Kvalitet našeg Punta
- pedja
- član 001
- Postovi: 15599
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet našeg Punta
^tacno, potpisujem
Nisu bitne samo gume, vec svest o sopstvenim pravima i reakcija na magarcenje. Da li pognuti glavu ili traziti svoje? Pare retko padaju sa neba.
To sto vlada opsta atmosfera " cuti i trpi", a FAS samo koristi, vise je problem nas, samih ljudi.
Jednostavno, taj auto nije predat kao nov, u full ispravnom stanju, bile to gume, kvacilo, ustajalo ulje, cvrci... nije ispostovana procedura odrzavanja i skladistenja, koju su sami propisali. Prodat je kao nov, kao i svaki drugi i tako mora da se ponasa. Juce je onaj lik opet spominjao saobraznost, tj privodjenje necega svrsi. Pa polovni auto mora da bude ispravan 6 meseci, a ne nov. Svaki naredni komentar tipa "ipak je ovo Srbija" samo govori u prilog prethodnom postu.
I da dodam: Jasno je da cena nije snizena jer auto nije 100% ispravan. Da su svi Puntici ovakvi, pa da bar malo ima smisla da treba da bude srecan jer je dobro prosao i za manje para uzeo delimicno losiji automobila. Dakle, neki su ispravni, drugi nisu, a za iste pare, pri cemu se nigde ne navodi da auto nije nov, tj 100% ispravan. Moze auto kostati i 1000€, ali mora u kompletu da radi ono cemu je namenjen. Ako ima klimu, ta klima ima da radi, ako ima gume, ima da budu okrugle, ako ima amortizere, ima da rade kako treba u klasi kojoj pripadaju...
TT
Nisu bitne samo gume, vec svest o sopstvenim pravima i reakcija na magarcenje. Da li pognuti glavu ili traziti svoje? Pare retko padaju sa neba.
To sto vlada opsta atmosfera " cuti i trpi", a FAS samo koristi, vise je problem nas, samih ljudi.
Jednostavno, taj auto nije predat kao nov, u full ispravnom stanju, bile to gume, kvacilo, ustajalo ulje, cvrci... nije ispostovana procedura odrzavanja i skladistenja, koju su sami propisali. Prodat je kao nov, kao i svaki drugi i tako mora da se ponasa. Juce je onaj lik opet spominjao saobraznost, tj privodjenje necega svrsi. Pa polovni auto mora da bude ispravan 6 meseci, a ne nov. Svaki naredni komentar tipa "ipak je ovo Srbija" samo govori u prilog prethodnom postu.
I da dodam: Jasno je da cena nije snizena jer auto nije 100% ispravan. Da su svi Puntici ovakvi, pa da bar malo ima smisla da treba da bude srecan jer je dobro prosao i za manje para uzeo delimicno losiji automobila. Dakle, neki su ispravni, drugi nisu, a za iste pare, pri cemu se nigde ne navodi da auto nije nov, tj 100% ispravan. Moze auto kostati i 1000€, ali mora u kompletu da radi ono cemu je namenjen. Ako ima klimu, ta klima ima da radi, ako ima gume, ima da budu okrugle, ako ima amortizere, ima da rade kako treba u klasi kojoj pripadaju...
TT
Re: Kvalitet našeg Punta
U krajnjem odlucuje proizvodjac o reklamaciji, i ako on kaze da je ok tako je.
Druga stvar je sto Fiat sebe posmatra da je u poziciji da ne treba da ceni kupca, da mu nije stalo do imidza, da ih ne zanima kvalitet robe koju prodaju.
Nije prvi put da je Fiat prodavao nova vozila koja su neki nazivali skartom, i to ne samo u Evropi.
Pa imidz Fiata u SAD je Fix It Again Tony, tj Fiat je najnizem delu skale kada se pominje kvalitet, godinama i decenijama.
Tek u zadnje vreme, zadnjih 15tak godina se imidz Fiata malo oporavio.
Oprobali su se sa ranije u SAD i propali uz totalni fijasko po pitanju kvaliteta, postoprodajne podrske, garancije, jednom recju zadovoljstvo kupaca je bilo lose.
Ako Fiat nastavi da se ponasa na slican nacin prema kupcima i drugih modela poput 500L bice kao i ranije kaznjen na trzistu, i prakticno ugasen.
