Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Pored je ključno vrv. Jer u Barsi kidaju.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Konkretno mesto je Lloret de Mar. A idem da se odmorim a ne da ludujem 

-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
E tu ces bas da se odmoris.
Bio pre 2 meseca, mozda te izvadi “van sezone” ali to je grad pun omladine i muzika, divljanje itd
Calella je bliza Barseloni, manja, cistija o plazi da ne pricam. Pogotovu ako letis za Barselonu, imas voz do Calella-e…….ovamo ne itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bio pre 2 meseca, mozda te izvadi “van sezone” ali to je grad pun omladine i muzika, divljanje itd
Calella je bliza Barseloni, manja, cistija o plazi da ne pricam. Pogotovu ako letis za Barselonu, imas voz do Calella-e…….ovamo ne itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11191
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Odavno nisam pročitao veće smeće od članka. Baš teško neistinito smeće.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Bio sam tamo 2014 i znam kako izgleda. Kraj septembra je i pocetak oktobra minimalno divljanja. Najgore je da je hotel bucan, ali ovaj je velik nacicu negde tisinu
Sve je drugacije van sezone, mada videcemo. Sada su najgori penzioneri koji divljaju 
Inace clanak nije daleko od istine. Slicno se nesto desava i u Holandiji (kao velikoj poljoprivrednoj sili), mada teska je to prica. Npr Holandjani vole da iskoriscavaju decu posto samo njima moze zakonski da isplacuje manje plate (od 14 godina). Svako bi zeleo da mu proizvod bude sto jeftiniji.


Inace clanak nije daleko od istine. Slicno se nesto desava i u Holandiji (kao velikoj poljoprivrednoj sili), mada teska je to prica. Npr Holandjani vole da iskoriscavaju decu posto samo njima moze zakonski da isplacuje manje plate (od 14 godina). Svako bi zeleo da mu proizvod bude sto jeftiniji.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Članak je delo Gardijana tako da verovatno nije daleko od istine a nije ni neka novost da se u Nemačkoj dogadjaju slične stvari..pre nekoliko godina otkriveno je od strane nemačkih medija (bile i reportaže, talk show emisije po TV stanicama, novine pisale) slična priča kada je trebalo Tennis da preseli farme svinja u Srbiju pa su istraživali kako posluje u Nemačkoj. Bilo je i masovno zaražavanje na farmama...loši radni uslovi itd.
Tema se dodatno proširila i na druge farme, pre svega farme špargli koja je popularna za gajenje tamo, svašta se tu pojavilo, dovoljno da dodje i do rasprave u parlamentu kao tema koliko se poštuju zakoni kada stranci rade kao sezonci. A takve farme zahtevaju puno ručnog rada, tj mnogo udela radne snage na branju i obradi.
Uglavnom poštovanje zakona, Ugovora i tako tih nekakvih pravnih regulativa koje su na papiru i dobro uredjuju radne odnose se pokazalo kao rastegljiv pojam. A inspekcija ume da zažmuri, uostalom ljudi su svuda slični po ponašanju ako se postave u istu situaciju.
Skoro (pre 2 nedelje otprilike) je bilo na TVu kako su isto u Nemačkoj uhvaćeni na delu vozači sa manipulisanim tahografima (zabeleženo da kao stoje na pauzi a oni zatečeni u vožnji pri kontroli) a vozači rekli da ih poslodavci "savetuju" da voze i prekomerne sate. Naravno to se ne vidi u papirima, vode duple knjige kao što opisuju u članku Gardijana koji je NIN preneo.
Poslodavci kažnjeni, vozači kažnjeni, sve 5 što se tiče vladavine prava ali situacija se iznova ponavlja godinama kako su naveli što ukazuje da nije izuzetak.
Davno, pre možda i 15tak godina bila je tema Willi Betz špedicija zašto im opada broj vožnji i promet kada su ušle Rumunija i Bugarska u EU i dobile pravo na rad.
Tema se dodatno proširila i na druge farme, pre svega farme špargli koja je popularna za gajenje tamo, svašta se tu pojavilo, dovoljno da dodje i do rasprave u parlamentu kao tema koliko se poštuju zakoni kada stranci rade kao sezonci. A takve farme zahtevaju puno ručnog rada, tj mnogo udela radne snage na branju i obradi.
