@Laki, Pazi, mozes ti da smanjis jos. Ne grej auto daljinski i pusti regen da zagreje bateriju. Ali jebiga sto da ladis dupe kad mozes u zagrejan auto da udjes
Problem sa dometom je o kojem modelu i kojem dometu pricamo. Za Evropu je merodavan NEDC koji kaze za 60 kWh 380 km (taj niko i ne kupuje), 85kWh samo sa motorm pozadi 502 km, 85D 85kWh na sa dva motora (4x4) ali ne performance model, jos uvek nema zvanicno ali ocekuju isto oko 502 km, P85D isto nema zvanicni NEDC rejting ocekuju oko 480km. E sad treba videti kako oni testiraju. Sta je ukljuceno od potrosaca, sa kojim gumama, koja oprema (zbog ionako velike tezine) i sto je najbitnije da li je to 90% punjenja ili 100%. Ono sto ja gledam od videa vlasnika, ~450 km svi voze bez problema 85kWh modele. Zimi racunaj ajde 20% (da se bahatis sa grejanjem) 360 km. Po meni sasvim dovoljno. Nije to znacajan pad u performansama. Jadno bi bilo da te zahebe neko i kupis LEAF. Ionako 160 km moze da predje pa izgubi jos 50% zimi. Uzas. Em kosta zamalo ko 60kWh Tesla (dobro malo karikiram)
Next, to ti vazi i za ICE auto. Dodjes kuci nemas pun rezervoar iskrsne ti nesto. Ali ti uvek mislis o tome da li imas goriva zar ne? Isto je i ovde. Samo sto kad dodjes kuci on krece da se puni. Kuci mozes da punis oko 50 km voznje po satu punjenja, ako neces da investiras u nesto specijalno.
Naravno, sve ovo vazi za neku normalnu zemlju kakva Srbija nije. Tamo je i superpunjac na puskomet. Ovde bi imalo smisla ko vozi po gradu, moze da ode do z. evropoe dzabaka (preko Madjarske sa adapterom na CHADEMO, ali ako hoces kolima na letovanje u Grcku PRC NE MOZE

Ili da ti put traje 10 dana
