Kvalitet našeg Punta
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kvalitet našeg Punta
Milsim da to nema veze, pre svega ako su kola bila u zatvorenom prostoru. Kumova sestra iz Hrvatske je kupila Punto Mk2 1.9 D koji je više od dve godine bio u salonu i dobar je.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Fiat 500L
Ako se gleda iz aspekta kupovine novih kola Punto je bio naj jeftiniji za kupovinu + odlican kredit, moj auto je kostao 10500e - reciklaza - poklon klima zavrsni racun 9300e nov auto sa dizel motorom. Druga je prica sta je moglo da se kupi polovno za te novce u to vreme cak i dacija je bila 10500 e 1.5dci, benzinci su bili mnogo jeftiniji. Za 9300e nije bilo sanse da nadjes bilo koji drugi auto sa dizel motorom kostali su mnogo mnogo vise. Dali mu je cena visoka ili ne toliko je kostao i kada je bilo subvencije i kada je nije bilo.Rakhil napisao:Nista ne moze da opravda dzukele iz FASa niti se moze reci da 2000 evra manja cena opravdava neispravan auto. Druga stvar je sto je taj auto bio nenormalno skup i svi su ga kupovali zbog uslova kredita. Ovi sa kraja prodaje su trebali da kostaju 3-4k evra manje pa da se kaze da je rizik opravdan.
Pisao sam davno na VG forumu kako sam bio razocaran Puntom verovatno sam ocekivao od njega da je kao mercedes pogotovo sto sam iz citroena XM seo u Punta, sada posle tri godine sam prezadovoljan sa njim ako izuzmemo ono sto se desilo u Maju. Ja nikakve velike probleme nisam imao. Mali auto odlican za grad, mali potrosac, jeftino odrzavanje, jeftina registracija. Da sam imao 9300e u kesu sigurno ga ne bih kupio ovako je i presedan bio uslov kupovine, uzeo sam auto bez dinara troskova samo placam rate.
Zadnji Punto koji je sklopljen u Kragujevcu je bio u junu 2011, tako da sam se bio bas zacudio da je Bax iskesirao 7700e za nov auto star 2godine, ja ga ne bih nikada kupio. Covek je imao Z10 sa kojom je bio zadovoljan verovatno je racunao da ce i sa tim puntom biti zadovoljan.
Re: Kvalitet našeg Punta
Pa Sarancetov je bio potopljen par dana, pa koliko vidim, nije se dezintegrisao, cak mu je kvacilo na probnoj voznji bilo odlicno, znanto bolje nego moje koje je 2 puta sredjivano, menjano u Kompresoru.
Tako da sve te price o stajanju, su smislene, samo oko propalih pneumatika, a i to je zato sto nisu ispostovali proceduru i naduvali ih na 3 bara.
A price oko cene su takodje iz dve perspektive, Punto dizel je u redovnoj prodaji bio 11500 evra, a to je cena po kojoj sam ja uzeo Astru dizel.
Z10 je model koji 7 godina nije imao pad cene, dok su za to vreme Astra H presla put od 15.000 do10.000 evra.
Tako da, to sto je neko platio 11500 evra za taj auto, govori o tome da je isao na povoljan kredit, i na kraju, to i nije ta cena, vec neka druga, ako se posmatraju trzisni uslovi primenjljivi na konkurenciju.
EDIT: Pretece me Sarance.
PS.
1. gume - razlog lose skladistenje
2. kvacilo - razlog los deo, potvrdjeno i sa sluzbenim regularno je uzet, isto kliza kvacilo
3. zamajac, ne moze da se iskrivi od stajanja, mozda posle 1000 godina
4. glava volana - potvrdjeno da je felerican deo, koji svima pravi probleme, opste poznata stvar
5. drndav prednji most, i istegnuti srafovi, ako srafovi mogu da se istegnu od stajanja, onda jebiga, mada su ovo bezuspesno sredjivali 4 puta, tj. veze nemaj uda to rese.