Ovaj primer sa garancijom na Punta treba da shvate vrlo poucno, ako shvate gde grese bice dobro a ako misle da je to sto su uradili sasvim ok imace kada da dobro porazmisle o celokupnom poduhvatu izvoza u SAD kao glavno ciljano trziste.
FAS kao deo Fiat grupe sigurno ne odlucuje sam vec su italijani odredili pravila igre.
Ako vec nisu uspeli da prodaju na vreme najmanji trosak je da zamene gume ako treba a i razne tecnosti nego da trajno izgube na poslovnom ugledu.
Ovakve brljotine se brzo sire kao informacija, a novog kupca ce traziti svecom pa i da garanciju stampaju zlatotiskom na papiru iz kovnice novca.
Ugled je nesto sto se u biznisu stice godinama i decenijama a lako se gubi poverenje.
Sa druge strane mnogi ljudi nece ni primetiti kao bitan problem ono sto je Bax naveo kao skripuckanje ili podrhtavnje pedale kvacila pod rukom niti ce se zaliti.
Moje misljenje je da ceo slucaj ide samo na stetu Fiat-FAS i da za male pare potencijalno gube mnogo vece u najavi.
Njihov ton pisma u kome navode eksplicitno da zapravo ne priznaju sopstvenu garanciju je najgori deo price, mnogo gori od zaludjivanja sa 2 gume koju su zamenili pod pritiskom.
Kada bi tako nesto uradili u jednoj Svajcarskoj koja ima najkonkurentnije trziste u Evropi, ekspresno bi zatvorili radnju takvim ponasanjem.
FAS je probao, naisao je na tvrd orah kod Bax-a i jako nerado su ipak priznali da postoji uopste problem.
Kada bi vecina kupaca takvih Punta jednostavno vratila u servis auto i trazila povracaj novca to bi mnogo znacilo ovako jedna lasta ne cini prolece i FAS je vec zaboravio na svoju gresku.
Fiat koristi APP, tako tipicnu za muljanje.
Pitanje je i otkud tolika neprodata vozila...i sta ce biti sa njima za 3 meseca ili 25 meseci dodatno lagerovanja ?
Druga stvar je sto Fiat sebe posmatra da je u poziciji da ne treba da ceni kupca, da mu nije stalo do imidza, da ih ne zanima kvalitet robe koju prodaju.
Nije prvi put da je Fiat prodavao nova vozila koja su neki nazivali skartom, i to ne samo u Evropi.
Pa imidz Fiata u SAD je Fix It Again Tony, tj Fiat je najnizem delu skale kada se pominje kvalitet, godinama i decenijama.
Tek u zadnje vreme, zadnjih 15tak godina se imidz Fiata malo oporavio.
Oprobali su se sa ranije u SAD i propali uz totalni fijasko po pitanju kvaliteta, postoprodajne podrske, garancije, jednom recju zadovoljstvo kupaca je bilo lose.
Ako Fiat nastavi da se ponasa na slican nacin prema kupcima i drugih modela poput 500L bice kao i ranije kaznjen na trzistu, i prakticno ugasen.
Ovaj primer sa garancijom na Punta treba da shvate vrlo poucno, ako shvate gde grese bice dobro a ako misle da je to sto su uradili sasvim ok imace kada da dobro porazmisle o celokupnom poduhvatu izvoza u SAD kao glavno ciljano trziste.
FAS kao deo Fiat grupe sigurno ne odlucuje sam vec su italijani odredili pravila igre.
Ako vec nisu uspeli da prodaju na vreme najmanji trosak je da zamene gume ako treba a i razne tecnosti nego da trajno izgube na poslovnom ugledu.
Ovakve brljotine se brzo sire kao informacija, a novog kupca ce traziti svecom pa i da garanciju stampaju zlatotiskom na papiru iz kovnice novca.
Ugled je nesto sto se u biznisu stice godinama i decenijama a lako se gubi poverenje.
Sa druge strane mnogi ljudi nece ni primetiti kao bitan problem ono sto je Bax naveo kao skripuckanje ili podrhtavnje pedale kvacila pod rukom niti ce se zaliti.
Moje misljenje je da ceo slucaj ide samo na stetu Fiat-FAS i da za male pare potencijalno gube mnogo vece u najavi.
