Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena
Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sve mi se sviđa na novoj Insigniji, i enterijer i eksterijer. Dobar facelift!
Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena

Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
to je dizel, dizeli su uvek spori 
Uzmi 2.0 trubo sa 250ks
Uzmi 2.0 trubo sa 250ks
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sta je sa niklovanim felnama? 
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa USA trziste... Vidis da je Buick
Brzine idu u H-a !!!




- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
da ovo je za amere
ali cinjenica je da je tekska, 1800kg je mnogo, 200kg mora da ima manje, nadam se da ce B biti laksa bar za toliko
ali cinjenica je da je tekska, 1800kg je mnogo, 200kg mora da ima manje, nadam se da ce B biti laksa bar za toliko

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Naravno da su ga zajedno razvili, nije nikakav copy-paste kao izmedju Renoa i Merca.ftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
itd.The Prince family shares its basic block dimensions with the previous PSA TU engine family, but with bore and stroke measurements identical to the Tritec engine family. Some of the engineering was provided by BMW, including their Valvetronic variable valve lift system on the intake side.
Bez obzira na sve, ne prihvatam njihovu pricu o neisplativosti solo razvoja novog motora, pre verujem da im je bitnija veca zarada.
Jbg. stede na svemu a cene "premium" vozila sve vece kao prodaja.
Takodje nema sumnje da ce se ovaj motor super prodavati jer vecina kupaca nece ni gledati to na isti nacin kao mi.
Nervira me sto BMW i Merc po nekim stvarima pocinju da lice na Audi...prepakuj Vagena i prodaj ga za masnu lovu kao "premium".
- Uroš S.
- Postovi: 11014
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da, citam test u AB i ne verujem. Oktavija sa obicnim dizelom od 150ks ide 8.5s.grujicd napisao:Sve mi se sviđa na novoj Insigniji, i enterijer i eksterijer. Dobar facelift!
Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena
Sent from my Skate using Tapatalk 2
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa nisu ista klasa, a oktavija je laksa 600kg 
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Svi opeli su fatass. 
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
U Opelu vozač mora na dijetu da bi se dobile kakve takve performanse 
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Moraju da budu debeli, inace bi brzo istrulili 
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To,toftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
Jbg,marketing je cudo
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ja ne kontam o kakvom marketingu pricate?
Jel to Mercedes nema uslova (kesha) za dobar marketing?
Evo sta kazu u PSA jer "BMW obmanjuje javnost"...
Jel to Mercedes nema uslova (kesha) za dobar marketing?
Evo sta kazu u PSA jer "BMW obmanjuje javnost"...
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/e ... ol-enginesThe EP engine jointly developed with BMW won the « International Engine of the Year Award » six years in a row (2007 - 2012) in the category « 1.4 litre to 1.8 litre ».
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Meni se više sviđa pre face lift Insignia, nego ova. Sad pozadi deluje kao neka imitacija Jaguara XF.
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nisi jedini kome je lepsa pre fl verzija, pogotovu iznutra..
Brzine idu u H-a !!!