OK gume su 200 evra, ostatak pokvarenih delova je preko 1500 evra, i nema veze sa stajanjem, vec sa kvalitetom.
Da je auto zardjao pa da pricate da je crkao zbog stajanja na livadi, ovako su spekulacije, da bi se umanjila najgora stvar, celogodisnje drndanje sa reklamacijama.
Da ja imam servis, popisao bi kvarove, sredio coveku auto za 1 dan, i zavrsio pricu, ali ovde je glavno bilo, daj da sacuvamo dupe i da mu nedamo pokvarene delove, nego na svaki nacin da ga otkacimo....
I eto otkacili su me, mislim da je i njima pao kamen sa srca kad su saznali da im vise necu dolaziti
Tako da sve te price o stajanju, su smislene, samo oko propalih pneumatika, a i to je zato sto nisu ispostovali proceduru i naduvali ih na 3 bara.
A price oko cene su takodje iz dve perspektive, Punto dizel je u redovnoj prodaji bio 11500 evra, a to je cena po kojoj sam ja uzeo Astru dizel.
Z10 je model koji 7 godina nije imao pad cene, dok su za to vreme Astra H presla put od 15.000 do10.000 evra.
Tako da, to sto je neko platio 11500 evra za taj auto, govori o tome da je isao na povoljan kredit, i na kraju, to i nije ta cena, vec neka druga, ako se posmatraju trzisni uslovi primenjljivi na konkurenciju.
EDIT: Pretece me Sarance.
PS.
1. gume - razlog lose skladistenje
2. kvacilo - razlog los deo, potvrdjeno i sa sluzbenim regularno je uzet, isto kliza kvacilo
3. zamajac, ne moze da se iskrivi od stajanja, mozda posle 1000 godina
4. glava volana - potvrdjeno da je felerican deo, koji svima pravi probleme, opste poznata stvar
5. drndav prednji most, i istegnuti srafovi, ako srafovi mogu da se istegnu od stajanja, onda jebiga, mada su ovo bezuspesno sredjivali 4 puta, tj. veze nemaj uda to rese.
OK gume su 200 evra, ostatak pokvarenih delova je preko 1500 evra, i nema veze sa stajanjem, vec sa kvalitetom.
Da je auto zardjao pa da pricate da je crkao zbog stajanja na livadi, ovako su spekulacije, da bi se umanjila najgora stvar, celogodisnje drndanje sa reklamacijama.
Da ja imam servis, popisao bi kvarove, sredio coveku auto za 1 dan, i zavrsio pricu, ali ovde je glavno bilo, daj da sacuvamo dupe i da mu nedamo pokvarene delove, nego na svaki nacin da ga otkacimo....
I eto otkacili su me, mislim da je i njima pao kamen sa srca kad su saznali da im vise necu dolaziti

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kvalitet našeg Punta
Kupio ga neko za 100-200 evra, uradice generalni pregled svega, zameniti sta treba i eto odlicnog auta.Saša napisao: Inače, možda se neko seća da je pominjano ovde na forumu da u Novom Sadu u bivšem salonu Zastave Promet u Temerinskoj (firma otišla davno u stečaj) već godinama leži u izlogu prašnjav i zaboravljen jedan crni Puntić sa lepim alu-felnama - e pa od pre nekih nedelju-dve više ga nema tamo, konačno ga se neko "setio"... Pitam se u kakvom li je on samo stanju otišao nekom...
Naravno nece se odmah voziti, ulozi se novac, sredi.
To su dobri auti jer nisu pohabani mehanicki ali treba neko strucan sa voljom da ih pretrese i dovede u vozno stanje.
Ja bih prvi uzeo takav auto, malo para se ulozi a dobije se znatno veca upotrebna vrednost.