Njihov ton pisma u kome navode eksplicitno da zapravo ne priznaju sopstvenu garanciju je najgori deo price, mnogo gori od zaludjivanja sa 2 gume koju su zamenili pod pritiskom.
Kada bi tako nesto uradili u jednoj Svajcarskoj koja ima najkonkurentnije trziste u Evropi, ekspresno bi zatvorili radnju takvim ponasanjem.
FAS je probao, naisao je na tvrd orah kod Bax-a i jako nerado su ipak priznali da postoji uopste problem.
Kada bi vecina kupaca takvih Punta jednostavno vratila u servis auto i trazila povracaj novca to bi mnogo znacilo ovako jedna lasta ne cini prolece i FAS je vec zaboravio na svoju gresku.
Fiat koristi APP, tako tipicnu za muljanje.
Pitanje je i otkud tolika neprodata vozila...i sta ce biti sa njima za 3 meseca ili 25 meseci dodatno lagerovanja ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24867
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet našeg Punta
Na zalost Fiat nije jedina strana firma koja je pokupila lose domace kaubojske navike poslovanja. Ali poznajuci volumen prodaje nase trziste im je na nivou statisticke greske, pa ga mnogo ni ne fermaju. Ne kazem da je to ok, ali situacija je takva.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet našeg Punta
Na zalost retko koja da nije. To je samo zbog toga sto kod nas bilo koja inspekcija nema ulogu zastite potrosaca, radnika, zovotne sredine i sl...vec samo i iskljucivo punjenja licnih dzepova pojedinaca, i donekle drzavne kase.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Kvalitet našeg Punta
Mislim da malo generalizujemo stvari.
FAS je proizveo tog Punta i verujem da je velika većina vlasnika zadovoljna, ostaje pitanje koliko ko zna da primeti problem kao Bax.
Pitanje kako bi Bax reagovao da je preuzeo auto recimo dva meseca star i šta bi se tada pokazalo kao loše.
Mišljenja sam da bi bio mnogo zadovoljniji i da ne bi bilo ovoliko problema.
FAS-u se može staviti na dušu nestručnost prilikom skladištenja i čuvanja vozila i nisam siguran kako nazvati Punta starog dve godine uskladištenog na Kragujevačkom parkingu.
FAS-u se isto tako može staviti na dušu i očajna servisna podrška.
Off topic
Ali se setim reklame za Ševrole koji je prodavao Kruza za baš baš nižu cenu i moj kolega se zaiteresuje, čak sam i ja imao neke pomisli, ali su ga u salonu uredno obavestili da je auto dve godine star i da je stajao kako na parkingu ispred salona tako i u salonu. Zahvalio se i odustao.
FAS je proizveo tog Punta i verujem da je velika većina vlasnika zadovoljna, ostaje pitanje koliko ko zna da primeti problem kao Bax.
Pitanje kako bi Bax reagovao da je preuzeo auto recimo dva meseca star i šta bi se tada pokazalo kao loše.
Mišljenja sam da bi bio mnogo zadovoljniji i da ne bi bilo ovoliko problema.
FAS-u se može staviti na dušu nestručnost prilikom skladištenja i čuvanja vozila i nisam siguran kako nazvati Punta starog dve godine uskladištenog na Kragujevačkom parkingu.
FAS-u se isto tako može staviti na dušu i očajna servisna podrška.
Off topic
Ali se setim reklame za Ševrole koji je prodavao Kruza za baš baš nižu cenu i moj kolega se zaiteresuje, čak sam i ja imao neke pomisli, ali su ga u salonu uredno obavestili da je auto dve godine star i da je stajao kako na parkingu ispred salona tako i u salonu. Zahvalio se i odustao.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Kvalitet našeg Punta
Preuzeto sa Fiat Lancia foruma, pratim i dalje... Ne volim da likujem, ali moje misljenje o kvalitetu onoga sto se tamo pravi sam izneo, jos pre pola godine.TheCityAndTheStars napisao:Rezonantni zvuk na oko 2000 RPM se ne cuje kod svih, vec na odredjenom i ne malom broju primeraka.
