Mr.Rotor napisao:Audi skoro svaki svoj model ima u e tron varijanti.
Ne brini hondaš.
Samo A3 hatchback i Q7, a i to su hibridi, nemaju veze sa elektricnim vozilima, ali i oni rade na elektricnim automobilima, u naredne 3 godine ce svi imati u ponudi vise modela EV.
Za sada od premiuma, samo Bmw i3 i Mercedes B class, oba imaju domet do oko 200km.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ma sve je to OK, nego je taj pristup jaoo evo izmislili smo ovo, prvi smo napravili ovo meni toliko iritantan da nemam reci, pre svega jer nije istina, cista laz.
Autopilot, jos uvek je to nezrelo za upotrebu (u uputstvu pise ne skidajte ruke sa volana dok ga koristite, pa cemu to onda sluzi???) a nije Tesla jedina koja to nudi, ima to i Merc i BMW, ako cemo iskreno na tom polju je najvise demonstrirao Audi kome je RS7 vozio trkacku stazu brze od profesionalnog vozaca (da opet poemnem da se veliki deo posla na tome radi u Novom Sadu)...
Prvi auto koji se isparkirava sam... mozda da nema BMW 7, mozda je bio neko i pre ali sam propustio, sad jos kola to ima.
Vauu moze da se digne i spusti kao i zilion drugih.
Falcon vrata stvar koja je ultra neprakticna u praksi izdizu je u nebesa, vremenom kad splasne odusevljenje i fasciniranost kako to interesantno izgleda ce se shvatiti kakva je to budalastina.
Sam otvara prednja vrata, cemu to, i pride je neprakticno, sporo i problematicno na uskim parkinzima.
A ovaj video je toliko glupav da su i sami sebi kontradiktorni, ovo je prvi auto koji ima toliki domet na baterije, pa da li je realno da ste zaboravili da sama Tesla ima model S sa vecim dometom?
Veliki ekran, dokazano je da je najopasniji trenutak koriscenja telefona pri pozivanju i kuckanjuna na samom telefonu, ali sad je cool i ok drndati svaki cas taj ekran, nema nikakve opasnosti, garant i podize bezbednost saobracaja. Prava dugmadi su 7x prakticnija i bolja.
Mislim jasno mi je da ovo nije snimila Tesla firma vec neki Tesla fanovi, ali pun je internet ovakvih hype vide-a da to postaje mucno, ne mozes jedan realan review pogledati.
Mene lično fascinira količina tehnologije upakovana u njihove automobile, posebno ovaj X obzirom da ta firma postoji, koliko, desetak godina? Realno, fali im jedino još malo više luksuza da većini kritičara zapuše maltene skroz usta.
Lako ga je dostići, teško je naći onog ko će to hteti platiti. Takve pare daju se samo na ime, kvalitet, tradiciju i prestiž. Tesla za sada po svemu sudeći uspešno gradi ime i prestiž, kvalitet tek treba da se pokaže i dokaže, a za tradiciju jednostavno treba mnogo više vremena.
Tesla je dobar primer Pareto principa, 80% rezultata dolazi od 20% ulozenog truda. E sada da oni dodju na 100% (tamo gde su BMW, Merc...) njima treba jos 80% posla da obave.
Tako da to jos malo im fali zapravo zahteva mnogo vise posla nego sto bi se reklo.
Ja na Teslu gledam iz drugog ugla, ti ljudi (Elon Musk pre svega) su za mene vizionari koji žele da okrenu auto-industriju u novom i ekološki prihvatljivijem i boljem smeru, zarada i profit im definitivno nisu na prvom mestu (ali su naravno itekako bitni da bi cela ta "priča" uspela). Zato ih i teba podržati i kupovati te automobile (ko može, naravno) a ne tražiti svaku dlaku u jajetu i stalno ih porediti sa današnjim gigantima auto-industrije i njihovim postojećim SUS ili hibrid modelima. Daj Bože da zbog njih i ostali proizvođači u narednih par godina izbace svaki po 5-6 modela električnih automobila i da im se cene konačno spuste na neki normalan nivo - ja bih sutra odmah otišao i kupio takvo vozilo jer bi sigurno zadovoljavalo 100% sve moje potrebe.