-2994.htm
- cozmo
- Postovi: 5051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Osim sto si zaboravio da su kod mene vremena 2 do 3 sekunde bolja u svim tim merenjima (merili smo sve kako treba i svaki put ispadne toliko brže nego na zeperfsu).
Zasto je tako ne znam, kao sto rekoh sumnjamo da je malo čipnut već u Nemačkoj. Ili je razlika u podešavanju kod modela posle 2005. jer su menjali neke stvari, sad možda su i podešavali drugačiju mapu motora.
U svakom slučaju smanji vremena za moj auto za, u proseku, 2,5 sekunde i to ti je realno merenje.
80-120 u V stepenu je kod mene ravno 10s*, na zeperfsu 12,4. Što znači da je za nijansu brži od Golfa u međuubrzanjima.
*merio sam bar 10 puta sa detaljnom analizom frejmova u affter efectsu da bih odredio tacno merenje. GPS, bla bla.
Ostaje da probam sa torkpro ili nekom app, ali toliko puta sam merio precizno da greske nema. Nisam merio 0 do 100. Probacu jednom. Ako se vodimo konjskim snagama, onda smo potpuno ravnopravni u svemu.
Zasto je tako ne znam, kao sto rekoh sumnjamo da je malo čipnut već u Nemačkoj. Ili je razlika u podešavanju kod modela posle 2005. jer su menjali neke stvari, sad možda su i podešavali drugačiju mapu motora.
U svakom slučaju smanji vremena za moj auto za, u proseku, 2,5 sekunde i to ti je realno merenje.
80-120 u V stepenu je kod mene ravno 10s*, na zeperfsu 12,4. Što znači da je za nijansu brži od Golfa u međuubrzanjima.
*merio sam bar 10 puta sa detaljnom analizom frejmova u affter efectsu da bih odredio tacno merenje. GPS, bla bla.
Ostaje da probam sa torkpro ili nekom app, ali toliko puta sam merio precizno da greske nema. Nisam merio 0 do 100. Probacu jednom. Ako se vodimo konjskim snagama, onda smo potpuno ravnopravni u svemu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Možeš i TB da čipneš. Poredi ili oba stock ili oba čipnuta.
1.2 ide na finih 130+KS i to baš dobro ide.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
1.2 ide na finih 130+KS i to baš dobro ide.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Dosta puta sam vozio 1.6 hdi 110ks. U mazdama.
Moj subjektivan osecaj da osetno losije ide od 1.0tsi 110 u gotovo svim rezimima.
Jednom sam napravio 100ak km sa mazdom 1.6hdi 110ks, stao ugasio je, seo u astru 1.9 150ks. Trebalo mi je par minuta da se naviknem na nenormalnu kolicinu snage prilikom pustanja kvacila i pipanja gasa, iako sam sa tom astrom napravio desetine i desetine hiljada km.
Subjektivan osecaj je cudo. Merenje je nesto sasvim drugo.
Da li neko zna kako zeperfs meri?
Uzme jedan auto i to je to ili napravi neki prosek?
Moj subjektivan osecaj da osetno losije ide od 1.0tsi 110 u gotovo svim rezimima.
Jednom sam napravio 100ak km sa mazdom 1.6hdi 110ks, stao ugasio je, seo u astru 1.9 150ks. Trebalo mi je par minuta da se naviknem na nenormalnu kolicinu snage prilikom pustanja kvacila i pipanja gasa, iako sam sa tom astrom napravio desetine i desetine hiljada km.
Subjektivan osecaj je cudo. Merenje je nesto sasvim drugo.
Da li neko zna kako zeperfs meri?
Uzme jedan auto i to je to ili napravi neki prosek?