A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0HDI
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Bravo je dosta tezak... Sa 1.9 multijetom od 150ks nema neke performanse...
Taj od 120ks tek nema nista impresivno... Stilo JTD od 115ks garantovano daje bolji utisak,a i mislim da ide preko 1s brze od Brava,znam samo za onaj 1.6 MJT od 120ks.
Taj od 120ks tek nema nista impresivno... Stilo JTD od 115ks garantovano daje bolji utisak,a i mislim da ide preko 1s brze od Brava,znam samo za onaj 1.6 MJT od 120ks.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Fiat Stilo 1.9jtd 115KS 10,7s 1295kg
Fiat Stilo 1.9jtd 120KS 10,9s 1295kg
Fiat Bravo 1.9jtd 120KS 10,5s 1320kg
Fiat Bravo 1.6mjet 120ks 10,5s 1320kg
Fiat Stilo 1.9jtd 120KS 10,9s 1295kg
Fiat Bravo 1.9jtd 120KS 10,5s 1320kg
Fiat Bravo 1.6mjet 120ks 10,5s 1320kg
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Cek...pa nema performase kao bi turbo BMW ili Merc ali ima solidne performase za R4 turbo dizel.Xepoj87 napisao:Bravo je dosta tezak... Sa 1.9 multijetom od 150ks nema neke performanse...
Taj od 120ks tek nema nista impresivno...
Ogradjujem se za 120ks jer ne znam kakav je ali 150ks koji sam imao u Alfi je vuce do 100 za 8.9s a Bravu za 9s (tako pise na netu).
Pomenutom Audiju do 100 treba 9.5s...i kako on onda moze da cupa a Mjet bude kilav?
1.9 Mjet-u moze da se zameri velika potrosnja za jedan dizel ali se nikako nemoze reci da je slab.
- Uroš S.
- Postovi: 11007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Moglo je i manje ja mislim, e sad dal je mene usralo što je bio prohodan put ili šta, uostalom imam pametnija posla u životu nego da izmišljam koliko troši auto. Nizbrdo je do Užica, zapravo razlika u nadmorskoj visini Beograda(~115) i Užica(410) je ~300 metara(250km) a razlika Užica i Zlatibora(prosek 1000m) je ~600 metara(valjda 20ak km od Užica do Zlatibora).maniaxxx napisao:o bože TSI ti je trošio izpod 4 litara, više i ne moram da komentarišem ali ako bude prilika voleo bih da me provozaš tim avtom po toj relaciji i ako bude takva potrošnja platim ti sve gorivo i dobar ručak na Zlatiboru....Sad osim ako je put do Zlatibora non-stop nizbrdo nema šanse da imaš tu potrošnju, ne sa TSI-jem.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Zar ne bi alfa trebalo da ide brže do 100?
Moja astra je prilično teška, 1429kg, a piše da ide do 100 isto 8,9s.
Moja astra je prilično teška, 1429kg, a piše da ide do 100 isto 8,9s.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Audijev tdi je prve generacije čak nije ni pumpa dizna nego bosch pumpa i radi tako da te pri 1800 rpm baš zalepi za sedište ali već na 3,000 naglo gubi snagu i iako je jtd brži, u audiju je ubedljiviji osećaj brzine.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
@nikaragva
Pa ne znam...ja licno nisam merio ali na netu nalazim podatke 8,7 i 8,9...uglavnom je ispod 9s.
Audi Allroad 2.5 TDI po fabrickim podacima do 100 stize za 9,5 sa manuelnim menjacem i za 10,2s sa tiptronicom...
http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/pro ... _25tdi.pdf
Iskreno ne moze on davati ne znam ni ja koliko bolji utisak od 120ks Mjet-a...naravno ako je mjet ispravan.
@ftj
To ne znam ali i Mjet od 150ks fino zalepi za sediste kad se opali po gasu.
Pa ne znam...ja licno nisam merio ali na netu nalazim podatke 8,7 i 8,9...uglavnom je ispod 9s.
Audi Allroad 2.5 TDI po fabrickim podacima do 100 stize za 9,5 sa manuelnim menjacem i za 10,2s sa tiptronicom...
http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/pro ... _25tdi.pdf
Iskreno ne moze on davati ne znam ni ja koliko bolji utisak od 120ks Mjet-a...naravno ako je mjet ispravan.
@ftj
To ne znam ali i Mjet od 150ks fino zalepi za sediste kad se opali po gasu.
Poslednja izmena od Floyd u 26 Nov 2012, 23:12, izmenjeno 2 puta ukupno.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
I meni se čini.nikaragva napisao:Očigledno nešto nije u redu sa automobilom. Da na dizelu moraš da dižeš na 2500 obrtaja da se ne bi ugasio je odmah znak da nešto ne valja. Pa ja moj auto na leru bez pipanja pedale gasa mogu da dovezem do novom sada i to još usput da pretičem!

