Pa ima velike razlike, ali ne u prepravljenom, nego samom tipu kampera. Ovaj moj je klasa Marko Polo, odnono Califormia. Oni nemaju WC - bar ne odvojeni. Moze da se ima kao prenosni, ali meni to nije higijenski. Plus WC su svuda lako dostupni, parkinzi, restorani, pa i sumice

. Najveca prednos ovog tipa kampera je komaktnost, na prvom mestu ulazak u sve podzemne graze ili parkinge kao i obican auto, kategorizacija na putarinama kao obican auto. Evo npr zadnjeg primera iz Hrvatske. Oni sva kombi vozila (bilo kog tipa) definisu kao visa ili niza od 1,9m - i tu se putarina skoro duplo razlikuje.. Na srecu moj je tacno 1,89, i spada u I kategoriju. Inace u Francuskoj je npr prednja osovini visna - 1,2. Za trajekte je bitno da je kraci od 6m.. Plus mnogo je brzi i ekonomicniji od full kampera. I meni najvaznije mogu da ga parkiram ispred kuce bez vecih problema ili u mojoj podzemnoj garazi, sto sa full kamperom nikada ne bi mogao.... Nego bi morao da ga parkiram u nekom parkingu za kampere (pokrivenom ili ne) i da ga uzmim po potrebi, sto je vec smor za sebe. Ovako svratim do njega kada god zelim...
Plus meni jako odgovara ovaj tip kampera da samo prenocim na putovanju a da glavni smestaj imam u hotelu - kao sto je i bio ovaj zadnji put. Ili da idem sam kada mi dune, pa ako ne nadjem smestaj da imam gde da prenocim...
PS: Novi Marco Polo mercedesov - slican kao moj kosta nov oko 80.000 eur

Cak sam se raspitivao da li mogu da ga uzmem na firmin liz, i nije bila ta opcija
