Stranica 108 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 14:12
od Darko Kg
Meni su na tehnickom pregledu rekli da je problem resen sa pojavom Punta Classic i to bas sa tom plocicom. Dosta ljudi imaju problem sa tim brojem, a i moj se vidi tek kad se sagleda iz svih mogucih uglova!

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 21:02
od Saša
Evo kako izgleda ta pločica. Zamaglio sam par brojeva (i ima ih još nekoliko posle toga), ali vidi se šta treba... Upresovana je u materijal bloka, a broj kao da je ukucan pre toga sa zadnje strane, deluje mi da su ove tačkice ispupčene.

Slika


Problem sa brojem je sa ovim zaista rešen, posle 7 godina i pločica i broj su kao novi. No zašto to nisu stavili na svaki motor? Koliko vidim iz postova 2009. i 2010. automobili ih nemaju. Ili, kako se kome zalomio koji motor, neki ima, neki nema.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Mar 2018, 09:04
od ljubitelj
Možda zato što novi auto i nema broj motora, tj ne vodi se takva evidencija.
Na više faktura kupljenih novih auta u Austriji uopšte nema podatka niti rubrike broj motora, samo VIN broj šasije je deklarisan od strane proizvodjača auta.

Broj motora je problem srpske administracije, ostatak od SFRJ, koji još nje ukinut tj usaglašen sa opštim pravilima u Evropi.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Mar 2018, 11:15
od ikac2000
U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Mar 2018, 11:23
od Saša
ljubitelj napisao: 21 Mar 2018, 09:04 Možda zato što novi auto i nema broj motora, tj ne vodi se takva evidencija.
Na više faktura kupljenih novih auta u Austriji uopšte nema podatka niti rubrike broj motora, samo VIN broj šasije je deklarisan od strane proizvodjača auta.

Broj motora je problem srpske administracije, ostatak od SFRJ, koji još nje ukinut tj usaglašen sa opštim pravilima u Evropi.
Svaki Fiatov 1.2 8V motor ima broj, samo je izgleda kod nekih ukucan direktno na blok - što vremenom stvara problem jer ga pojede korozija - a kod nekih (kao kod mene) na mesinganu pločicu sa slike.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Mar 2018, 12:44
od dragvorl
ikac2000 napisao: 21 Mar 2018, 11:15 U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN
Nema ni u jednoj normalnoj drzavi, kao ni adrese u pasosu i kvacica na tablicama, ali...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Apr 2018, 22:10
od Eskimko
Sta moze da bude uzrok ovome? Nije moj snimak ali imam isti problem i desava se s' vremena na vreme.
Step motor, senzor leptira gasa?



Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Apr 2018, 23:31
od Saša
Meni se to nedavno dešavalo dok je bilo još hladnije, ali je prestalo i sada je opet normalno. Pretpostavljam kondenz od uljanih para zbog hladnijeg vremena i kraćih relacija na kojima je auto vožen. Sad dal' je bio zapušio neko od creva tamo oko usisa ili je sprečavao leptir gasa i step motorić da rade pravilno - ne znam, ali je posle jedne duže vožnje i dobro zagrejanog motora sve nestalo. Probaj i ti tako a ako ne pomogne - moraćeš čistiti taj motorić i leptor/klapnu gasa verovatno. Proveri pre toga obavezno ono crevce koje dovodi ta uljna isparenja u filter vazduha odnosno usis motora, da nije slučajno zapušeno. :)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 07:20
od superboss
dragvorl napisao: 21 Mar 2018, 12:44
ikac2000 napisao: 21 Mar 2018, 11:15 U DE nema u saobracajnoj broj motora, samo VIN
Nema ni u jednoj normalnoj drzavi, kao ni adrese u pasosu i kvacica na tablicama, ali...
Zadnji put kada sam gledao Slovenačku saobraćajnu za auto, ona je imala mnogo više podataka nego Srb. Uključujući i broj motora.

Jedino ako nisu nešto promenili u zadnjih dve-tri godine.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 09:24
od ikac2000
Saobracajna je od 2014 istog formata u celoj EU.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 12:01
od Eskimko
Saša napisao: 01 Apr 2018, 23:31 Meni se to nedavno dešavalo dok je bilo još hladnije, ali je prestalo i sada je opet normalno. Pretpostavljam kondenz od uljanih para zbog hladnijeg vremena i kraćih relacija na kojima je auto vožen. Sad dal' je bio zapušio neko od creva tamo oko usisa ili je sprečavao leptir gasa i step motorić da rade pravilno - ne znam, ali je posle jedne duže vožnje i dobro zagrejanog motora sve nestalo. Probaj i ti tako a ako ne pomogne - moraćeš čistiti taj motorić i leptor/klapnu gasa verovatno. Proveri pre toga obavezno ono crevce koje dovodi ta uljna isparenja u filter vazduha odnosno usis motora, da nije slučajno zapušeno. :)
Evo kako to izgleda nakon ciscenja, sta mislite da li da menjam ovaj step motor ova gumica ne izgleda bas najbolje. Crevo iberlaufa je takodje ocisceno, bilo je puno naslaga.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 12:21
od Eskimko
Greska,to nije gumica u losem stanju to je samo garez,evo kako izgleda sad.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 13:02
od Saša
Kada počne konstantno da zeza odnosno čišćenje više ne bude pomagalo - menjaj. Do tada ne bih dirao.

TT



Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 14:14
od ikac2000
Selenia 20k
Paraflu
Tutela
Filter ulja
Materijal i ruke 6400 rsd.
Reglaza 1400 rsd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Apr 2018, 21:35
od Eskimko
Saša napisao: 02 Apr 2018, 13:02 Kada počne konstantno da zeza odnosno čišćenje više ne bude pomagalo - menjaj. Do tada ne bih dirao.

TT
Ponovo zeza dok motor ne dostigne radnu temperaturu posle toga za sad lepo radi.
Koliko moze da kosta taj step motor da se kupi nov,ako me bas iznervira zamenicu ga.