Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kako da ne.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Set kvačila, zamajac, dva puta paknovi i jednom diskovi, jedan veliki servis i 3-4 mala. Koliko to košta za auto koji je nov koštao 50k evra, pod uslovom da se održava u ozbiljnom servisu sa original delovima?nidza napisao:Floyde, kome bre to autu održavanje košta 1000 eura godišnje? Tržište ume da prepozna takva kola i da mu obori cenu, a to menja matematiku iz korena.
Tapatalk
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Mislim da Nidžo ne govori o autu od pedeset hiljada 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To pobrojano je za koliko, 10 godina odrzavanja auta. Ili 150.000km predjenih.
A i mnogo je kvarova uopste za auto koji kosta 50.000 nov.
O kom se to autu radi uopste.
A i mnogo je kvarova uopste za auto koji kosta 50.000 nov.
O kom se to autu radi uopste.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Floyde,Ivan napisao:+1Floyd napisao:Nov auto od 50k evra je uglavnom pokriven besplatnim redovnim održavanjem i garancijom u slučaju kvara. Znači izgubićeš 25k evra za 5 godina... ok.TDI napisao:Odrzavanje ne racunam, moraš da odrzavas i nov i polovan. I to kosta. A kako sam toliku količinu novca na gubitku sa polovnim, ako nije problem da mi objasnis? Jer mi se to nikako ne uklapa. Nisam preprodavac.
A gde sam ja to napisao da mi auto dosadi za 3 godine? I sa time si me zbunio...
Koliko će vredeti auto koji si kupio za 25k evra kad bude imao 10 godina i više od 160k km? Rekao bih, ne više od 10k... znači na vrednosti gubiš 15k. Za održavanje (redovno i vanredno) takvog auta računaj bar 1000 evra godišnje. Odatle dolazi još 5k što je ukupno 20k. Računica je gruba i ova cifra može biti nešto manja ako te "ukenja" ili mnogo veća.
Nisi ti rekao da ti dosadi auto ali je neko drugi pomenuo i to...
Pritom veoma bitan moment je da vozis stari model, ako zanemarimo subjektivan utisak, cesto vec kod restajla, a pogotovo skroz novog modela budu snazniji, stedljiviji motori i bogatija standardna oprema.
Tako da ako gledas nekog ko vozi auto recimo 0-5g i 5-10g, drugi konstantno ima za generaciju/klasu inferiorniji auto.
To isto kosta, a niko ne ubacuje u racunicu.
Послато са GT-N7100
Jel i dalje pricamo o novom automobilu? Naravno da ce i taj od 25000 takodje vredeti mnogo manje i za 5, a kamoli za 10 godina. Teško da će i za 10 godina vredeti i 10000 evra. Sto se vidi na mnogim primerima. Recimo passati b6, koji su bili, ako se ne varam oko 30000 evra novi. Ovi koji su sada stari 10 godina, znaci 2005 godiste...vidis i sam koja im je cena. Dosta manja od 10000 evra.
Ivane,
Naravno da vozim stariji model, ako vozim stariji auto. To je jasno kao dan, nisam rastao u saksiji. Kao i to da taj koji vozi noviji auto od mene da je inferiorniji i sve ostalo sto si mi rekao. Ali opet hvala sto si mi rekao, kao da nisam znao. Ti si tvoju SuperB beše kupio novu? Moj Passat je stariji do tvoje SuperB. Ali ti si na mnogo većem gubitku od mene. Jer ćeš kad je budeš prodavao mnogo vise biti na gubitku od mene, kada Passata budem prodavao. Stoji i da je tvoj auto bolji, noviji i sve ostalo u tom smislu. Ali sve to ima cenu koja je ogroman gubitak. Sve je to lepo, novo, super...Ali to previše kosta i previše se na tome gubi.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
O autu koji je kupljen star 5 godina sa recimo 100k km i vozi se narednih 5 još toliko.ljubitelj napisao:To pobrojano je za koliko, 10 godina odrzavanja auta. Ili 150.000km predjenih.
A i mnogo je kvarova uopste za auto koji kosta 50.000 nov.
O kom se to autu radi uopste.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Opet mi je mnogo 5000 eur samo za redovno održavanje za period od 100 do 200k. Ja ne bih kupio takav auto gde je tako nešto izvesno da će toliko da košta.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Neka bude da sve to kosta i 3k (napisao sam da je moguće da bude i manje), opet razlika izmedju novog i polovnog nije tolika da ti ostane za stan.
Ja nigde nisam tvrdio da je eksploatacija novog auta jeftinija već samo da nije toliko skuplja koliko to izgleda na prvi pogled.
Druga je stvar ako tražiš neki model koji se više ne proizvodi (kao onaj Starčev Z4) pa ni nemaš drugi izbor osim polovnjaka.
Ja nigde nisam tvrdio da je eksploatacija novog auta jeftinija već samo da nije toliko skuplja koliko to izgleda na prvi pogled.