Ne vidim da je problem kada postoji sumnja sta prouzrokuje zvuk (pogotovo ako ga prate povremene vibracije i lupkanja), da svako ko ima taj problem ode do ovlascenog servisa i isti prijavi, ili cak kod bilo kog majstora koji ima dizalicu i utvrdi sta se desava sa tegom na cevi klime u pomenutim uslovima rada.
Veoma se slazem da kupci Fiata 500L treba mnogo manje da brinu, tj ne treba uopste da brinu, kao ni kupci bilo kog drugog novog automobila, jer zato i kupuju novi automobil i prihvataju ogroman gubitak na vrednosti, da ne bi brinuli...ali zato, FAS treba mnogo vise da brine, jer se nazalost ogroman broj problema javlja na automobilima koji izlaze iz nase fabrike, od zanemarljivog rezonantnog zvuka koji se lako resava (ukoliko ga prouzrokuje teg na cevi klime), raznih lupkanja i zveckanja na automobilima sa manje od 1K km koja poticu od citave palete uzroka, od plastike na petim vratima (kao sto je Kubura ukazao), do zveckanja od strane zvucnika, pojasa, sedista... pa sve do problema sa check engine i prijavljenih otkazivanja delova motora na americkom trzistu na automobilima sa par stotina milja na satu.
Materijal za taj auto i vredi, ali nasi ce da zajebu gde god ima prostora...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Kvalitet našeg Punta
Kod Punta nije isključeno da su u ove poslednje sklopljene primerke stavljali sve što su imali od delova ("da se ne baci"), dakle da uopšte nije kriv Srbin koji je to tamo sklapao za crkavicu već Italijani iznad njega, pa je ona to još stajalo i propadalo skoro dve godine na parkingu. Nisu ni oni imuni na takve stvari, pogotovo kada znaju da će taj auto ići na ovakva manje zahtevna/nisko-platežna i neuređena tržišta.
Za 500L nema takvog opravdanja niti još uvek ima sličnih žalbi, no sva ta lupkanja i sitni nedostaci se ipak mogu smatrati delom procesa i uhodavanja proizvodnje, obzirom da je potpuno nov i model i fabrika. Pratim i ja druge forume na kojima postuju i neki radnici iz te fabrike i pišu recimo da im je tamo poznat taj problem lupkanja u petim vratima i da je zbog toga već tri puta menjan materijal oplate odnosno izolacije ispod, što potvrđuje tezu. Za prenaduvane gume (3 bara) kažu da se to ne radi iz razloga stajanja na parkingu fabrike nego je deo ispitivanja postoje li kakvi zvukovi (lupkanja, kuckanja, cvrčanja) u određenom/finiširanom primerku, tako se sve bolje i direktnije čuje na poligonu za takva ispitivanja (kroz koji prolazi svaki primerak)... Itd, itd.
Kod Punta odnosno Baxovog slučaja auto su prodali skoro 2.000 evra jeftinije nego što su mnogi platili godinu-dve ranije i to je o.k, samo su "propustili" reći/naglasiti kupcima da je to iz razloga što su ti automobili stajali dve godine na parkingu i da zato nema ni garancije. Da su to uradili i pored svega ovog što se desilo Bax ne bi mogao da im kaže ni reči, ali nisu. Zato ima i puno pravo da istera svoje.
Tapatalk
Za 500L nema takvog opravdanja niti još uvek ima sličnih žalbi, no sva ta lupkanja i sitni nedostaci se ipak mogu smatrati delom procesa i uhodavanja proizvodnje, obzirom da je potpuno nov i model i fabrika. Pratim i ja druge forume na kojima postuju i neki radnici iz te fabrike i pišu recimo da im je tamo poznat taj problem lupkanja u petim vratima i da je zbog toga već tri puta menjan materijal oplate odnosno izolacije ispod, što potvrđuje tezu. Za prenaduvane gume (3 bara) kažu da se to ne radi iz razloga stajanja na parkingu fabrike nego je deo ispitivanja postoje li kakvi zvukovi (lupkanja, kuckanja, cvrčanja) u određenom/finiširanom primerku, tako se sve bolje i direktnije čuje na poligonu za takva ispitivanja (kroz koji prolazi svaki primerak)... Itd, itd.