Uglavnom poštovanje zakona, Ugovora i tako tih nekakvih pravnih regulativa koje su na papiru i dobro uredjuju radne odnose se pokazalo kao rastegljiv pojam. A inspekcija ume da zažmuri, uostalom ljudi su svuda slični po ponašanju ako se postave u istu situaciju.
Skoro (pre 2 nedelje otprilike) je bilo na TVu kako su isto u Nemačkoj uhvaćeni na delu vozači sa manipulisanim tahografima (zabeleženo da kao stoje na pauzi a oni zatečeni u vožnji pri kontroli) a vozači rekli da ih poslodavci "savetuju" da voze i prekomerne sate. Naravno to se ne vidi u papirima, vode duple knjige kao što opisuju u članku Gardijana koji je NIN preneo.
Poslodavci kažnjeni, vozači kažnjeni, sve 5 što se tiče vladavine prava ali situacija se iznova ponavlja godinama kako su naveli što ukazuje da nije izuzetak.
Davno, pre možda i 15tak godina bila je tema Willi Betz špedicija zašto im opada broj vožnji i promet kada su ušle Rumunija i Bugarska u EU i dobile pravo na rad.
- Gaginh0
- Postovi: 9544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Dobro je samo što više ne stoje duge cevi u vozovima i što ljudi idu napolje iako je mrak.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Mi smo bili u septembru pre par godina u Costa Encantada, provozali RS malo, nije nikakve buke bilo. Mesto je polupusto.ljuba napisao: 20 Sep 2024, 09:18 Bio sam tamo 2014 i znam kako izgleda. Kraj septembra je i pocetak oktobra minimalno divljanja. Najgore je da je hotel bucan, ali ovaj je velik nacicu negde tisinuSve je drugacije van sezone, mada videcemo. Sada su najgori penzioneri koji divljaju
Inace clanak nije daleko od istine. Slicno se nesto desava i u Holandiji (kao velikoj poljoprivrednoj sili), mada teska je to prica. Npr Holandjani vole da iskoriscavaju decu posto samo njima moze zakonski da isplacuje manje plate (od 14 godina). Svako bi zeleo da mu proizvod bude sto jeftiniji.
@Dzoni_m vi ste bili levo od onog spruda, desni deo je miran turistički. More lepo, čisto, nema gužve. Za razliku od Andaluzije koja je recimo šitina more, kao Dunav, ovo je baš fina lokacija.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Da li moze recenzija Kine kao sto je bila recenzija Nemacke pre par godina ? Moze i azurirana verzija recenzija Nemacke ako ima novija . Hvalaljubitelj napisao: 18 Sep 2024, 22:46 Trend je selidbe stručnjaka sa zapada u Kinu, pogotovu tehničke struke jer se tamo stvara nešto novo, usvajaju nove tehnologije ulaze u R&D znatno više, i bolje se napreduje u karijeri. Plus su bolje plate u Kini nego u zapadnoj Evropi i SAD za taj kadar koji radi na razvoju.
ljubitelj napisao: 18 Jun 2015, 13:10 U Nemackoj po 2 naoruzana policajca se voze od pocetne do kranje stanice u javnom prevozu, pri cemu su jos i kamere postavljene. Standardna procedura, pitao sam jer sam bio zatecen pojavom naoruzanih uniformi usred dana u metrou/vozu.
Posle 21h se ne izlazi iz kuca samostalno van grupe na ulicu, kada sam izasao pitali su me domaci jesam li pri zdravoj pameti slicno kao sto se ti iscudjavas. Ako treba vidim, a i kazu, koristi se auto ili slicno od A do B. Peske nije preporucljivo.
Nije neka zabit, Wiesbaden, Rajna Majna region, Frankfurt/ Hessen.
Smece i tamo imas da vidis na javnom mestu, pojedinci uvek nadju nacina da budu nekulturni.
Vazduh je kod nas mnogo cistiji, tamocak i smrdi od zagadjenja. Jedva se dise. To primetis tek kada dodjes sa strane, domaci kazu da je to normalno stanje.
