Normalne maloprodajne cene rezervnih delova iz fabrike kao originalni rezervni deo su u zbiru oko 500-700% iznosa normalne maloprodajne cene istih delova u radnji ili normalne prodajne cene novog vozila u prodavnici/ salonu.
To pravilo je staro decenijama i povremeno se menja odnos ali generalno Zastava Jugo 45 (u SFRJ) je kostala oko 18.000 DEM u delovima onda kada je novu Zastava prodavala za 4.500DEM.
Lada Specijal je kostala oko 35.000-40.000 DEM u orginalnim rezervim delovima iz Zastavine maloprodaje.
Tako isto je i sa drugim markama, bilo zapadno evropskim bilo japanskim uz mozda drugacije proporcije ali isto pravilo zavisnosti visestruko uvecane cene.
Da, osim sto to nije istina.
Mozda u odnosu na cenu dobijanja delova, ali recimo, original Pilkington soferka za moj auto je oko 300e u Glass servisu, a oko 600e u Mercedesu, identican deo.
To svakako nije 400-600% skuplje.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ne, lepo je napisao 500-700% maloprodajne cene u radnji i ja sam za taj deo odgovorio.
A ako nekom magijom opet ispadne da nije.na.to mislio, onda ozbiljno treba da poradi na izrazavanju svog misljenja.
Ja kazem da je preterao minimum 4 puta sa poredjenjem.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Procitaj opet tacno i samo ono sto pise, slovo po slovo.
Obrati paznju na pojam delovi u zbiru, i na to da je data ukupna cena kostanja delova u odnosu na cenu vozila.
Naravno, ali ako stavis dve stvari u isti recenicu, ne znaci da su obe tacne samo zato sto je jedna tacna.
Lepo si rekao maloprodajne cene u radnji, a drugi deo recenice nama nikakvog smisla, jer nisu delovi u radnji isto sto i delovi u sklopljenom automobilu, pa da kazes jedno ili drugo kao da je ista stvar u pitanju.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
E da mi ti nisi objasnio, ne verujem da bih ikada skapirao.
Steta sto ti nisi ni posle ovoliko postova skapirao na koji deo mislim, pa da ti pojasnim.
ljubitelj napisao:Normalne maloprodajne cene rezervnih delova iz fabrike kao originalni rezervni deo su u zbiru oko 500-700% iznosa normalne maloprodajne cene istih delova u radnji
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
dragvorl napisao:Ne secam se tacno, u firmi su za Octaviu A5 za automatski menjac trazili nesto tipa 5-7 ke cini mi se, mozda ima i neki predracun, pa ako ima kacim.
Kao sto rekoh, a apropo prethodne diskusije posto je menjac, evo ponude, u pitanju Octavia A5, manuelni menjac, motor BKD 2.0 TDI. X slovo na kraju oznake menjaca znaci fabricki remont tj. tausch, dakle novi je skuplji, ako ga uopste ima u ponudi. Opusteno pola vrednosti auta na trzistu, i vise.
Novi menjac 655.029,37 + pdv, dakle 786034, tricavih 6500 eura.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money