Kod Punta odnosno Baxovog slučaja auto su prodali skoro 2.000 evra jeftinije nego što su mnogi platili godinu-dve ranije i to je o.k, samo su "propustili" reći/naglasiti kupcima da je to iz razloga što su ti automobili stajali dve godine na parkingu i da zato nema ni garancije. Da su to uradili i pored svega ovog što se desilo Bax ne bi mogao da im kaže ni reči, ali nisu. Zato ima i puno pravo da istera svoje.
Tapatalk
Re: Fiat 500L
Iako sam rekao da ne zelim da trucam ponovo o mojim dozivljajima sa Fas-om. Moram da rezimiram svoje iskustvo, pa nek ljidi procene da li je bliza Pajina ili moja verzija istini. Posto je direktno izneseno, da u moju rec vise ne treba verovati, primoran sam poslednji put ovo da pisem...
Kupio sam nov Fas-ov auto, sa garancijom 3 godine. Stajao je uskladisten preko 1g. Ko poznaje mehaniku, sam nek zakljuci sta je od problema prouzrokovano stajanjem.
- pruzet auto u ak Kole, na pregledu nadjena ostecenja od izmeta na krovu, nude mi lakiranje krova, sto odbijam na novom autu da se radi. Takodje uocavam suze na laku na par mesta.
1. posle 10 tak dana uocavam da auto trese, idem u Bogunovica, drndaju po gumama bez pomaka, uspit krive i ostecuju pod sa dizalicom. Idem do vulk. Adama, kazu gume su sve deformisane od stajanja auta na mestu, nema popravke. Zovem Fas, onda me oni salju u Bridstone, gde mi njihov vestak tvrdi, sa zna za problem, ali da ce napisati da su ispravne, jer ih je Fas zajebao losim skladistenjem. Onda vec vidno iznerviran, saznajem, i idem u Conning na Hunter, koji graficki i brojcano predstavi stanje guma, placam njihovu expertizu. Rezultate, koji nedvosmisleno polazuju da imam neospravne gume, saljem u Fas, koji me kulira mesecima, i posle 3 meseca, ponovo pisem Fasu, ali ovog puta i jos nekim bitnim ljudima u toj firmi, ne samo Fiat Ciao. I dobijam 3 gume, jednu po jednu, u narednim nedeljama.
2. Posle prvog putovanja u Krakow, oko 4500km, volan dobija luft, i cuje se prednji trap, i tu nesto luftira. Idem u Bogunovica, posle par nedelja biva poslato odobrenje za zamenu glave upravljaca. Tokom ove operacije, mi isprljaju nova sedista alatom i masnim rukama, kao i pokvare bravu za zakljucavanje volana, takodje volan krivo namontiraju. Navodno sredjuju luft u trapu stezanjem srafova, bezuspesno.
3. Posle ovog neuspeha resavam da promenim servis, na Pajinu prepouku idem u Kompresor. Novost oko 6000 km, po preuzimanju auta iz Bogunovica, vrlo brzo uvodjam da je i kvacilo proklizalo. Ostavljam auto u Kompresoru. Tamo mi uspesno sredjuju ostecenu bravu volana sa podmazivanjem, ali nece da prihvate reklamaciju na kvacilo. Opet krece visenedeljno natezanje sa Fasom. Oni traze da se vestaci kvacilo od 6000 km, pri tom sam ja posetio vec na 2000-3000 km servis Radulovic jer sam rekao da je kvacilo cudno pod nogom o da ima vibracije. Tamo su mi rekli da je to malo oksidovalo i da ne brinem jer imam garanciju.
Poucen prethodnim iskustvom sa vestakom iz Bridstona, koji me je glatko odjebao, i u lice mi rekao da ga ne zanima da potvrdi da su gume upropastene. Resim da ne prihvatam Fasovu ucenu i da se ja obavezem na troskove skidanja menjaca, jer sam imao osnovanu sumnju da ce me i za kvacilo oladiti.
Potom opet krece visenedeljno moje dopisivanje sa Fasom, gde posle znacajnih mojih pritisaka, popustaju, i skidaju kvacilo o svom trosku i predamnom, konstatuju da je krivo.