Sunca nemas da vidis od smoga.Danima. Najmanja pojava oblacnosti dovodi do sitne kise, svaki dan nesto pada.
Isto se koristi termoelektrana za proizvodnju struje, Rajna u blizini, dimnjak izbacuje dim. Drvo je takodje u svakoj drugoj kuci poslagano za lozenje. Kada padne kisa isto ostaje stroka.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Gaginh0
- Postovi: 9544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Sve je to došlo sa zapada u Srbiju. Eto na primer vazduh je sada i u Srbiji zagađen.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Da ali sad je kod vas jos vise zagadjeno , lepo je rekao ljubitelj jos tad
ljubitelj napisao: 18 Jun 2015, 13:10 AKo imas prilike razgovaraj sa strancima koji duze borave kod nas i koji su bili u vise zemalja, mozda se iznenadis za njihvo misljenje koliko je ovde nezagadjeno.
Oni nemaju motiva da ne kazu iskreni utisak.
Ti imas svoje vidjenje a bilo bi fino da si naveo u odnosu na sta poredis zagadjenje vazduha, prirodnih voda, tla.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Uvek se setim sankcija i mracnih 90 godina. Kako se drasticno poboljsao kvalitet reka i vazduha. Vidite da se moze
.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Problem kod nas je sto se promenila i ruza vetrova, moguce delom zbog nekontrolisane novogradnje, pa su cesti dani bez vetrova, koji ce da oteraju smog
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
@ milos, ako dozvoliš pošto nisam bio u Nemačkoj evo već 4 godine ne bih znao da ti navedem konkretna sada iskustva ali prateći nemačku TV vidim da je sada težište na samim granicama gde je sada uvedena kontrola tog tipa.
Koji post iznad navedeno je da je sada dobro stanje u prevozu.
Što se tiče Kine ne treba mnogo da se primeti navedeni trend, Siemens je izgubio gomilu inženjera koji su otišli u Kinu i doveli do kraja, tj puštanje u rad MAGLEV projekta beskontaktnog kretanja vozova.
Auto industrija je takodje povukla dizajnere i ostale tehničke branše koji stvaraju nove konstrukcije automobila.
Huawei je povukao gomilu inženjera iz SAD, sada probno puštaju mobilnu mrežu 5.5G.
Jedna druga takodje velika kineska firma je u toku preuzimanja Nokia networks, dakle insfrastrukturnog razvoja.
Pre neki dan je preuzet Leoni, tj motanje kablova a time i solidan potencijal R&D za buduće arhitekture zasnovane na Ethernet okruženju.
U par gradova pušteni su u rad robotaxi koji funkcionišu potpuno bez vozača, nemaju ni to mesto. To je toliko zahtevno da vrlo verovatno nisu mogli sve sami bez dolaska stručnjaka sa zapada.
Odavde znam neke koji su otišli u Aziju, Tajland konkretno, i tamo rade R&D.
Preporučujem kanal https://www.youtube.com/watch?v=cMYDrtGgmtQ
Koji post iznad navedeno je da je sada dobro stanje u prevozu.
Što se tiče Kine ne treba mnogo da se primeti navedeni trend, Siemens je izgubio gomilu inženjera koji su otišli u Kinu i doveli do kraja, tj puštanje u rad MAGLEV projekta beskontaktnog kretanja vozova.
Auto industrija je takodje povukla dizajnere i ostale tehničke branše koji stvaraju nove konstrukcije automobila.
Huawei je povukao gomilu inženjera iz SAD, sada probno puštaju mobilnu mrežu 5.5G.
Jedna druga takodje velika kineska firma je u toku preuzimanja Nokia networks, dakle insfrastrukturnog razvoja.
Pre neki dan je preuzet Leoni, tj motanje kablova a time i solidan potencijal R&D za buduće arhitekture zasnovane na Ethernet okruženju.
U par gradova pušteni su u rad robotaxi koji funkcionišu potpuno bez vozača, nemaju ni to mesto. To je toliko zahtevno da vrlo verovatno nisu mogli sve sami bez dolaska stručnjaka sa zapada.
Odavde znam neke koji su otišli u Aziju, Tajland konkretno, i tamo rade R&D.
Preporučujem kanal https://www.youtube.com/watch?v=cMYDrtGgmtQ