Re: Kvalitet našeg Punta
Nas sluzbeni Punto je kupljen kad i Baxov. Identican je. Sada je na 75.000 km, kliznula mu je lamela pre 10ak hiljada km. Jos ga tako voze, ali je porucena druga. Osim toga ama bas nikakvih problema. Isto je stajao godinu i kusur...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Kvalitet našeg Punta
Ljubitelju, ti se bas frljas tim cenama. Da li stvarno mislis da jedan Punto, star verovatno 7-8 godina, sa domacim papirima moze da kosta 100-200e, ma koliko stajao? Ili ona Fiesta ST 40k dinara? Jesi video negde za te pare? Znas li koliko kostaju havarisani i stranci?
TT
TT
Имам једно потпитање...
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Kvalitet našeg Punta
Љубитељ (по мом мишљењу) често зна да тупи, ал` овде је у праву.
Ако је фирма у стечају свашта је могуће.
Људи су куповали пословни простор по 200Е по квадрату, што не би Пунто за 200Е у дилу са стечајним?!?
Ако је фирма у стечају свашта је могуће.
Људи су куповали пословни простор по 200Е по квадрату, што не би Пунто за 200Е у дилу са стечајним?!?
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Kvalitet našeg Punta
Tačno tako!
Mislim da je Bax imao nesreću da naleti na model koji je bukvalno krpljen iz delova, tačnije nešto su imali delova na lageru a za ostalo su se snalazili.
Mislim da je Bax imao nesreću da naleti na model koji je bukvalno krpljen iz delova, tačnije nešto su imali delova na lageru a za ostalo su se snalazili.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Kvalitet našeg Punta
Ne bih rekao, crkavale su mi regularne stvari, samo sam jako rano to provaljivao.
Glava volana ce crci svakome, kad tad, kao i kvacilo na dizelu, moj na 5.000km, i dva slucaja na 60.000km, kojima smo svedoci, to je uzrok loseg kvaliteta delova, nista drugo...
Jos mi je neko pricao kad sam kupovao svoj da je njegov rodjak takodje imao otkaz kvacila na dizelu na 10.000km. Uzrok losa dimenzionirnost kvacila prema momentu motora...
Glava volana ce crci svakome, kad tad, kao i kvacilo na dizelu, moj na 5.000km, i dva slucaja na 60.000km, kojima smo svedoci, to je uzrok loseg kvaliteta delova, nista drugo...
Jos mi je neko pricao kad sam kupovao svoj da je njegov rodjak takodje imao otkaz kvacila na dizelu na 10.000km. Uzrok losa dimenzionirnost kvacila prema momentu motora...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kvalitet našeg Punta
Mislim da nije kvalitet kvačila problem, nego pogrešan deo. Nije za toliko Nm.
Svi do jednog su za opoziv.
Tapatalk
Svi do jednog su za opoziv.
Tapatalk
Re: Kvalitet našeg Punta
Može i to da bude problem, ukoliko je lamela ostala približnih karakteristika.
Da su imali malo mozga, mogli su kroz mapu to da preduprede, i nikad ne bi crklo ništa, samo bi u kritičnom režimu auto bio malo manje živahan. Čak ni Nm nisu morali da smanjuju, već kašnjenje na isporuku momenta u odnosu na nagli pritisak papučice gasa.
Da su imali malo mozga, mogli su kroz mapu to da preduprede, i nikad ne bi crklo ništa, samo bi u kritičnom režimu auto bio malo manje živahan. Čak ni Nm nisu morali da smanjuju, već kašnjenje na isporuku momenta u odnosu na nagli pritisak papučice gasa.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Kvalitet našeg Punta
Ili u prevodu, Stevi lamela nije crkla jer je vozio lagano, a Baxu zato što ga je baš cepao (lično se uverio). 
TT

TT
Re: Kvalitet našeg Punta
Steva, nije ni imao Kg Punto...
A i menjao je lamelu...
A i menjao je lamelu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.