4. Posle mozda mesec dan preuzimam auto, ne kliza, ali trese na polasku. Ja vec smucen od svega, nalazim informacije u mejlovima da cu snositi 14.000 din stete za kvacilo, ako se utvrdi da nije fabricka greska. Odlazim kod Bogunovica i uzimam predracun za kvacilo, i shvatam da je cena od 14.000 za remontovano kvacilo, dok je novo 24.000 din. Opet ostavljam auto, oni usmeno tvrde da kao nije remontovano unutra, a na moje pitanje sta je sa cenom, sef servisa Kompresor mi tvrdi, pazi sad, da kad se prodaju delovi za zamenu u garanciji, da je tu kupcu mnogo bolja cena?!? Opet auto stoji preko mesec dana kod njih menjaju mu i zamajac. Te porucuju neke srafove za luft u trapu.
---------------
Preuzamam auto poslednjo put. Kvacilo je malo bolje, skoro da i ne trese, ali se oseti malo kad je hladan, a korpa i dalje neka tvrda i sa malim hodom, moj utisak remontovana, sef servisa tvrdi nova, ali po ceni remontovane, jer je auto u garanciji....
U razgovorima telefonom sef servisa me moli da vise ne zovem Fas, ja kapiram da ono vise nema nacina da vrate u fabricko stanje, trap nije resen nikad, ni posle 4ri intervencije. ODUSTAJEM OD DALJE AGONIJE, POSLE GODINU DANA KORISCENJA I REKLAMACIJA.
Imao sam kontakta i sa drugim ljudima koji su prevareni oko guma, i nisu uspeli da ih zamene.
Takodje sam pomogao i pokrenuo, da se uradi emisija u potrosackom savetniku, za kupce 500l kojima je Msd Trade ukrao novac, i posle emisije su dobili pare. Onda sam sa foruma gde sam ponogao ljudima da povrate izgubljenu lovu izbacen, kad sam napisao da je kvacilo i na sluzbenom Fiatu propalo na 60000 km, isto je krenula prica da lazem, iako sam snimke postavio.
Ukoliko iz ovog dosanog pisanija i vi kao najvazniji zakljucak izvucete da je Bax-u uvek neko drugi kriv, onda verovarni i jeste tako.
Samo je pticije govno i gume, posledica stajanja, ostalo je posledica felericnih delova, lose ugradnje, ocajnih servisa, i zamene delovima sumnjivog remontovanog kvaliteta.
Kupio sam nov Fas-ov auto, sa garancijom 3 godine. Stajao je uskladisten preko 1g. Ko poznaje mehaniku, sam nek zakljuci sta je od problema prouzrokovano stajanjem.
- pruzet auto u ak Kole, na pregledu nadjena ostecenja od izmeta na krovu, nude mi lakiranje krova, sto odbijam na novom autu da se radi. Takodje uocavam suze na laku na par mesta.
1. posle 10 tak dana uocavam da auto trese, idem u Bogunovica, drndaju po gumama bez pomaka, uspit krive i ostecuju pod sa dizalicom. Idem do vulk. Adama, kazu gume su sve deformisane od stajanja auta na mestu, nema popravke. Zovem Fas, onda me oni salju u Bridstone, gde mi njihov vestak tvrdi, sa zna za problem, ali da ce napisati da su ispravne, jer ih je Fas zajebao losim skladistenjem. Onda vec vidno iznerviran, saznajem, i idem u Conning na Hunter, koji graficki i brojcano predstavi stanje guma, placam njihovu expertizu. Rezultate, koji nedvosmisleno polazuju da imam neospravne gume, saljem u Fas, koji me kulira mesecima, i posle 3 meseca, ponovo pisem Fasu, ali ovog puta i jos nekim bitnim ljudima u toj firmi, ne samo Fiat Ciao. I dobijam 3 gume, jednu po jednu, u narednim nedeljama.
2. Posle prvog putovanja u Krakow, oko 4500km, volan dobija luft, i cuje se prednji trap, i tu nesto luftira. Idem u Bogunovica, posle par nedelja biva poslato odobrenje za zamenu glave upravljaca. Tokom ove operacije, mi isprljaju nova sedista alatom i masnim rukama, kao i pokvare bravu za zakljucavanje volana, takodje volan krivo namontiraju. Navodno sredjuju luft u trapu stezanjem srafova, bezuspesno.
