Selenia gold. Kaze mehanicar da nesto oko alternatora se cuje da idem kod lektricara. Probacu sutra da skinem kais pa da vidim da li ce da se cuje da budem siguran...
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zamenjeni lezajevi alternatora(jedan je bio zapeko) ali i dalje se cuje lupkanje,kaze elektricar da i lezaj klime nije bas najbolji
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je majstor rekao da kod Punta nije loše odraditi anlaser i alternator istovremeno. Ako izvršiš servis jednoga veoma brzo ćeš na servis drugoga i naravno da ih treba preventivno pregledati i čistiti svake dve-tri godine.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na ocevom Puntu Classic 2009, koji je sa 13k km na satu, do sada je menjano samo ulje i filteri. Antifriz nije, kociono isto.
Zadnju zamenu ulja je imao pre 2.5 god, i od tada je presao 500 km.
Teoretski bi trebalo nakon 5 godina i kais da se zameni, antifriz isto, kociono jos ranije.
Razmisljam da li da menjam bilo sta, ili da sacekam jos godinu dana, za koju auto nece preci vise od 700-800 km.
Jedini razlog je sto sam samo par dana tu i ne mogu da stignem da ostavim auto na servis.
Zadnju zamenu ulja je imao pre 2.5 god, i od tada je presao 500 km.
Teoretski bi trebalo nakon 5 godina i kais da se zameni, antifriz isto, kociono jos ranije.
Razmisljam da li da menjam bilo sta, ili da sacekam jos godinu dana, za koju auto nece preci vise od 700-800 km.
Jedini razlog je sto sam samo par dana tu i ne mogu da stignem da ostavim auto na servis.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Menjaj, pogotovu kocionu tecnost.
Sve to pobrojano je servis od sat vremena.
Sve to pobrojano je servis od sat vremena.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Neki dan mi se žalio komšija koji isto ima Punta Classic (samo malo starijeg, 2009. godište) da mu se ne vidi broj na bloku motora i da će morati u MUP na "pusovanje" odnosno ukucavanje broja (PUS - "po uputu SUP-a") Kod mene je drugačije, na tom mestu imam ubačenu kao neku mesinganu (žutu) pločicu na kojoj je ukucan broj tako da se lepo vidi. On reče da to nema već je broj kucan direktno na bloku. Da li je još neko od vas imao takvih problema?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je na Puntu sa tim motorom stari problem. U stvari problem u nenormalnim administracijama gde se trazi jos broj motora.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To sam primetio kada su mi radili reatest gasnog uređaja, prilazi čova motoru i gunđa sebi u brk: "E, sad će biti zezancije oko broja..." No kad je pogledao: "Ooooo, pa kod tebe se baš lepo vidi, super!".
Odnosno, moje je pitanje, odakle ta žuta pločica sad kod mog motora i zašto je onda svi nemaju?
Odnosno, moje je pitanje, odakle ta žuta pločica sad kod mog motora i zašto je onda svi nemaju?

- LukaMaletin
- Postovi: 1426
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Možda ti je prekucan motor 
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk

Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni su odavno skrenuli pažnju na to, kao i da povremeno premažem taj deo uljem.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kao da ne znas da je tvoj Punto fabricki abartovan. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije, naravno, ali to me baš i brine, da neki "revnosni" službenik ne počne da tvrdi baš tako nešto.

Ajd pogledajte i vi ostali, taj se broj nalazi sa prednje strane motora, ispod izduvne grane i vidi se lepo skoro polovina pločice (ako je imate).

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I kod mog bivseg punta 2010 isti problem se javio 2015.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I moj ćale ima punta 2009. godište, takođe ima problem sa tim brojem već jedno 2-3 godine. Ali najverovatnije će ove godine morati da prekucava.