Vidi Saša, u uputstvu za Corollu iz 1989. godine, dakle čak i karburatorski motor sa elektronskim saugom, pisalo je sledeće, u sekciji za vožnju po hladnom vremenu:
"Sačekajte da se stabilizuje rad motora po paljenju i odmah krenite odmah sa vožnjom.
Ne dopustite da motor u praznom hodu radi duže od jedne minute jer to može štetiti motoru".
Dakle, rad u praznom hodu je KATASTROFALNO štetan. Ulje se MNOGO brže zagreje kada voziš. Ja čak i zimi praktikujem da očistim sneg pa tek onda upalim motor i najviše minut stoji u leru dok skinem led sa bočnih stakala. Ako nema snega i toliko leda, krećem odmah, sačekam 10 sekundi da vidim da li sve šljaka i vozim.
Lagana vožnja odmah po startovanju do 2500 obrtaja je najbolje za zimski start i vožnju.
Da imaš merač temperature ulje, shvatio bi odmah.
