Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

Day Walker napisao:Gde si bio, ako nije tajna?

Vidim neku staru temu jos sa OPCSa, vuces bas dugo taj problem.
Moras utvrditi sta je, i ako je alternator menjaj ga i resi taj problem.
Bio sam u Opel servisu zvanicnom na ulazu na klisi, kako se vec zove... par masjtora uzeo 1000din kao sredili kablove, par njih nisu hteli da rade vec me poslali u bosh gde sam bio pocetkom godine..

Akomulator je treci za 4 godine... drugi po redu sam zamenuo jer se isto ponasao pa posle na testu utvrdili da je jos ima 60% kapaciteta i da moze da sluzi jos 3 godine pa sam ga dao caletu jer radi OK....
Kazem ovaj akomulator na testu nemogu da testiraju jer im pokaze da je ispraznjen, vec ga prvo pune punjacem pa tek sutra testiraju, odma ti kazu da punjenje auta ne valja jer nesme da bude prazan ili polu prazan....

Neki ce mi reci da smetaju kratke relacije, a ja sam imao astru F 1.7tds sa 70A alternatorom i sa istim relacijama nisam imao ovakvih problema cak sta vise punjenje je bilo oko 14v, a motor dosta losiji gde je verglanje bilo dosta duze po 5-6 sekundi a ovde pali na zub
Korisnikov avatar
Kornjaca Rade
Reactions:
Postovi: 3928
Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
Lokacija: Bg

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od Kornjaca Rade »

nikaragva napisao:Možda je akomolator loš?
:kezo:
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

Nocas napunio akomulator punjacem, i sad opet alternator kad je pun akomulator daje zadovoljavajuci napon, 14.5v do 14.2v sa svim opterecenjima...

Pitanje sta da li su mi u boshu ranije i menjali regulator ili su samo napunili akomulator... i dalje ne ne rpihvatam cinjenicu da alternator i auto nije projetovan za gradsku voznju :(
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od McGruja »

Zanimljivo, nikad čuo za tako nešto
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od Day Walker »

Ja imam isto Corsu sa 1.3cdti motorom i start/stop sistemom i apsolutno nemam ni jedan problem te vrste.
Tebi ocigledno nesto ne valja tu, a ako budes u Bgu, idi u Autopromet, siguran sam da ce odmah iznaci uzrok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11198
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od TheWickerMan »

Ti sa start-stop sistemom imaš drugačije dimenzionisan sistem punjenja i što je najbitnije dosta bolji akumulator ( trebao bi biti "gelac" tj. sa gelom ).

sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

Day Walker napisao:Ja imam isto Corsu sa 1.3cdti motorom i start/stop sistemom i apsolutno nemam ni jedan problem te vrste.
Tebi ocigledno nesto ne valja tu, a ako budes u Bgu, idi u Autopromet, siguran sam da ce odmah iznaci uzrok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Moja nije start-stop :(

znam da je kod vas AGM akomulator i sasvim drukciji alternator...
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od masaivan »

Akumulator prijatelju.
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

masaivan napisao:Akumulator prijatelju.
Menjat je, prosli se isto ponasao i sad taj prosli radi kod roditelja ...

Moje licno zapazanje dok ne nadjem krstenog majstora sa uredjajem od 300e da izmeri amperazu punjena na autu da alternator jako malo struje salje akomulatoru (mislim na amperazu)
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od masaivan »

Nemoj da menjas akumulator.
Vec kako pises akumulator.


A vec sam ti rekao, nadji ozbiljnog elektricara da proveri alterator i anlaser.
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

masaivan napisao:Nemoj da menjas akumulator.
Vec kako pises akumulator.


