Nažalost, koleginica je kupila Citroena sa tim motorom i pukla je na kraju klipnjača i probila blok. Desilo joj se na autoputu. Ja sam mislio da je thp motor problematičan jer je BMW. Sad znam hvala.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Peugeot 308 vs Focus
- Ivan
- Postovi: 9928
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 308 vs Focus
Sto kazu kolege pezo je djubre sa tim motorom.
Vti 120 je pravio iskljucivo pezo i ugradjivan je u pezoe, nije se ugradjivao u nijedan bmw jer nije zadovoljio standarde kvaliteta.
Svi ti vti i thp (prince motori) pravi iskljucivo pezo u fabrici douvrin u francuskoj, uz pomoc i nadzor bmw-a jer nisu umeli da razviju novi motor koji ce zadovoljiti nove norme, potrosnje, emisije, snage itd.
Pezo je pokusavao da napravi motor po bmw standardima i nisu uspeli.
Mislim da preko 5 godina bmw nije pristao da ugradi nijedan motor iz pezo fabrike jer im je toliko los nivo kvaliteta i preciznosti obrade metala.
Na kraju je bmw pristao da proba da ugradi u jedan svoj najjeftiniji model (bmw 1) kao bazne opcije, da bi ga bmw izbacio iz upotrebe nakon svega par godina koliko mu je trebalo da razvije svoj nov motor koji ce biti napravljen kako spada.
Pezo i dalje koristi tu djubrad od motora jer ne mogu bolje napraviti ni 20 godina posle
Vti 120 je pravio iskljucivo pezo i ugradjivan je u pezoe, nije se ugradjivao u nijedan bmw jer nije zadovoljio standarde kvaliteta.
Svi ti vti i thp (prince motori) pravi iskljucivo pezo u fabrici douvrin u francuskoj, uz pomoc i nadzor bmw-a jer nisu umeli da razviju novi motor koji ce zadovoljiti nove norme, potrosnje, emisije, snage itd.
Pezo je pokusavao da napravi motor po bmw standardima i nisu uspeli.
Mislim da preko 5 godina bmw nije pristao da ugradi nijedan motor iz pezo fabrike jer im je toliko los nivo kvaliteta i preciznosti obrade metala.
Na kraju je bmw pristao da proba da ugradi u jedan svoj najjeftiniji model (bmw 1) kao bazne opcije, da bi ga bmw izbacio iz upotrebe nakon svega par godina koliko mu je trebalo da razvije svoj nov motor koji ce biti napravljen kako spada.
Pezo i dalje koristi tu djubrad od motora jer ne mogu bolje napraviti ni 20 godina posle

Re: Peugeot 308 vs Focus
Stari thp i vti jesu ultra losi motori, za izbegavanje (turbo 150-165ks i atmo vti 120ks).
Novi PureTech su odlicni motori i nemaju veze sa tim motorima koji pominjes. Verzije od 180 do 225ks su izuzetno pouzdani motori bez ikakvih problema vecih.
Za izbegavanje je i 1.2 PureTech, ali 1.6 su odlicni. Samo sto kod nas se retko i prodaju, uglavnom su isli u noviji 508 i 3008... dok 1.2 u 308 i slicno.
Problem kod THP je bio BMW razvod:
There was a service bulletin issued in 2013 due to failing timing chains and timing chain tensioner, both designed by BMW, in the Prince engine.
Novi PureTech su odlicni motori i nemaju veze sa tim motorima koji pominjes. Verzije od 180 do 225ks su izuzetno pouzdani motori bez ikakvih problema vecih.
Za izbegavanje je i 1.2 PureTech, ali 1.6 su odlicni. Samo sto kod nas se retko i prodaju, uglavnom su isli u noviji 508 i 3008... dok 1.2 u 308 i slicno.
Problem kod THP je bio BMW razvod:
There was a service bulletin issued in 2013 due to failing timing chains and timing chain tensioner, both designed by BMW, in the Prince engine.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Ivan
- Postovi: 9928
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 308 vs Focus
Pa imaju itekako veze jer su deo istog joint-venture sa bmwom, ista familija motora, pravi se u istoj fabrici i dalje ih dizajnira bmw, a proizvodi pezo, samo im je trebalo nekih 15 godina da dodju na nivo da proizvode u skladu sa specifikacijama i tolerancijama.
Re: Peugeot 308 vs Focus
Kao što reče Ivan, ja sam se loše izrazio, nije to BMW-ov motor, već rađen u kooperaciji PSA i BMW-a. S tim da mislim da je i vti atmo isao u Minije (što mu opet dođe pod BMW-ovom šapom), a ja sam se prebacio da je išao i u seriju 1, ali nije. Kako god teško đubre od motora, možda i veće od turba, iako je sve to jedna porodica motora. Čak sam više problema čuo na atmo 95ks i 120, 1.4 i 1.6 nego na thp-u.
Имам једно потпитање...