Focus je komplet sređen i prepravljen i od ovoga

je nastalo ovo
Frame: Mares Carbon BB30
Fork: FOCUS Carbon
Wheelset: DT Swiss R 1900
Tires: Continental sport contact 700x32
Drivertrain: Shimano 105
Gear ratio: front: 46/36, rear: 12-27
Number of Gears: 20
Shifter: Shimano Sl-R780 2x10
Crankset: FSA Gossamer BB30
Brakes: Avid SD 7 i XT ručice
Handlebar: RITCHEY WCS FLAT OS 580mm
Stem: RITCHEY 4-AXIS PRO OS 130mm
Seatpost: Concept SL
Saddle: Concept EX
Color: White-Black
Rogovi Ritchey WCS
Gripovi Ritchey WCS true grip
BBB karbon spejseri
KCNC SC 11 obujmica šticne
Pedale Shimano PD-M520 BLACK sa platformama
Nosač bidona Syncros composite
Ciklokomp sa pulsmetrom Polar CS 200cad
Bicikl je u voznom stanju i pređeni su prvi kilometri.
Tokom prepravki je bilo malo problema. Prvi problem je bio to što desetofazni MTB šifteri neće da rade sa drumskim menjačima. To je problem koji se javlja tek kod desetofaza. Kod devetofaza i ostalih kompatibilnost je kompletna i nema ovakvih problema. Problem je rešen nabavkom drumskih šiftera za ravan volan Shimano Sl-R780 2x10. Kod nas ih, naravno, nije bilo pa sam morao da ih nabavljam iz Mađarske.
Drugi problem je bio sa kočnicama. Na biciklu su bili kandeliveri koji ne rade idealno sa V-brakes ručicama, pa sam zamenio i kočnice i stavio v-brakes.
Sve ostalo je prošlo bez problema.
Razlika u vožnji u odnosu na stari KTM je velika. Novi bicikl je drastično, da ne kažem duplo, lakši, gume su prilagođene asfaltu, odnos brzina je drugačiji.. što sve dovodi do toga da je novi bicikl drastično brži.
Pitajte ako vaš nešto interesuje.
Još jednom hvala Zuzazuu i Bajkeru na teorijsko-praktičnoj pomoći.