3. Posle ovog neuspeha resavam da promenim servis, na Pajinu prepouku idem u Kompresor. Novost oko 6000 km, po preuzimanju auta iz Bogunovica, vrlo brzo uvodjam da je i kvacilo proklizalo. Ostavljam auto u Kompresoru. Tamo mi uspesno sredjuju ostecenu bravu volana sa podmazivanjem, ali nece da prihvate reklamaciju na kvacilo. Opet krece visenedeljno natezanje sa Fasom. Oni traze da se vestaci kvacilo od 6000 km, pri tom sam ja posetio vec na 2000-3000 km servis Radulovic jer sam rekao da je kvacilo cudno pod nogom o da ima vibracije. Tamo su mi rekli da je to malo oksidovalo i da ne brinem jer imam garanciju.
Poucen prethodnim iskustvom sa vestakom iz Bridstona, koji me je glatko odjebao, i u lice mi rekao da ga ne zanima da potvrdi da su gume upropastene. Resim da ne prihvatam Fasovu ucenu i da se ja obavezem na troskove skidanja menjaca, jer sam imao osnovanu sumnju da ce me i za kvacilo oladiti.
Potom opet krece visenedeljno moje dopisivanje sa Fasom, gde posle znacajnih mojih pritisaka, popustaju, i skidaju kvacilo o svom trosku i predamnom, konstatuju da je krivo.
4. Posle mozda mesec dan preuzimam auto, ne kliza, ali trese na polasku. Ja vec smucen od svega, nalazim informacije u mejlovima da cu snositi 14.000 din stete za kvacilo, ako se utvrdi da nije fabricka greska. Odlazim kod Bogunovica i uzimam predracun za kvacilo, i shvatam da je cena od 14.000 za remontovano kvacilo, dok je novo 24.000 din. Opet ostavljam auto, oni usmeno tvrde da kao nije remontovano unutra, a na moje pitanje sta je sa cenom, sef servisa Kompresor mi tvrdi, pazi sad, da kad se prodaju delovi za zamenu u garanciji, da je tu kupcu mnogo bolja cena?!? Opet auto stoji preko mesec dana kod njih menjaju mu i zamajac. Te porucuju neke srafove za luft u trapu.
---------------
Preuzamam auto poslednjo put. Kvacilo je malo bolje, skoro da i ne trese, ali se oseti malo kad je hladan, a korpa i dalje neka tvrda i sa malim hodom, moj utisak remontovana, sef servisa tvrdi nova, ali po ceni remontovane, jer je auto u garanciji....
U razgovorima telefonom sef servisa me moli da vise ne zovem Fas, ja kapiram da ono vise nema nacina da vrate u fabricko stanje, trap nije resen nikad, ni posle 4ri intervencije. ODUSTAJEM OD DALJE AGONIJE, POSLE GODINU DANA KORISCENJA I REKLAMACIJA.
Imao sam kontakta i sa drugim ljudima koji su prevareni oko guma, i nisu uspeli da ih zamene.
Takodje sam pomogao i pokrenuo, da se uradi emisija u potrosackom savetniku, za kupce 500l kojima je Msd Trade ukrao novac, i posle emisije su dobili pare. Onda sam sa foruma gde sam ponogao ljudima da povrate izgubljenu lovu izbacen, kad sam napisao da je kvacilo i na sluzbenom Fiatu propalo na 60000 km, isto je krenula prica da lazem, iako sam snimke postavio.
Ukoliko iz ovog dosanog pisanija i vi kao najvazniji zakljucak izvucete da je Bax-u uvek neko drugi kriv, onda verovarni i jeste tako.
Samo je pticije govno i gume, posledica stajanja, ostalo je posledica felericnih delova, lose ugradnje, ocajnih servisa, i zamene delovima sumnjivog remontovanog kvaliteta.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Ja sam siguran da je sve sto si napisao istina, i potpuno te podrzavam u tvom hejtu protiv FASa (ne Fiata, pazi na razliku). Stoji da si ostecen i da imas puno pravo da pricas lose o FASu i da vise nikad ne kupis nista od njih.
Stoji i da si ti dao svoje pare na govno sa poljane - hteo si da ispadnes pametan, ispao si glup, jebiga.
Takodje stoji da smaras cesto sa kvalitetom ovoga i onoga na neprikladnim mestima, a obicno bazirano na nekom tvom kolegi (citaj: 1-2 primerka auta) koji je eto menjao nesto na xxkm pa je sad ceo brend zato sranje, i jedino sto ti valja je Astra. Utoliko tvoj sud vise nije relevantan, sam si ga devalvirao, sto je velika steta ako mene pitas.
