Saša napisao: 19 Sep 2017, 14:39
Pa ovaj Rapid 1.2 TSi ubrzava od 0-100 za 14 sekundi, skoro isto kao i Punto 1.2 8V (14.3s), a ovaj drugi nema turbo. A maksimalna brzina 175 km/h (Punto 155 km/h). E al su dobili startnije i brže vozilo u p.m.
Stavi 3 odrasla coveka u navedena vozila pa napravi merenja , pusti to sto fabrika izmerila. Iznenadio bi se dobijenim rezultatom. Taj punto sa tim agregatom ubrza jer je lagan kao pero, kad sednu 3 coveka i ukljucis klimu on umre.
Skoda sa 1.2TSi nece da oseti da li je 1 ili 3 coveka u autu i da li je ukljucena klima ili ne.
Steta sto nam drzava nema vise para, pored ovih rapid da su uz njih uzeli bar 30% skodi karoq , a i po koju kodiaq za interventnu sa 2.0TSi i 4x4 , to bi bio pravi potez.
Полицајац192 napisao: 19 Sep 2017, 10:16
Ти Фијат 500Л-ови са слике су од служби као што је код нас комунална полиција.
Potvrdjujem, komunalna (lokalna i opstinska) ima po negde 500L ali retko.
Sto se saobracajne policije u italiji tice, voze alfe, seate, i ima fiata nekih ali ne fiat 500L , dok karabinjeri uglavnom voze alfe.
Inace taj 500L nije los za taxi ali dati saobracajnoj policiji fiat 500L bi bila smejurija samo tako
Lepo je to sto se neki brinu za nasu drzavu i fiat ali ono nije vozilo za saobracajnu policiju iz vise razloga.
Управо тако! Ови што се брину за нашу ауто индустрију, што они не возе Фијат 500Л...
invictus napisao: 19 Sep 2017, 12:45
A mene samo interesuje da li se sigurnosni pojas sam veze u tim Skodama?
99% kerova se ne vezuje, ono sto se iole veze su inspektori uglavnom u civilu a koji voze sluzbene automobile.
Ali zato svaki zna da naplati kaznu ako neko od vozaca nije vezan, mogao bi Nebojsa iz Beograda malo da napravi akciju vezivanja policajaca kao sto se isti u svim normalnim zemljama vezuju.
Od Rusije do Holandije, od Svedske, do Grcke.
Sta su nasi nesto pametni ili...?
Kako moze da kazni nekog za nesto kad sam se ne pridrzava istog zakona?
У већини држава већина полицајаца не веже појасеве и то свако ко иде по Европи ти може рећи ако је загледао. У САД чак у појединим управама саветују да се не веже појас ради бржег изласка из возила ако је потребно неког привести или ако је полицајац нападнут. Само у потерама појас се веже 100%.
Ne secam se naseg zakona, davno sam polagao ovde , a svako malo nesto menjaju. Kada sam polagao u italiji za B , secam se detalja da pojas nisu obavezni da stavljaju vozaci ambulantnih kola, vatrogasci, policija . U principu svi vozaci interventnih vozila i ekipa u njima.
Ne znam po nasem zakonu kako je to definisano.
ddanijell napisao:Steta sto nam drzava nema vise para, pored ovih rapid da su uz njih uzeli bar 30% skodi karoq , a i po koju kodiaq za interventnu sa 2.0TSi i 4x4 , to bi bio pravi potez.
Ja videh pre 2 nedelje da na autoputu Bg-Šid crni Kodiaq sa rotacijom ispred 2 crna zatamljena kombija. Tako da izgleda i da je i on kupljen.
Saša napisao: 19 Sep 2017, 14:39
Pa ovaj Rapid 1.2 TSi ubrzava od 0-100 za 14 sekundi, skoro isto kao i Punto 1.2 8V (14.3s), a ovaj drugi nema turbo. A maksimalna brzina 175 km/h (Punto 155 km/h). E al su dobili startnije i brže vozilo u p.m.
Ubrzava za 11s ili 9,8s u yavisnosti da li je 90 ili 110ks
Saša napisao: 19 Sep 2017, 14:39
Pa ovaj Rapid 1.2 TSi ubrzava od 0-100 za 14 sekundi, skoro isto kao i Punto 1.2 8V (14.3s), a ovaj drugi nema turbo. A maksimalna brzina 175 km/h (Punto 155 km/h). E al su dobili startnije i brže vozilo u p.m.
Ubrzava za 11s ili 9,8s u yavisnosti da li je 90 ili 110ks
Prvi upit na Google na "Rapid 1.2 TSi" mi je izbacio te podatke, tj ovaj test dole. Nisam znao koji su tačno motor/koje snage/verziju uzeli naši panduri.
Naravno da vezuju i u Rusiji takodje ako nije vezan mozes da ga fotkas i posljes njihovom SUK-u i sledi mu kazna od plate, pa onda drugi put u mesecu jos veca itd.
Vezuju se policajci svugde gde sam bio u inostranstvu, za USA mi je tetka koja zivi u Cikagu takodje potvrdila da se bez izuzetka vezuju, tako da ne odgovara bas istini ono sto policajac napisa.
Znam da im je u krvi da se ne vezuju a da druge zbog toga kaznjavaju.
Da se razumemo, ja sam za vezivanje i sam se iz bezbednosnih razloga vezujem, ali da mi prodaju bajke da su oni supermeni a mi bubasvabe, to ne mogu da svarim.
Jer ja opterecujem sistem ako nevezan se slupam pa se povredim idu neke pare za moje lecenje, lezanje u bolnici, pa i za njihovo takodje ide, a znamo svi koliko ih gine u tim poterama ili se skucaju pa povrede, neko to placa.
Zakon je isti za sve i policajce, osim interventne koja recimo juri nekoga to razumem i oni ne trebaju tada da se vezuju, ali van jurnjave tj akcije bi morali/trebali da mu ja nebi placao lecenje kao ni on meni.
Cija se saobracajna policija vezuje? Nisam bas skapirao.
U DE, NL, CH ja sam uvek vidjao vezane policajce, cak i njihovi presretaci, ljudi se vezuju najnormalnije iako ne postoji onaj koji bi im napisao kaznu, al oni imaju nesto u glavi za razliku od nasih, imaju svest da im to moze pomoci, nasi to nemaju, zato mi je jos ogavnije kad ih vidim u privatnim automobilima nevezane.
Nisu jedini, moram reci da i gospoda iz BIA se takodje ne vezuju, imam dobrog prijatelja koji je operativac i nikad se ni u sluzbenim ni u privatnim kolima ne vezuje, jednom prilikom sam bio sa njim ja vezan on ne.
Zaustavi nas saobracajac i pocne gospodine niste se vezali, bla, bla to je kaznjivo znate, i krece da pise kaznu...
Izvadi ortak sluzbenu legitimaciju i dok se ovaj spremao da pise kaze ja sam operativac BIA i pokaze sluzbenu legitimaciju, ovaj prebledeo i kaze izvinite, nisam znao zdravo, zdravo.
Mene tad uhvati nevidjeni transver blama jbt sta ti tesko da se vezes 2 sekunde, kaze ma opusteno i predjosmo na drugu pricu.
Totalno glupo i meni se to ne svidja.
Za drugi deo se slazem donekle svi bi trebali sem interventne i to samo kad je na zadatku radi brzeg reagovanja.