Druga je stvar ako tražiš neki model koji se više ne proizvodi (kao onaj Starčev Z4) pa ni nemaš drugi izbor osim polovnjaka.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Vozim evo treceg polovnog fiata i jednog polovnog bmwa sam imao, a zato sam se i suzdrzavao od komentara ispada da sam rekao nov auto samuraj, polovnjak gowno...
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
I te popravke kostaju ispada 5.000 evra. Deluje mi trosak kao da se radi o nekoj egzotici tipa Jaguara Range Rover ili slicno.
3k je vec nekako blize uobicajenom nivou.
Meni je cudno kratak radni vek zamajca i kvacila od samo 100.000km na autu te klase koji bi trebao da bude znatno kvalitetniji, po mom misljenju, u startu i time dugotrajniji.
3k je vec nekako blize uobicajenom nivou.
Meni je cudno kratak radni vek zamajca i kvacila od samo 100.000km na autu te klase koji bi trebao da bude znatno kvalitetniji, po mom misljenju, u startu i time dugotrajniji.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
starac vujadin napisao:Lista bi bila dugačka, ali danas, s obzirom na raspoloženje i temperaturu izbor bi mi bila jedna ovakva polovna "kršina"methane.master napisao:Reci i koji.starac vujadin napisao:Evo, ja bih![]()
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... rio&noec=1
Zato i pitam.


Širim haos!
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Polovan ili nov, odrzavanje nije besplatno. Stariji ce se mozda češće kvariti, delovi su jeftiniji, novi će ređe, a delovi skuplji. Nešto pokriva i garancija. Ali nista tu nije po pravilu, pa je diskutabilno koji vise košta za odrzavanje. Neko kupi nov auto pa mu se kvari i ovo i ono, neko kupi polovan, pa se sit navoza i ,,ne ubode srafciger u auto,, . Kosta i jedan i drugi, pa da kazemo da se potire.
Mozda ono za koliko ga prodas od onoga za koliko si ga kupio, razlika nije dovoljna za neki stan, ali je svakako velika.
Hajde reci mi, uz primer da ja sada imam i zaradjujem osetno više novca od prosečnog Srbina, sto i jesam... Zašto bi kupio novog passata , kada bi mogao da kupim B6 2009 - 2010, cija je cena, da uzmemo neki prosek 9000 evra. I za 5 godina da ga prodam...Izgubiću 5000 evra. Ako zanemarimo odrzavanje i sipanje goriva sto za svaki auto mora. Pricamo samo o razlici u ceni kada si ga kupio i prodao. Što je opet velika cifra, ali hajde. Mnogo je manja nego 15000 i 20000. Iz ove moje realne perspektive ne bi mogao ni to. Nego sam srecam i zadovoljan sto vozim ovo sto imam.
Mozda ono za koliko ga prodas od onoga za koliko si ga kupio, razlika nije dovoljna za neki stan, ali je svakako velika.
Hajde reci mi, uz primer da ja sada imam i zaradjujem osetno više novca od prosečnog Srbina, sto i jesam... Zašto bi kupio novog passata , kada bi mogao da kupim B6 2009 - 2010, cija je cena, da uzmemo neki prosek 9000 evra. I za 5 godina da ga prodam...Izgubiću 5000 evra. Ako zanemarimo odrzavanje i sipanje goriva sto za svaki auto mora. Pricamo samo o razlici u ceni kada si ga kupio i prodao. Što je opet velika cifra, ali hajde. Mnogo je manja nego 15000 i 20000. Iz ove moje realne perspektive ne bi mogao ni to. Nego sam srecam i zadovoljan sto vozim ovo sto imam.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Z4 se još proizvodi, doduše ne u toj verziji, ali se proizvodi i za ono što pričam je irelevatno da li se neki model pravi ili ne pravi. Princip je isti, samo su različiti procenti pada vrednosti. Mogao sam da stavim najaktuelniji SLK, npr.Floyd napisao:Druga je stvar ako tražiš neki model koji se više ne proizvodi (kao onaj Starčev Z4) pa ni nemaš drugi izbor osim polovnjaka.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kad vas ne mrzi ove koji su kupili polovne aute da se raspravljate toliko, što ne napravite jasnu kalkulaciju za vaš auto u odnosu na takav nov iz tog perioda i bude sve crno na belo?
Evo ti Nidžo si kupio Alfu dok se proizvodila, napiši koliko si uštedeo, sve napraviš tabelu i tako svima zapušiš usta. Ovako je mučno za čitanje.
Ja znam da sam ja sa svim svojim autima uštedeo u odnosu na nov, nemam šta ni da se pravdam kad nisam nimao nikada ni jedan kvar, osim 335i zamene vanosa koja je bila 80e.
Evo ti Nidžo si kupio Alfu dok se proizvodila, napiši koliko si uštedeo, sve napraviš tabelu i tako svima zapušiš usta. Ovako je mučno za čitanje.
Ja znam da sam ja sa svim svojim autima uštedeo u odnosu na nov, nemam šta ni da se pravdam kad nisam nimao nikada ni jedan kvar, osim 335i zamene vanosa koja je bila 80e.