nidza napisao: 24 Jul 2020, 22:00
U naše vreme se učilo parkiranje, ravno i koso smo imali u poligonu. Ravno unazad.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
I u moje , 2007.-2008. sam polagao. Jednostavno nisi mogao poligon da prođeš, ako ne umeš to da uradiš. Ako me sećanje dobro služi na poligonu se prvo radilo zaustavljanje ispred zaustavne linije, pa onda vožnja u rikverc sigurno jedno 40-50m i isto zaustavljanje ispred linije. Pa onda polukružno okretanje, pa parkiranje unazad. Posle toga kretanje na usponu, pa parkiranje ukoso unapred. Možda sam nešto i zaboravio i možda se nisu radile ovim redosledom, ali mislim da je to to.
A evo koje se radnje rade sada.
Ja kad sam polagao pao bi nekoliko puta kad bi radio po ovom snimku Na kraju poligona taj pravougaonik koji postoji morao si tockovima izmedju dve linije da se zaustavis sa prednjim tockovima, nakon voznje u rikverc sa zadnjim tockovima, motanje volana u mestu je bilo automatsko padanje. I kakvo virenje van auta i zuti stap za obelezavanje kad treba da se smota xD Imali smo reper pri parkiranju koji je sluzio da "varamo", trebalo je retrovizor da poravnamo sa stubom jedno 10m od auta, toliko su nam pomogli instruktori Stim da je bilo samo parkiranje pod 90 stepeni u rikverc i to bez napustanja svoje trake. I poligon nije imao kretanje na uzbrdici, to se radilo u saobracaju.
Being second is to be the first of the ones who loose...
ftj napisao:Aj jos malo u vezi seče krivina. Juce vozim do stare planine i negde od bajine baste ka planini medju onim krivincinama lik je tako sekao krivinu da sam morao da kocim skoro na max i da skrecem u desno. Siguran sam da kada bi njega pitao reci ce kako sece samo kad je sigurno. Pritom meni nije problem da u krivini nabijem kocnicu i skrenem, medjutim na motoru je to znacajno teze.
Ko je pratio smoking tire na jutjubu moze da stekne sliku o cemu ja pricam. To je lik koji testira vrhunske(brze i tjunirane) automobile po nekim americkim kanjonima u kaliforniji i vozi ih bas brzo. Lik sece krivine kada se bas vidi u daljini da nema teoretske mogucnosti da neko naidje, medjutim ama bas nikad ne sece ni milimetar krivine u levo gde ne vidis da li neko moze da izleti iz krivine a kod nas vecina vozaca voli da zajase bar jednim tockom traku kada je krivina u levo da mu bude udobnija voznja pa ako bas neko naidje da mu malo da u desno.
Mene bas danas isekao lik u novoj AR Gulietta pri spustu sa Tare ka Perućcu, maksimalno kocenje, bukvalno sam se smrzo. Prilicno bezobrazno voze lokalci
Nije ocekivao, plus ide 200 kmh. Lako je sada pricati, ali da je legao na sirenu ovaj bi se najverovatnije vratio u svoju traku i ne bi bilo nista. Sa druge strane, vozac Golfa je dobro odreagovao sto se nije refleksno popeo na jersey barijeru. Tako bi napravio vecu stetu na svojim kolima.