@Uroš S.
Nisam razumeo, o kom C5 se radi? I ili II?
Širim haos!
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Ja sam ga provozao pa pričam iz ličnog iskustva. U trenutku više zalepi za sedište nego 525d koji ide 8.4s do 100 s tim da bmw nastavlja istom jačinom da puni do 4,500 a audi prestane već na 3-3.5.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Ok, verujem ti i znam o cemu pricas...
Tako je bilo i kod mene u Alfi...jedino ako ovaj od 120ks nije drugaciji.
Kad ga opalim po gasu na recimo 1500, on momentalno "eksplodira" a posle 3-3500 se samo bzv dere.
Tako je bilo i kod mene u Alfi...jedino ako ovaj od 120ks nije drugaciji.
Kad ga opalim po gasu na recimo 1500, on momentalno "eksplodira" a posle 3-3500 se samo bzv dere.
- starac vujadin
- Postovi: 11447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Mislim da ste suviše ozbiljno prihvatili šta je čovek napisao.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Ja sam se samo ogradio na ovaj deo.

Uroš S. napisao:A6 C5 2.5TDI 180ks - Zver. Kako to ubedljivo i silovito vuče. Ima Tiptronic, valjda, neki automat.
A ispade da su "tu negde" sa performansamaUroš S. napisao:Bravo 1.9 JTD 2007. godište, 120ks, 70.000km, prvi vlasnik. Felne 16", Tigar Wintera. Totalno razočarenje od motora, ja sam mislio da ono čupa obzirom na priče o Fiatovim čuvenim dizelima.

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32355
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Subjektivni osećaj lako prevari. Octavia 1.9TDI i moj Civic su tu negde, egal. Sa Octaviom sam imao daleko bolji utisak ubrzanja, pomislio bi svako da može odrati Civic bez problema, a realno su vrlo blizu i presudila bi nijansa, tj. veština vozača.
Posetite www.garaza.rs !
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Isto kao kad su ovi što su probali novog golfa od 150 ks imali utisak da nije ubedljiv iako ide 8.4s do 100. Prešao sam preko 100k km sa 1.9 tdi pd i bar 2-3 hiljade km sa jtdom od 150 ks i iako je jtdm bio brži, utisak je da tdi više lepi za sedište i ima manju zadršku kada recimo na 2,000 rpm daš pun gas. Logično je da budu drugačiji kad su dve različite tehnologije, tek kad je tdi prešao na CR postao je manje više sličan kao i jtdm i ostali.
Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0
Bravo sa 120ks ide preko 11s do 100...
Racunajte da idu oko pola sekunde,do cak i sekundu sporije nego sto pise u podacima...
Da se razumemo,ja obozavam Bravo i zaista smatram da je super automobil,ali ne treba ocekivati da ima ne znam ni ja kakve performanse,ovaj od 120ks naravno...
Skoro sam siguran da ide sporije od Stila 1.9jtd,a bolja izolazija,nekako izdignutiji polozaj sedenja i generalno prostraniji i veci automobil ne doprinose boljem filingu sto se performansi tice.
Racunajte da idu oko pola sekunde,do cak i sekundu sporije nego sto pise u podacima...
Da se razumemo,ja obozavam Bravo i zaista smatram da je super automobil,ali ne treba ocekivati da ima ne znam ni ja kakve performanse,ovaj od 120ks naravno...
Skoro sam siguran da ide sporije od Stila 1.9jtd,a bolja izolazija,nekako izdignutiji polozaj sedenja i generalno prostraniji i veci automobil ne doprinose boljem filingu sto se performansi tice.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.