Stoji i da si ti dao svoje pare na govno sa poljane - hteo si da ispadnes pametan, ispao si glup, jebiga.
Takodje stoji da smaras cesto sa kvalitetom ovoga i onoga na neprikladnim mestima, a obicno bazirano na nekom tvom kolegi (citaj: 1-2 primerka auta) koji je eto menjao nesto na xxkm pa je sad ceo brend zato sranje, i jedino sto ti valja je Astra. Utoliko tvoj sud vise nije relevantan, sam si ga devalvirao, sto je velika steta ako mene pitas.
Re: Fiat 500L
Peijatelju ako si se zacnuo zbog Forda to je OK, ali samo prenosim iskustva, gde je tu generalizacija koju pominjes? Usto sam napisao da Astra benzinac cima, da su servisi skupi, da su bobine kradja, kao i popisao sta joj je sve crklo, klapna, amortizeri, rucka menjaca.
Sto se tice poljane i karikiranja skladistenja govneta.
Znaju se standardi kako se skladiste delovi za kola, i gume pa i ceo automobil. Verovao ili ne, 6-10 godina ispravno skladisten deo, je nov deo, zavisi od dela i namene. Auto se konzervira i skladisti pre prodaje, to je normalna stvar, koja se radi po propisanim standardizovanim procedurama.
Malo je bez osnova ta prica, uzeo si govno sa livade, uzeo sam auto direktno u Fasovoj prodavnici, ne cak ni od dilera. Na predracunu je pisali da je auto nov, i to sto je mene zanimalo. Kako su ono odradili skladistenje, kako sam ja mogao da znam? Uostalom to dekonzerviranje, se i placa u ceni vozila.
Sto se tice poljane i karikiranja skladistenja govneta.
Znaju se standardi kako se skladiste delovi za kola, i gume pa i ceo automobil. Verovao ili ne, 6-10 godina ispravno skladisten deo, je nov deo, zavisi od dela i namene. Auto se konzervira i skladisti pre prodaje, to je normalna stvar, koja se radi po propisanim standardizovanim procedurama.
Malo je bez osnova ta prica, uzeo si govno sa livade, uzeo sam auto direktno u Fasovoj prodavnici, ne cak ni od dilera. Na predracunu je pisali da je auto nov, i to sto je mene zanimalo. Kako su ono odradili skladistenje, kako sam ja mogao da znam? Uostalom to dekonzerviranje, se i placa u ceni vozila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Šta je bilo sa Puntom, da li se još uvek vozi ili si ga prodao?
Re: Fiat 500L
Poslednja informacija, je da je auto u savrsenom stanju i to je dijagnoza i kvalifikacija ovlascenog servisa. Od tada vise nemam informacija.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Gde je auto? u servisu?
Re: Fiat 500L
Ne znam sta je sa njim, nije vise kod mene, sad vozim Epicu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Opste je poznato koliko mene zabole za Forda, tako da si promasio poentu sa time.
Te price da se zna koji su standardi konzerviranja auta ostavi ljubitelju, to ne pije vodu ovde gde gledas kako da zastitis svoje dupe. Mogao sam i ja da uzmem auto sa lagera pa sam izabrao da sacekam i dobijem nov, koji nisam platio dok ga nisam detaljno pregledao. Napravio si los izbor (ne samo moje misljenje), bio si tvrdoglav, desilo se sta se desilo - to nije razlog da prizeljkujes da svima koji su kupili 500L crkne auto i da se seiris kad se nesto desi.
Ja ti dobronamerno pricam a ti kako hoces...
Te price da se zna koji su standardi konzerviranja auta ostavi ljubitelju, to ne pije vodu ovde gde gledas kako da zastitis svoje dupe. Mogao sam i ja da uzmem auto sa lagera pa sam izabrao da sacekam i dobijem nov, koji nisam platio dok ga nisam detaljno pregledao. Napravio si los izbor (ne samo moje misljenje), bio si tvrdoglav, desilo se sta se desilo - to nije razlog da prizeljkujes da svima koji su kupili 500L crkne auto i da se seiris kad se nesto desi.
Ja ti dobronamerno pricam a ti kako hoces...