A vec sam ti rekao, nadji ozbiljnog elektricara da proveri alterator i anlaser.
Pa tu je i problem svi su me slali u Bosh servis za alternatore on je kao najbolji... oni su zamenuli regulator/regler i rekli da je sve ok...

anlaser je odlican i kad akomulator prazan na 12v uspe da zavergla bez vecih muka i upali na zub, jednostavno 1.3cdti pali ko benzinac, imao sam golf 2 dizel i 1.7tds i ovaj stvarni pali ko benzinac i na -20, grajaci brzi zimi rade 3sec, leti ih ni ne pali...
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od Kuzmanovic »

Jel si se raspitivao koliko kosta polovan alternator pa da ga zamenis i resis se maltretiranja?
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

Kuzmanovic napisao:Jel si se raspitivao koliko kosta polovan alternator pa da ga zamenis i resis se maltretiranja?
Gledao sam na ebay-u jedino ima ih od 70-180e polovni i novi 200-280e

Probelm je taj da ne dobijem isti :), pogotovo sto sam na ebay-u naisao i na 70A za ovaj auto, a u boshu su mi rekli da je ta amrka alternatora generalno losa... e sad sta misle pod losim, neznam

Da ne sad pricam kako sam prosao na astri sa istim, spucao 500e na majstore kupio polovan pa se ispostvailo da je i on los pa sam kupio i diode i regler i zamenuo i tak tad je radio 5 sledecih godina ko singerica :)
A majstori sta su radili sramota me da kazem (diode od fice i elektronika budjili, pa drugi ukrao za viklovanje za statora pa samo ga prefarbao i ubacio lose diode za 150e pa sledeca dva majtora pogubili delove..pa sam na kraju bacio u kontejner) ;)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od Kuzmanovic »

Pre svega mislio sam da kupis na nekom otpadu kod nas ili eventualno ako znas vlasnika otpada da ti da alternator na probu, da utvrdis da li je stvarno do njega. Corsa D nije toliko mator automobil da bi vecina alternatora koji se nalaze na otpadima bili neispravni. Skoro je neko na forumu spominjao cenu od 100e za polovan alternator za C Max-a ili za Lagunu 3, nisam siguran. Ne verujem da bi nesto skuplji bio za Corsu. Ebay bih preskocio, zbog maltretiranja oko dostave, postarine i sl.

Na kraju krajeva, ako se ispostavi da si resio problem zamenom alternatora, mozes svoj da remontujes i prodas za iste pare i delimicno povratis ulozeni novac, ili jednostavno prodas nekom elektricaru za nesto manje para takav kakav je pa nek se on zeza sa remontom.

A "majstore" koji uvaljuju svasta samo da bi izvukli neke pare ne treba ni spominjati, to je posebna prica. :uf:
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od ljubitelj »

McGruja napisao:12V je odličan napon, zašto misliš da ne valja?
To je jako los napon, akumulator skoro prazan. Normalan napon je 12.65-12.80V kada je napunjen.

Ampermetar je zgodan ali i sa voltmetrom mozes jako dobro da procenis struju punjenja alternatora ako znas kako.

Izmeri voltmetrom napon izmedju minus kleme akumulatora (sa crnom minus pipaljkom) i kucista alternatora (sa crvenom plus pipaljkom).
Upali motor, treba da se zagreje, drzi gas na oko 1500 obrtaja ukljuci duga svetla, maglenke, grejac zadnjeg stakla, 4 zmigavca, grejanje sedista i sta vec imas i tadaa izmeri tacno ono sto sam napisao.
Vrednost treba da bude <0.3V a pozeljno da je 0.15 do 0.20V.


Kada to izmeris sada meris napon izmedju + srafa/prikljucka na samom alternatoru (sa crvenom + pipaljkom) i +kleme na akumulatora (sa crnom - pipaljkom).

Isti uslovi, na oko 1500 obrtaja i puno opterecenje potrosacima, slicno treba da se izmeri, napon <0.3V.

Ovim merenjem pada napona mozes proveriti da li tece dobro struja kroz kablove.
I da li su spojevi dobri, narocito stanje korozije kabla i unutar klema.

Cak i relativno malo povecanje otpora jako utice na smanjenje struje punjenja.

Ako nedostaje pletenica izmedju bloka motora i sasije obavezno stavi.

Sistem punjenja na autu kao i sam alternator je vrlo prosta sprava i vrlo lako se ispita i utvrdjuje kvar.
Odgovori